אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » עולם הפרסום » מה עומד מאחורי הפקת פרסומות

מה עומד מאחורי הפקת פרסומות

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: עולם הפרסום
המאמר נקרא 828 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



מאז כניסתה של הטלוויזיה המסחרית לשוק התקשורת הישראלי קיבלה הפקת פרסומות תנופה אדירה. הן הפכו לחלק משגרת היום של כולנו ואפילו תפסו את מקומן במארג התרבותי שלנו. הפרסומות היום, פרט לייעוד המקורי שלהן, הן גם מקור למקרים אקדמיים ומקבלות במה שנתית בטקס שבוחר את המוצלחות שביניהן. הפרסומות היום הן חלק מתפריט הצריכה של כולנו.

לצד התפתחות זו צומחת גם המדיה ומאפשרת פלטפורמות חדשות לפרסום. האינטרנט הופך לשחקן משמעותי בשל התכונות הדמוקרטיות והמיידיות שלו לצד עלויות הפקה נמוכות יחסית. ריבוי הפלטפורמות משחק לטובת המפרסמים. עתה הפקות פרסומות ו-הפקת קליפים ניתנת לעשייה גם במסגרת תקציבי פרסום קטנים יותר וניתן לרכוש את שטחי הפרסום במחירים נמוכים יותר מאשר בטלוויזיה. בהקשר של האינטרנט חשוב גם להזכיר את הפרסום הויראלי שהופך מקובל בשנים האחרונות ומצליח, בתקציב נמוך ובדרכים חתרניות, לייצר אימפקט משמעותי מאד.

התפתחות המדיה וכניסתם של שחקנים חדשים אינה מביאה איתה פשרות באיכות. פרסומות עדיין חייבות להיות זכירות, להשיג את המטרה המבוקשת, להציג את הדימוי הנכון ולהופיע במקום ובזמן הנכונים ביותר. כמו בכל תהליך מורכב, גם בהפקת פרסומת, כל שלב בעשייה הוא קריטי ודורש תשומת לב מקצועית ומנוסה. אם החלטתם על הפקת קליפ או הפקת פרסומת חפשו חברת הפקות שתתאים לכם. כזו שמנוסה בהפקות מסוג דומה, כזו שיודעת להתאים את תקציב הסרט לתוצאה הנדרשת, כזו שמכירה את שוק הפרסום ותוכל למקם אתכם במקומות הנכונים ביותר, כזו שקודם כל תקשיב לכם ותבין לעומק את המטרות של הסרט.

הפקת קליפים דומה מאד להפקת פרסומות. ההליך הטכני כמעט זהה אך המטרה והאמצעים האמנותיים שונים. יש כאן יותר דגש על הצד הבידורי ובדרך כלל קליפים יהיו ארוכים יותר מפרסומות. הן הפקת קליפים והן הפקת פרסומות הן דרכים מעולות להביא מוצר, שירות או אדם לתודעה של ציבור בגדול בזמן קטן וליצור תוך כדי כך שינויים ותזוזות בעמדות ובדעות שלו.

פרסומות טובות אינן בהכרח הפקות גרנדיוזיות עם שמות גדולים ולוקיישנים אקזוטיים. פרסומות טובות הן אלה שידברו עליהן למחרת במשרד, הן אלה שיזכרו גם אחרי שהברייק ייגמר, הן אלה שישיגו לכם את הדימוי המבוקש ויביאו לקוחות.


אודות מחבר המאמר:

הפקות פרסומות



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מה עומד מאחורי הפקת פרסומות תגובות למאמר מה עומד מאחורי הפקת פרסומות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מה עומד מאחורי הפקת פרסומות. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עולם הפרסום

משרדי פרסום: מה היתרונות של עבודה עם משרד שמאגד את כל אמצעי המדיה?
כל מה שכדאי לדעת על פרסום בערוץ 2
עוגות ועוגיות בעולם הפרסום
סטנדים לנקודות מכירה להיות בולט
אילו מוצרי קידום מכירות כדאי לך לחלק בחינם בתערוכה שלך?
דיילות לאירועים שייגרמו לך למכור יותר
שקיות בד עם לוגו של החברה או העסק שלך
שלטים - כוח פירסומי אדיר!
איך תבחרו שם למותג שלכם - יורי גנקין
הדפסה על חולצות
שקיות בד - פרסום יעיל
תיקי בד מודפסים למיתוג עסקי
שקיות נייר למיתוג העיסוק
גרפיקאי בחיפה
מגנטים שימושיים ופרסום

הנך נמצא כאן: מה עומד מאחורי הפקת פרסומות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.