אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עולם הפרסום



משרדי פרסום: מה היתרונות של עבודה עם משרד שמאגד את כל אמצעי המדיה?
אם נבחן את תהליך הפרסום של החברות הבינוניות והגדולות בארץ נגלה כי מרביתן משתמשות בשירותיהם של משרדי פרסום. אך, עולם הפרסום אינו סגור רק לבעלי מותגים מובילים.

כל מה שכדאי לדעת על פרסום בערוץ 2
פרסום בטלוויזיה הינו פלטפורמה ייחודית ואפקטיבית אבל צריך לדעת איך לפרסם, איפה ולמי זה מתאים, כל הפרטים על פרסום בערוץ 2

עוגות ועוגיות בעולם הפרסום
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

סטנדים לנקודות מכירה להיות בולט
שרטטים ,מעצבי מוצר ואנשי מקצוע מובילים עומדים מאחורי מתקני המכירה אשר צדים את עינינו בחנויות. העולם שאנו חיים בו דינמי ולחוץ וכל יום יוצאים חידושים מפתיעים. הפכנו למכורים לחידוש.

אילו מוצרי קידום מכירות כדאי לך לחלק בחינם בתערוכה שלך?
תערוכה נחשבת לכלי שיווקי ומכירתי אפקטיבי ביותר, ליצירה ולביסוס מערכת יחסים עם לקוחות קיימים ו/או לקוחות פוטנציאליים.

דיילות לאירועים שייגרמו לך למכור יותר
כיצד שכירתה של חברת דיילות לאירועים יכולה לעזור במכירת המוצר.

שקיות בד עם לוגו של החברה או העסק שלך
מהיום אתה יכול לקנות שקיות בד עם לוגו של החברה או העסק שלך בכמויות קטנות במחיר תחרותי, שקית בד ידידותית לסביבה עשויה מבד לא ארוג מחומרים ממוחזרים עם לוגו החברה היא אחת הדרכים לפרסום מתמשך.

שלטים - כוח פירסומי אדיר!
שלטים קיימים בכל מקום בו אנו הולכים: בבית, בקניון, במשרד, בחניון, והפכו לחלק מהשגרה של כולנו. כיום, ישנו מגוון אין סופי של שלטים, קטנים וגדולים, פשוטים או מוארים, שלטים מצחיקים או שלטי פרסום, כאשר לכל שלט יש מטרות שונות ויעדים שונים.

איך תבחרו שם למותג שלכם - יורי גנקין
בעידן של כותרות זוהרות וחוסר היכולת והרצון להתמקד בפרטים הקטנים, הופך שם המותג שלכם למרכיב חשוב מאין כמוהו בחייו של המותג ובתעודת הזהות שלו. השם שאותו תבחרו חייב להיות קצר וברור או במילים אחרות - כזה שלקהל היעד לא תהיה בעיה לזכור.

הדפסה על חולצות
הדפסה על חולצות היא טכניקה נפוצה מאוד בימינו לקידום עסקים, פרסום חברות, מזכרות מאירועים וסתם כדי להיות מיוחדים. המאמר סוקר את האפשרויות הקיימות בשוק והכדאיות שלהם.

שקיות בד - פרסום יעיל
שקיות הבד נותנות לכם פתרון פרסומי לאורך זמן, שקיות הבד בניגוד לשקיות הניילון נשארות אצל הקונה לאורך זמן ולא נקרעות ונזרקות לפח כמו שקיות הניילון

תיקי בד מודפסים למיתוג עסקי
תיק הבד המודפס יכול לעזור לכם מצד אחד בפרסום המותג שלכם ומצד שני גם לעזור לכם שהעסק שלכם יחשב כירוק

שקיות נייר למיתוג העיסוק
רוצים להגביר את נוכחות המותג שלכם בפני הלקוחות? שקיות נייר עם הדפס מסר פרסומי שלכם בהחלט יעשה את העבודה.

גרפיקאי בחיפה
אזור חיפה והצפון הוא אחד מן המוקדים התעשייתיים של מדינת ישראל, והוא רוחש פעילויות של פרסום, שיווק ועיצוב. בין אם יש לכם עסק שאתם רוצים לקדם, אירוע פרטי שאתם רוצים להדפיס עבורו הזמנות או רעיון לאתר אינטרנט, תמיד תוכלו למצוא מעצב

מגנטים שימושיים ופרסום
כאשר אנחנו משתמשים בדפוס לצורך פירסום באפשרותינו לבחור אלמנטים שונים עליהם אנחנו מדפיסים. לעיתים בחירת אלמנט נכון עליו מדפיסים תגרום להצלחה גדולה יותר של הפירסום. קיים הבדל גדול ביחס שאנחנו מעניקים לדף נייר אותו אנחנו מקבלים מול יחס שניתן למוצר דפוס שהוא שימושי עבורנו.

מה זה בעצם דפוס?
אם נעצור רגע ונחשוב אנחנו מוקפים בדפוס כמעט בכל רגע ביום שלנו. הרי לכל מקום שנלך אם לזה לעבודה, אם זה למסעדה, ואם זה ללימודים אנחנו נמצא את עצמינו משתמשים בדפים מודפסים שבאים להעביר לנו תוכן או מסר מסויים. לנו את האפשרות להפצה רחבה ולתקשורת המונים.

החשיבות של כל חברה להענקת מתנות ממותגות , מוצרי פרסום ושי ללקוחות בימי מיתון
החשיבות והכרח של כל חברה להענקת מוצרים לפרסום ללקוחות השונים , לשמירה על נאמנות לקוח. מגוון כלים שיסיעו לנו לזהות ולהתאים את ה-מוצרי פרסום ו-מוצרי קידום מכירות הטובים והיעילים ביותר .

האם אנחנו עדיין צריכים כרטיסי ביקור ופליירים?
כבר כמה שנים, שעולה לי השאלה האם אנחנו עדיין צריכים בכלל מוצרי דפוס? אנחנו באמת צריכים מגנטים למקרר? אנחנו באמת זקוקים לפליירים וכרטיסי ביקור? כנראה שהתשובה לכך היא חיובית, כי למרות התקדמות הטכנולוגיה שמזנקת כמה רמות בכל שנה

שלטי שימשונית – להעביר את המסר
שלטי חוצות הינם שלטים ענקיים שנועדו להעביר מסר פרסומי לקהל יעד.
כיום, החומר הנפוץ ביותר להכנת שלטי חוצות הוא הויניל החלק.
ההדפסה על הויניל יכולה להחזיק מעמד בכל מזג אוויר למשך שנים.

שלטי פלריג – להגיע לכולם
שלטי חוצות הינם שלטים ענקיים שנועדו להעביר מסר פרסומי לקהל יעד.
הצבת השלטים נעשית בדרך כלל במקומות ציבוריים כגון: צמתים, רחובות, כבישים וכו' שבהם יש תנועה רבה של העוברים ושבים (הולכי רגל, כלי רכב וכו').

שלטים מוארים הם הצלחה כבירה
יכול להיות שעסק מסויים עובר מפה לאוזן ומתפרסם. אם לא יהיה לו שלטים מחוץ לעסק גם במידה ושמעו עליו הרבה דברים טובים, לא יגיעו אליו ויפספסו אותו בדרך. לכן בעל עסק צריך מחוץ לעסק שלו שלטים ואם הם שלטים מוארים אז מה טוב. כבעל עסק אם ברצונך שלקוחות יגלו אודותיך אתה צריך לפעול...

איך ליצור פלאייר
כאן תוכל ללמוד איך ליצור פלייר משלך בעצמך.יש מס' שלבים לעשות זאת והמאמר מפרט שלבים אילו

שקית בד לא זורקים !!! משתמשים בה כל פעם מחדש, לקניות או לחדר הכושר
שקית בד לא זורקים !!! משתמשים בה כל פעם מחדש, לקניות או לחדר הכושר

בין מיתוג לעיצוב
מיתוג מחדש הוא תהליך ארוך ויסודי. חברות רבות מתייחסות לעיצוב חדש כמו מיתוג מחדש. מה ההבדל בין מיתוג לעיצוב, ולמה חברות רבות מעדיפות לוותר על התהליך הארוך? זאת ועוד במאמר הבא.

מיתוג מחדש – גיבוש אסטרטגיה
כל חברה צריכה מתיחת פנים והליך של מיתוג מחדש. במאמר הבא תלמדו כיצד לגבש אסטרטגיה שיווקית, שלב אחר שלב. הקפידו על השלבים ואל תעלו פינות. שיהי לכם בהצלחה.

תאורת שלטים והלקוחות ימצאו אותך
כבעל עסק, הדבר החשוב ביותר מבחינתך הוא כמובן הלקוחות. האופן שבו הלקוחות מוצאים אותך יכול להיות למשל מפה לאוזן, באמצעות פרסום בטלוויזיה או בעיתונים, או דרך האינטרנט

שלטים חיצוניים מוארים לבניין המסחרי שלכם
במהלך השנים, השלטים המוארים הפופולריים ביותר היו שלטי ניאון שמטרתם הצגת לוגו החברה. למרות ששלטים אלה עדיין בשימוש, התפתחות הטכנולוגיה יצרה אלטרנטיבות חדשות ולא יקרות, המאפשרות חיסכון רב בהרבה באנרגיה.

פרסום ואמנות
כיצד הפכה האמנות ל"סחורה?" וכיצד עטו אנשי הפרסום על רעיונות מתחום האמנת כדי לקדם את אינטרסיהם הכלכליים? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

תזמון הוא הכל
הצלחה של קמפיין פרסומי תלוי בתזמון שלו. היכולת לתקשר עם רעיונות עכשווים מובילה להצלחה או לכישלון.

להוציא רעיון אל הפועל- ההתחלה
ההתחלה תמיד קשה. כמו בחיים, גם בעסקים. איך אפשר לצאת לדרך בצורה הטובה ביותר, ומדוע חשוב לרשום הכל? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

תזמון הוא הכל
הצלחה של קמפיין פרסומי תלוי בתזמון שלו. היכולת לתקשר עם רעיונות עכשווים מובילה להצלחה או לכישלון.

מהם סרטי תדמית ואיך מפיקים אותם
מארג הגורמים הרלוונטיים להחלטה להפיק סרט תדמית והאלמנטים שיש לקחת בחשבון לשם כך

מה עומד מאחורי הפקת פרסומות
איך מפיקים סרט פרסומת, מה חשוב לקחת בחשבון ולאן צריך לכוון


עמוד 1 מתוך 1
[1]  
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.