אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית



ייעוץ ארגוני - חובה לכל עסק
ייעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, אימון עסקי, פיתוח עסקי... זה לא נגמר. איך אפשר בכלל להבדיל בין כולם ויותר מזה – איך תדעו מה מתאים לעסק שלכם? אז ראשית

ייעוץ עסקי – ייעוץ השווה לכל נפש
ייעוץ עסקי חייב להיות חלק בלתי נפרד מכל עסק שהוא, בין אם הוא עושה את צעדיו הראשונים בעולם העסקים או כבר נמצא בו שנים רבות. יועץ עסקי יוכל לשפר יחד אתכם את הביצועים והרווחיות של העסק...

ייעוץ אסטרטגי – הכוונה למטרה
כל עסק מגיע למצב בו הוא מחפש כיוונים חדשים למטרת העסק, לפעמים מדובר בכיוון ראשוני על מנת להצליח בעולם התחום שלו, עולם העסקים עמוס ומצריך פעולות רבות על מנת להצליח בצורה מכוונות ונכונה.

ייעוץ אסטרטגי – הכיוון, היעד וההצלחה הבטוחה
חברות רבות מוצאות את עצמן בימים ובתקופות שכאלו בארץ במצבים לא קלים, חלקם מגיעים מתחתית רשת העסקים ומנסים לעלות כלפי מעלה וחלק מנסים לשרוד,

ייעוץ אסטרטגי – הכוונה למיקום מצויין
עסקים רבים מנסים את מזלם בתחומם, באם זה חנויות פרחים ובאם זה ארגונים גדולים, צריך לדעת לאן לכוון לפני שיורים, לפני חושבים על שם העסק צריך לחשוב האם יש אסטרטגיה מוכנה למען קידום תהליך קידום העסק.

ייעוץ אסטרטגי – לכוון גבוה
בעולם העסקים יש רק שני כיוונים, למטה ולמעלה, אין באמצע – מי שנשאר באמצע מנסה לשרוד, בסך הכול משאיר את הראש מחוץ למים בזמן שהוא טובע. צריך לדעת איך למקם את העסק שלנו במקום שמגיע לו, למעלה.

ייעוץ אסטרטגי עסקי – מה זה?
לפתוח עסק כיום זו לא בעיה, הבעיה היא לשמר ולגדול בצורה נכונה בענף שלנו על מנת לא רק לשרוד, אלא גם להתפתח בצורה טבעית וטובה בעולם העסקים של היום.

השינויים בארבעת ה-Ps
מקובל להגדיר את מרכיבי האסטרטגיה השיווקית לפי ארבעה P. ההגדרה הזו מתאימה לארגונים שמוכרים לצרכני קצה, אבל בארגונים שמוכרים לעסקים יש צורך לבצע שינויים כדי להתאים את האסטרטגיה אופי הלקוחות.

ההבדל בין מיצוב אסטרטגי למיצוב שיווקי
קיימות שתי משמעויות למונח מיצוב. הראשונה מתייחסת לעמדה האסטרטגית שהארגון תופס בשוק והשנייה מתייחסת לעמדה התפיסתית בתודעת הלקוחות.

שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק
שיווק בפייסבוק המקדם את האינטרנס של החברה או הארגון יתורגם בסופו של דבר ללקוחות בפועל אשר יגיעו לאתר של העסק וכן לעסק עצמו ויבצעו רכישה. היתרונות והחסרונות לשיווק בפייסבוק כאן.

שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק
שיווק בפייסבוק המקדם את האינטרנס של החברה או הארגון יתורגם בסופו של דבר ללקוחות בפועל אשר יגיעו לאתר של העסק וכן לעסק עצמו ויבצעו רכישה. היתרונות והחסרונות לשיווק בפייסבוק כאן.

בניית אתרי אינטרנט - שיווק באינטרנט מתחיל באתר הבית
במציאות הטכנולוגית של היום, אם העסק שלך לא נמצא על המפה האינטרנטית הסיכוי שלך להרוויח מזערי ביותר.

איסוף לידים- קידום מכירות אפקטיבי
ליד - קצה חוט המוביל לקוח פוטנציאלי אשר השאיר את פרטיו ומעוניין לקבל מידע ספציפי יותר לגבי מוצר ו/או שירות מסוים.איסוף לידים בעולם המקוון של האינטרנט מתבצע בשיטת הנקראת "און ליין", שיטה אפקטיבית לכשעצמה אך כזאת שהלכה למעשה אינה ממקסמת את הפוטנציאל הגלום בה כפעילות "360".

לוגו: העברת מידע אבסטרקטי באמצעים גרפיים פשוטים
מטרתו של כל לוגו הוא לייצג את החברה את הערכים בהם היא דוגלת באמצעים ויזואליים פשוטים ביותר. במאמר מובאות דוגמאות לשימוש יעיל באמצעים גרפיים מצומצמים להשגת בהירות וחד משמעיות בהעברת מידע אבסטרקטי.

לוגו – הבסיס לכל מיתוג
לוגו הוא סמל של חברה או מוצר האמור לשדר את תכונותיהם ולהצביע על הייחודיות שלהם לעומת המתחרים. הפקת לוגו חיונית לכל תהליך של מיתוג.

מיתוג מוצרים וחשיבותו בחברה צרכנית
מיתוג הוא כלי חשוב בשיווק מוצרים, הפועל באמצעים מוחשיים ובלתי מוחשיים. מיתוג מאפשר ליצרנים לבדל את המוצר שלהם ולגבות על כך מחיר, במקום להכנס למלחמת מחירים עם המתחרים. המאמר דן במקומו של המיתוג בחברה העכשווית.

התפתחות המיתוג המסחרי
מיתוג מסחרי היה קיים תמיד, אבל רק בתקופת התיעוש בעת החדשה הוא החל לצבור תאוצה והפך למקצוע אמיתי. כיום המיתוג הוא כלי הכרחי בשיווק. המאמר מציג את תולדותיו של המיתוג המסחרי.

ייעוץ עסקי וחשיבותו בפתיחת עסק
אם אתם עומדים לפני פתיחת עסק, מומלץ להשתמש בשירותי ייעוץ עסקי כך שתדעו בדיוק מה צופן לכם העתיד, כיצד לפעול להצלחת העסק, כיצד לתמחר את שירותיכם, עזרה מציאת מקורות מימון זמינים ומשתלמים וליווי בנבכי הבירוקרטיה הכרוכה בפתיחת העסק והתנהלות אל מול רשויות המס.

מיצוב ומיתוג עסקי
בעשור האחרון האנושות חוותה התפתחות חסרת תקדים בתקשורת. פלטפורמות המדיה החברתית שינו את המשחק באופן קיצוני. עכשיו, יותר מאי פעם, ניתן להעביר מסר בקלות וביעילות...

מה היא שרשרת הערך ?, מהו ערך ?, היכן וכיצד נוצר הערך ?
ככל שהמוצר מורכב יותר, סביר ששרשרת הערך המצרפי שלו ארוכה יותר ומורכבת יותר, וכוללת מספר רב של גורמים המקיימים ביניהם יחסי ספקים ולקוחות. מנקודת ראות של הספק מדובר במוצר, ומנקודת ראות של צרכן הביניים מדובר בתשומה, וכך עד שמגיעים לצרכן הסופי שאצלו מסתכמת השרשרת לערכה הסופי.

איך תמתגו את עצמכם בפייסבוק? - יורי גנקין
, מספר לא מבוטל של מעסיקים בודק את עמוד הפייסבוק שלכם מייד כשהוא רואה את שמכם בקורות החיים ועל כן חשוב מאוד לדעת כיצד להיערך למצב כזה

ייעוץ שיווקי בעולם תחרותי
עולם העסקים של היום הוא הרבה יותר מורכב מפעם - לכן חברות רבות נזקקות לשרותי ייעוץ שיווקי, הרבה יותר מבעבר. התחרות בין עסקים גוברת מיום ליום ועסקים אלו נאבקים על קיומם, במיוחד עסקים קטנים.

טעויות מיתוג נפוצות - חלק א' - מאת יורי גנקין
כולנו מכירים את קוקה קולה, IBM, HP וטויוטה, כולם מותגים מצליחים ומוכרים שהפכו לשם דבר בכל בית. אך לא כל המותגים נחלו הצלחה – רחוק מכך,

למה גם עורכי דין צריכים מיתוג? - מאת יורי גנקין
המיתוג האישי והעסקי כבר מזמן אינם מנת חלקם הבלעדית של חברות השירותים והמסחר. יותר ויותר בעלי מקצועות חופשיים מבקשים להתניע ולקדם את תהליך המיתוג האישי והמקצועי שלהם.

שלטים לעסקים
ניראות ובולטות הן שתי תכונות חשובות ביותר בכל הקשור לפרסום בתי עסק.

ככה לא בונים מותג - חלק ב' - מאת יורי גנקין
אחרי שבשבוע שעבר פרסמתי כאן את החלק הראשון של עשרת טעויות המיתוג הנפוצות הגיע הזמן לחלק השני והמסכם – חמש טעויות שכל עסק וכל מנהל מותג חייבים להימנע מהן – ויפה שעה אחת קודם.

מה אסור לעשות בתחום המיתוג? - יורי גנקין
חלק גדול מהניסיונות לייצר מותג מסתיימים בכישלון חרוץ ובעוגמת נפש גדולה. הסיבה היא טעויות חוזרות ונשנות - אז מהן אותן הטעויות?

4 אסטרטגיות לבניית המותג שלכם - יור גנקין
בניית מותג היא מלאכה לא פשוטה וברור כי לא מדובר בדבר של מה בכך. ההפך הוא הנכון.בעולם של תחרות בלתי פוסקת הופך המיתוג לתהליך מאתגר ומרתק הטומן בחובו רעיונות יצירתיים שהופכים לדבר הגדול הבא.

ניהול משברים במדיה החברתית - שמונה עצות מועילות - יורי גנקין
בנק לאומי, חברת אורנג' וחברת נסטלה העולמית הן רק שלוש דוגמאות בודדות לתאגידי ענק שנאלצו להתגבר על משבר תדמיתי לא פשוט שפרץ במדיה החברתית. ניהול משברים במדיה החברתית – איך עושים זאת נכון?

איך הופכים את העובדים שלכם לשגרירי מותג - יורי גנקין
מקובל לחשוב כי עסק המבקש למתג את עצמו חייב להתמקד אך ורק בקהל היעד החיצוני שאליו הוא פונה. חשיבה מוטעית זו גורמת לבעלי עסקים רבים לפסוח על אחד מקהלי היעד החשובים ביותר שלו – עובדי העסק שיכולים להפוך בנקל לשגרירי מותג לכל דבר ועניין

מי צריך מיתוג?
מצער ככל שיהיה, אך הנתונים הסטטיסטיים היבשים מראים כי בתוך חמש שנים נסגרים שניים מתוך שלושה עסקים חדשים. האם ניתו להימנע מנתון עגום זה וכיצד?

מחיר גבוה הוא חלק מהמיתוג אבל אפשר לרקוד על שתי חתונות
ידוע וברור כי המחיר נקבע לא רק על פי הגימור ו/או האיכות אלא גם על פי המיתוג. חלק מהמיתוג הגבוה הוא המחיר הגבוה. אבל מה קורה כאשר רוצים לרקוד על שתי החתונות למתג מוצר גבוה מעל לממוצע, ומצד שני, למכור בכמויות?

שיטת פרסום שעובדת לעסקים קטנים
מסתבר, שיש המון בעלי מקצוע בעלי עסקים קטנים ובתחומים רבים ומגוונים, חלקם צעירים, חלקם מבוגרים שמעוניינים וזקוקים לקבל עבודות אבל לא מכירים ולא מודעים לכל אפשרויות הפרסום הקיימות היום ברשת האינטרנט.

מוצרי פרסום - אסטרטגיה שיווקית נכונה
מוצרי פרסום יעילים והכרחיים לשיווק העסק אפילו יותר מפרסום במדיות הקלאסיות. למוצרי פרסום ישנם יתרונות רבים ושימושים רבים.

גיבוש אסטרטגיה שיווקית בחברות המוכרות לעסקים
בכדי לגבש אסטרטגיה שיווקית בחברות המשווקות לעסקי (B2B), יש להבין את ההבדל במאפייני הביקוש בין שווקים עסקיים לשווקים צרכניים. שימוש בעקרונות נכונים, מאפשר לגבש אסטרטגיה שיווקית עבור חברות המוכרות לע

יעוץ שיווקי: לדעת להקשיב, לדעת להשתנות
לפני שניגשים לחפש חברת ייעוץ שיווקי הרי לכם עצה שאיננה באה מתחום הכלכלה דווקא: לימדו להקשיב ואמצו את היכולת להשתנות. זהו הבסיס להצלחה עתידית שלכם.

מוצרי פרסום שונים למטרות שונות
כשמחליטים לצאת במסע פרסום הכולל מצורי פרסום וקידום מכירות, חשבו לדעת מהי אסטרטגיית השיווק שתביא עמה את מיטב התוצאות עבור קהל היעד של המותג, לא קל מוצר פרסום מתאים לכל שוק וחשוב לנצל היטב את התקציב השיווקי.

מחזיקי מפתחות הם מוצרי הפרסום האידיאליים בשבילך
מוצרי פרסום רבים מחטיאים את מטרתם כיוון שהם אינם מספקים ללקוח מענה לצורך קיים וכך הם נזנחים מאחור. מחזיקי מפתחות הם מוצר פשוט שיכול להיות שימושי מאוד עבור רוב האנשים.

הסודות מאחורי המדפים - יריד קניות בהום סנטר
יריד הקניות של רשת הום סנטר היה חידוש מרענן בתעשיית "העשה זאת בעצמך" מה זה ואיך זה פעל ?

רשתות חברתיות בחברות B2B
שימוש ברשתות חברתיות, עדיין לא מפותח בחברות B2B. הדעה הרווחת היא, שרשתות חברתיות אינן כלי "רציני" ולא ניתן לעשות בו שימוש, כאשר מוכרים ללקוחות עסקיים, אשר מבצעים רכישה מחושבת ורציונלית. אך זוהי טעות ויש הרבה מקום גם בחברות B2B להשתמש בכלים של רשתות חברתיות.

חזון עסקי ואסטרטגיה בגובה העיניים
כאשר מישהו מדבר אתנו על אסטרטגיה, אנחנו מבינים שמדובר במשהו חשוב מאד, גם כאלה שלא נתפסים כבעלי ידע וניסיון מקצועי בתחום הניהול, משתמשים לעיתים במונח זה (בלא להבין לעומק את משמעו), בעקר כאשר הם רוצים להגדיר משהו בעל חשיבות גדולה ומרכזית בחיים הפרטיים או העסקיים.

נדבות וקבצנות כמודל עסקי
איסוף התרומות והקבצנות הם ענפים כלכליים כבדי משקל ברחבי העולם וגם בארץ, הענפים מגלגלים סכומי עתק, בכל אחד מהתחומים שצוינו מתקיים מודל חליפין הכולל: ספק,לקוח, מוצר ותועלות, יש בו אסטרטגיה עסקית ואסטרטגיה שיווקית הכוללת תמהיל שיווק.

מרכזיות המוצר בתמהיל השיווק של העסק הקטן
הרבה עסקים כושלים עסוקים באסטרטגיות עסקיות וטקטיקות לבצוע האסטרטגיות, אבל לא תמיד מפנים את האצבע לכוון המוצר, אולי הבעיה מונחת שם ?.

כיצד לבחור צבעים לעסק
הצבעים שאתה בוחר שייצגו את העסק שלך יכולים לומר הרבה דברים עליך. אבל, האם אתה בטוח שהם מייצגים נאמנה את מה שאתה רוצה שהם יביעו? אולי המאמר הבא יעזור לך

מאמרים ככלי למיתוג אישי באינטרנט
מאמרים באינטרנט מקודמים היטב וממקמים את החיפוש אחר השם שלך במיקום "גבוה" בגוגל. ככל שיהיו יותר מאמרים תחת השם שלך, אשר יתמקדו בתחום העיסוק המרכזי שלך, כך החיפוש אחר השם שלך בגוגל יהיה ממוקד יותר וידגיש במהירות את השליטה שלך בתחום.

כיצד ליצור מיתוג מוביל לעסק שלך?
בני אדם מתייגים אוטומטית וברוב המקרים בצורה בלתי מודעת כל דבר על בסיס: מראה, תודעת תדמית והתנהגות. המרכיבים שיוצרים את התפיסה שלנו לגבי העולם עוזרים לנו להחליט מה אנחנו צריכים, במי אנחנו מאמינים וכיצד הכי כדאי לנו לפעול.

התהום השיווקית
מוצרים חדשים אשר מצריכים שינוי התנהגותי אצל הצרכנים עלולים להיתקל בתהום השיווקית, אשר תמנע מהם לחדור לשוק המרכזי.

מטריצת ייעודים - כלי בתהליך התכנון האסטרטגי
בכדי לקבל החלטה לגבי תחומי הפעילות של הארגון, ניתן לעשות שימוש בכלי שנקרא "מטריצת ייעודים" המציג בצורה נוחה וברורה את הייעוד של הארגון ותחומי פעילותו הנוכחיים והפוטנציאליים.

שלטים ככלי להכוונה
שלטים הם ללא ספק כלי שיווקי שאין לוותר עליו במיתוג עסק. מלבד זאת לשלטים ישנו תפקיד לא פחות חשוב בהכוונה ושמירה על הסדר. המאמר הבא מביא כל מה שצריך לדעת על שלטים.

כרטיסי ביקור מנצחים
אז פתחת עסק, הלכת לבית דפוס והודפסו לך כמה מאות כרטיסי ביקור. אבל, מה כרטיס הביקור שלך שווה?
לעיתים רבות, כרטיס הביקור שלך הוא הרושם הראשון שלך על הלקוח שלך. כרטיס ביקור מעוצב בצורה הנכונה יכול בסופו של דבר לקבוע אם הוא יישמר או ייזרק לפח עד שיקבל כרטיס אחר מבעל עסק אחר.


עמוד 1 מתוך 2
[1]   [2]