אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » אסטרטגיה שיווקית » מחיר גבוה הוא חלק מהמיתוג אבל אפשר לרקוד על שתי חתונות

מחיר גבוה הוא חלק מהמיתוג אבל אפשר לרקוד על שתי חתונות

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: אסטרטגיה שיווקית
המאמר נקרא 693 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



זוכרים את הפרק על הספה מהסדרה רמזור? ספה במחיר של חמישים אלף שקל שניתן לקבל אחת כזו במחיר של 2500 ש"ח אצל מומחה "בדרום" תל אביב. בפרק יש כמובן הקצנה לגבי איכות הביצוע של המומחה אבל אין שום הגזמה במחיר המקורי. כן, ספות שלכאורה נראות סטנדרטיות מוצעות במחירים של חמישים, שישים אלף ש"ח. ספות!!! כן, הן יפות, הן גם כנראה בנויות באופן איכותי ובכל זאת המחיר קצת נשמע מוגזם, ובצדק.

ויחד עם זאת, ידוע וברור כי המחיר נקבע לא רק על פי הגימור ו/או האיכות אלא גם על פי המיתוג. חלק מהמיתוג הגבוה הוא המחיר הגבוה שאומר: רק מעטים יכולים להרשות לעצמם לרכוש את המוצר הזה במחיר הזה. האחרים, העמך, יכולים לקנות מוצרים ברמת מיתוג נמוכה יותר (ולאו ברמת איכות נמוכה יותר) במחירים זולים הרבה יותר.

כך זה עם ספות ועם שאר הרהיטים, כך זה עם מכוניות, כך זה עם דירות וכך זה בעצם עם כל מוצר. המוצר הממותג גבוה יהיה יקר פי כמה וכמה ללא כל קשר לרמת הגימור והאיכות.

אבל מה קורה כאשר רוצים לרקוד על שתי החתונות מצד אחד למתג מוצר גבוה מעל לממוצע, מצד שני, למכור בכמויות? נראה שחברת נאופלם המשווקת מוצרי מטבח, סירים ומחבתות אכן מצליחה לעשות זאת, גם למתג עצמה מעל למוצרים המתחרים בין השאר באמצעות מחירים גבוהים ומנגד, למכור כמויות נכבדות של המוצרים שלה.

נאופלם ישראל משווקת את מוצרי חברת נאופלם הקוריאנית. המוצרים הנמכרים הם סירים, מחבתות, תבניות אפיה, סכינים, משטחי חיתוך ועוד. נאופלם ישראל החלה למכור את מוצרי נאופלם בישראל לפני כשלוש שנים כאשר מראש מיתגה את המוצרים גבוה מעל לממוצע כאשר המחירים הרשמיים אכן גבוהים יותר, לעיתים באופן משמעותי ממחירי מוצרים מקבילים. ברם, המותג נאופלם טומן בחובו ערך נוסף, לפחות על פי כל מערכת השיווק והוא - הערך הבריאותי. המוצרים מראש מותגו בתור מוצרים בריאים, הסיר הבריא, המחבת הבריא וכן הלאה. האם המוצרים בריאים יותר מהאחרים, זו שאלה שלא זה המקום לדון בה, אבל העובדה היא שמוצרי נאופלם בעלי הציפוי הקרמי ממותגים כמוצרים יקרים, איכותיים ובריאותיים.

ובכל זאת, איך הצליחה החברה לנגוס נתח שוק משמעותי למרות המחירים הגבוהים? ראשית נראה כי אכן הערך הבריאותי חשוב לציבור הצרכנים הישראלי והוא אכן מוכן לשלם יותר עבור מוצרים בריאותיים. אולם בנוסף, המחירים הגבוהים המעידים על המיתוג הגבוה הם רק הצהרה בלבד. כמעט כל חנות מוכרת את מוצרי נאופלם בהנחות מפליגות עד כי נדמה כי מראש החברה קבעה את המחירים הגבוהים רק לצורכי מיתוג ונקודה ראשונית לצורך חישוב הנחות.

לקראת החג הכריזה נאופלם על הנחות בגובה 30 אחוז על כל המוצרים שלה. בפועל מדובר על אותם מחירים רק הפעם, את ההנחה נותנת באופן רשמי נאופלם ולא החנות או הרשת עצמה


אודות מחבר המאמר:

 

אם אתם מחפשים עבודה רצוי שתכינו מסמך קורות חיים שיתאים באופן מדוייק למשרה ולחברה. אם אתם לא משוכנעים בצעו שדרוג קורות חיים  אצל מומחים



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר מחיר גבוה הוא חלק מהמיתוג אבל אפשר לרקוד על שתי חתונות תגובות למאמר מחיר גבוה הוא חלק מהמיתוג אבל אפשר לרקוד על שתי חתונות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מחיר גבוה הוא חלק מהמיתוג אבל אפשר לרקוד על שתי חתונות. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא אסטרטגיה שיווקית

מה זה תפקיד pmo ?
איך ליצור נוכחות דיגיטלית לעסק?
איך לקדם אורגנית בצורה נכונה?
בונים אסטרטגיה שיווקית נכונה
ייעוץ ארגוני - חובה לכל עסק
ייעוץ עסקי – ייעוץ השווה לכל נפש
ייעוץ אסטרטגי – הכוונה למטרה
ייעוץ אסטרטגי – הכיוון, היעד וההצלחה הבטוחה
ייעוץ אסטרטגי – הכוונה למיקום מצויין
ייעוץ אסטרטגי – לכוון גבוה
ייעוץ אסטרטגי עסקי – מה זה?
השינויים בארבעת ה-Ps
ההבדל בין מיצוב אסטרטגי למיצוב שיווקי
שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק
שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק

הנך נמצא כאן: מחיר גבוה הוא חלק מהמיתוג אבל אפשר לרקוד על שתי חתונות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.