אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » עולם הפרסום » מהם סרטי תדמית ואיך מפיקים אותם

מהם סרטי תדמית ואיך מפיקים אותם

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: עולם הפרסום
המאמר נקרא 842 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



בעידן בו אנו חיים הגירוי הוויזואלי הוא החזק ביותר. היכולת של תמונה להעביר מסר ולהיחרט במוחו של הצופה גדולה מזו של המילה הכתובה. העצמה האדירה של התמונה (ובכלל זה גם תמונה נעה – סרט) מגויסת בכדי להעצים חוויות ולקדם מטרות שונות כמו זו שלנו – המטרה השיווקית. סרטי תדמית הפכו מזמן לחלק אינטגרלי ממסעות פרסום ומהלכים שיווקיים. ההצלחה שלהם היא כזו שלא מאפשרת לערער עליה פשוט כי הנתונים מדברים בעד עצמם.

הפקות סרטים בכלל והפקה של סרטי תדמית בפרט מחייבות לקיחה בחשבון של גורמים לא מעטים. ראשית מידת ההיכרות עם התחום והנעשה בו. יצירת סרטי תדמית טובים היא עסק מורכב ורב שלבי שמחייב גיוס אנשי מקצוע מתאימים ועבודה קפדנית. חברות רבות מקבלות את ההחלטה הנכונה ופונות לגופים וחברות מקצועיים המתמחים ביצירת סרטי תדמית. אם תחשבו על המשוואה של סרט קצר מול אימפקט חזק וזכיר שהוא מנסה לייצר תבינו את העניין במלואו. חברות הפקה לסרטי תדמית אחראיות ברוב המקרים על כל שלבי ההפקה החל ממה שמכונה Pre-production וכולל תחקיר, הגדרה ואפיון של קהל היעד ותחקיר מסודר על הנושא ועד השלבים הסופיים המכונים Post production ונועדו להכין את המוצר המוגמר להפצה. באמצע נמצא החלק של ההפקה עצמה – בחירת לוקיישן, בניית קונספט, צילום ועוד.

סרטי תדמית כשמם כן הם – סרטים המיועדים לבנייה של תדמית. לכן, חשוב להבין ולזקק עד הפרט הקטן ביותר מהי התדמית המבוקשת לפני שניגשים להפקת הסרטים. תחקיר יעיל ומעמיק יצליח לכוון את המסר ולהדריך את כל תהליך ההפקה לקראת תוצאה שתשיג את המטרות המבוקשות.

בסרטי תדמית אימפקט היא מילת המפתח. אנחנו שואפים לייצר חוויה חזקה ובלתי נשכחת אצל הצופה שתתקשר חיובית עם המוצר או השירות שהחברה מעניקה. בכדי לייצר אימפקט מקסימלי חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים ולעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. פשרות זולות יחמיצו בדרך כלל את המטרה ולא יצליחו ליצור את אותו האימפקט. החל מסיעור המוחות שבונה את הקונספט של הסרט ועד סיום שלב המאסטר שמכין את הסרט להפצה כל עמדה היא משמעותית וחשוב לבדוק מי מאייש אותה. בחירה מתאימה של צוות או חברת הפקות עשויה בהחלט להוות את ההבדל בין סרט תדמית מוצלח או בזבוז מתסכל של כסף ומשאבים.


אודות מחבר המאמר:

סרטי תדמית



דירוג המאמר: 0.0

תגובות למאמר מהם סרטי תדמית ואיך מפיקים אותם תגובות למאמר מהם סרטי תדמית ואיך מפיקים אותם

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מהם סרטי תדמית ואיך מפיקים אותם. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עולם הפרסום

משרדי פרסום: מה היתרונות של עבודה עם משרד שמאגד את כל אמצעי המדיה?
כל מה שכדאי לדעת על פרסום בערוץ 2
עוגות ועוגיות בעולם הפרסום
סטנדים לנקודות מכירה להיות בולט
אילו מוצרי קידום מכירות כדאי לך לחלק בחינם בתערוכה שלך?
דיילות לאירועים שייגרמו לך למכור יותר
שקיות בד עם לוגו של החברה או העסק שלך
שלטים - כוח פירסומי אדיר!
איך תבחרו שם למותג שלכם - יורי גנקין
הדפסה על חולצות
שקיות בד - פרסום יעיל
תיקי בד מודפסים למיתוג עסקי
שקיות נייר למיתוג העיסוק
גרפיקאי בחיפה
מגנטים שימושיים ופרסום

הנך נמצא כאן: מהם סרטי תדמית ואיך מפיקים אותם.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.