אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » אסטרטגיה שיווקית » שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: אסטרטגיה שיווקית
המאמר נקרא 885 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



 

שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק

השיח שמתנהל בתוך המרחב האינטרנטי של פייסבוק מעניק לגולשים את הכוח ליצור שינויים של ממש בעולם האמיתי. בשיח זה מתהוות מהפכות ושיוניים חברתיים, ביכולת הרשת החברתית לשנות את הפעילות של כל ארגון או חברה ללא הכר בזמן קצר. לשם יצירת השינוי על השיווק בפייסבוק להיות ממוקד עד כמה שניתן במטרה ולקדם את האינטרסים של אותו ארגון או חברה באמצעים רחבי היקף. אמצעים אלה הם דיונים, מתן מענה על שאלות הנוגעות לשירות לקוחות, הפצת סרטונים ויראלים ובניית קמפיינים. בנוסף, על שיווק בפייסבוק לכלול גם פוסטים ממומנים שיופצו בתדירות הנכונה יחד עם שיווק ויראלי, שבאמצעותו ניתן לעודד שיווק רגשי.

יצירת קמפיינים ככלי שיווק בפייסבוק

על מנת להפיק תועלת שיווקית, כל קמפיין שיווקי צריך להיות מופץ במקום שמאופיין בתנועה המאסיבית ביותר. פייסבוק הוא מקום וירטואלי עם עוצמת התנועה הגבוהה ביותר, לכן שיווק בפייסבוק צריך לכלול גם יצירת קמפיינים. קמפיינים של שיווק בפייסבוק נועדו על מנת ליצור מעורבות וירטואלית פסימית או אקטיבית ולעודד שימוש באפליקציה או בדף הפייסבוק של החברה. קמפיינים אלה יכולים לעודד גלישה באתר, הצטרפות לקבוצת העוקבים או להעצים את הצבירה של הלייקים, כאשר בתמורה להשתתפות, הגולשים יקבלו צ'ופר או יכנסו להגרלה של פרס נחשק.

שיווק בפייסבוק באמצעות פוסטים ממומנים

פוסטים ממומנים מייצרים שיווק בפייסבוק על ידי הפצת מידע חיוני, ממשי, מעודכן וכתוב בצורה שתסייע לקידום העסק. פוסטים שכתובים בצורה רהוטה המעודדת את המשך הקריאה, יסייעו גם ביצירת התדמית הרצויה לעסק וגם יקדמו שיווק בפייסבוק באמצעות שיתוף מידע שיזוהה עם מומחיות ובקיעות החברה בנישה שבה היא פועלת. חברות המספקות שירותי ניהול פייסבוק לעסקים, יספקו את התכנים הדרושים ויפיצו אותם בצורה היעילה ביותר.

יצירת שיווק ויראלי באמצעות פייסבוק

על מנת להתחיל בשיווק ויראלי, יש ליצור דף אוהדים אשר יאגד את כל מי שמעוניין או מתעניין במותג או בשירות של החברה. יצרית מודעות מעוררות עניין ושיח בין אישי הוא השלב הבא. שיווק ויראלי הוא שיווק באמצעות האינטליגנציה הרגשית של האוהדים שיש לעורר בצורה מתונה ולא אגרסיבית על מנת להרחיב את קהל המעריצים וליצור שיח בינאישי שהוא אחד המרכיבים החשובים של שיווק בפייסבוק באמצעות עמודים עסקיים.


אודות מחבר המאמר:

הילה,

קידום אתרים ושיווק בפייסבוק.



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק תגובות למאמר שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא אסטרטגיה שיווקית

מה זה תפקיד pmo ?
איך ליצור נוכחות דיגיטלית לעסק?
איך לקדם אורגנית בצורה נכונה?
בונים אסטרטגיה שיווקית נכונה
ייעוץ ארגוני - חובה לכל עסק
ייעוץ עסקי – ייעוץ השווה לכל נפש
ייעוץ אסטרטגי – הכוונה למטרה
ייעוץ אסטרטגי – הכיוון, היעד וההצלחה הבטוחה
ייעוץ אסטרטגי – הכוונה למיקום מצויין
ייעוץ אסטרטגי – לכוון גבוה
ייעוץ אסטרטגי עסקי – מה זה?
השינויים בארבעת ה-Ps
ההבדל בין מיצוב אסטרטגי למיצוב שיווקי
שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק
שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק

הנך נמצא כאן: שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.