אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » עולם הפרסום » מיתוג מחדש – גיבוש אסטרטגיה

מיתוג מחדש – גיבוש אסטרטגיה

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: עולם הפרסום
המאמר נקרא 548 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



כל חברה, בשלב מסויים זקוקה לביצוע מיתוג מחדש. אמנם, ישנן רמות שונות של מיתוג מחדש, החל במתיחת פנים קלה ועד להחלפת קהל היעד לגמרי, אך בכל מקרה, השלה הכי חשוב בתהליך הוא גיבוש האסטרטגייה השיווקית.

שלב ראשון – מחקר

שלב זה הוא היסודות עליהם תיבנה האסטרטגיה. מחקר הוא השלב שבו רוב החברות נופלות מחוסר תקציב, זמן או מקצועיות. מחקר טוב אומר פילוח קהל היעד, הבנה סוציו אוקונומית של של הצרכן, מחקרים פיננסיים הכוללים דוחות סיכונים ותוצאות אפשריות וסקרים מקדימים. זהו שלב מייגע ומשעמם אך קריטי להצלחת התהליך כולו. רק לאחר מכן ניתן לגשת לשלב הבא.

שלב שני – הרעיון

רעיון השיווק האיידיה של המותג הוא שלב הקריאייטיב. בשלב זה צריכים לנסח במדוייק את השאיפות החדשות של המותג החדש, את קהל הצרכנים החדש או ההרחבה אל קהלים נוספים. בשלב זה יוצגו הממצאים המחקריים ויתגבש האופק השיווקי אליו יש לפנות, במבוסס על תוצאות המחקרים.

שלב שלישי – אופני הפעולה

בשלב זה יוצגו האופנים בהם יוטמע המותג החדש בצרכנים. קמפיין פרסומי הכולל את המדיות השונות, עיצוב גראפי חדש ומרענן למוצר, פרסומות בטלוויזיה, כרזות ודרכי שיווק באינטרנט. חשוב לבחון את המסרים המועברים בכל אחד מתחומי השיווק ולוודא כי אין מסרים סותרים. כל אופני השיווק אמורים לכוון לאותו מיתוג מחדש ולייצר את אותן משמעויות אך בדרכים שונות.

שלב רביעי – השקת הקמפיין

השקה הקמפיין תעיד על הצלחתו, או כשלונו בעתיד. בדומה לפתיחת תערוכה, ההשקה צריכה להיות מאורגנת בקפידה, עם כמה שיותר נציגי תקשורות וכמה שיותר אנשים אשר יפיצו את בשורת המיתוג מחדש. השקת הקמפיין היא הבום הראשוני והמכריע. הודעות לעיתונות, זימון ידוענים והפקה יוקרתית יבטיחו את הרושם הראשוני והחיובי לכל המהלך המורכב.

רצוי לתחום בזמן ובתקציב כל אחד מהשלבים בנפרד ולהתקדם בזהירות שלב אחר שלב. בכל שלב יש להקדיש את מירב המאמצים על מנת למצות אותו בצורה הטובה ביותר. בצורה זו תבטיחו את הצלחת הקמפיין כולו ותוכלו לצאת מהמהלך של מיתוג מחדש בצורה טובה ועם הפנים לעתיד.


אודות מחבר המאמר:

GreenWeb כותבים על פרסום, מיתוג מחדש, יחסי ציבור ורעיונות לפרסום. אין רעיון שלא חשבו עליו קודם, אבל מי שמישם אותו ראשון הוא זה שיפרוץ.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מיתוג מחדש – גיבוש אסטרטגיה תגובות למאמר מיתוג מחדש – גיבוש אסטרטגיה

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מיתוג מחדש – גיבוש אסטרטגיה. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עולם הפרסום

משרדי פרסום: מה היתרונות של עבודה עם משרד שמאגד את כל אמצעי המדיה?
כל מה שכדאי לדעת על פרסום בערוץ 2
עוגות ועוגיות בעולם הפרסום
סטנדים לנקודות מכירה להיות בולט
אילו מוצרי קידום מכירות כדאי לך לחלק בחינם בתערוכה שלך?
דיילות לאירועים שייגרמו לך למכור יותר
שקיות בד עם לוגו של החברה או העסק שלך
שלטים - כוח פירסומי אדיר!
איך תבחרו שם למותג שלכם - יורי גנקין
הדפסה על חולצות
שקיות בד - פרסום יעיל
תיקי בד מודפסים למיתוג עסקי
שקיות נייר למיתוג העיסוק
גרפיקאי בחיפה
מגנטים שימושיים ופרסום

הנך נמצא כאן: מיתוג מחדש – גיבוש אסטרטגיה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.