אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » עולם הפרסום » האם אנחנו עדיין צריכים כרטיסי ביקור ופליירים?

האם אנחנו עדיין צריכים כרטיסי ביקור ופליירים?

מחבר המאמר: maratbok@gmail.com
פורסם בקטגוריה: עולם הפרסום
המאמר נקרא 325 פעמים
תאריך פרסום: 01.07.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


האם אנחנו עדיין צריכים כרטיסי ביקור ופליירים?

כבר כמה שנים, שעולה לי השאלה האם אנחנו עדיין צריכים בכלל מוצרי דפוס? אנחנו באמת צריכים מגנטים למקרר? אנחנו באמת זקוקים לפליירים וכרטיסי ביקור? כנראה שהתשובה לכך היא חיובית, כי למרות התקדמות הטכנולוגיה שמזנקת כמה רמות בכל שנה, עדיין, אנחנו לא מפסיקים לצרוך את המוצרים הללו, בתי דפוס הגדולים רק ממשיכים להפיק כמויות אדירות של נייר ושל מגנטים. בכל העולם נחשבים לצורת תקשורת בין אנשי עסקים פעילים שעושים עסקים אחד עם השני, וזאת בזמן שבשנת 2012 שמתקרבת אלינו לטובה בהחלט ניתן להחזיק כמות גדולה של רישומי טלפון בזיכרון הטלפון הנייד. כרטיסי ביקור עדיין נחשבים לכבוד ובונים רמה של רשמיות ברגע שאנחנו מקבלים כרטיס משותף עסקי שמבקש לתת לעסק את השירות שלו.

 

מה בעצם המטרה של כרטיסי ביקור, פליירים או מגנטים עבורינו? כרטיסי ביקור מיועדים עבור השותף העסקי או עבור אדם אחר לעסקה כל שהיא נוספת. הכרטיס אמור להזכיר לבן אדם הזה שהעסק שלך ממתין לתשובה ממנו. נניח שהוא לא מצליח להיזכר איך ליצור איתך קשר או אפילו לא נזכר מי אתה ומה העסק שלך עושה, בשביל זה יש לו את הכרטיס שלך, עם כל הפרטים עליך. פליירים ומגנטים, המטרה שלהם מעט שונה- המטרה שלהם היא ליידע את הלקוחות הפוטנציאלים שלנו שאנחנו אכן מציעים את השירותים הללו לציבור הרחב. אם נוכל לחלק לקטגוריות, אז נראה שהמטרה היא להביא לקוחות עם פליירים ומגנטים ולסגור אותם עם כרטיסי ביקור.

 

אם ננסה להפנות מבט אל עבר העבר הלא רחוק בכלל, כרטיסי הביקור למעשה היו רק משם העסק ומספר המכשיר. בשנים האחרונות כרטיסי ביקור מודפסים על גבי הרבה של סוגי נייר, ניתן לבנותם על גבי נייר משומר במגוון סגנונות וניתן להוסיף גם לוגו יפה ועוד דברים כמו למינציה מכל מיני סוגים כדי להגן על רמת ההדפסה. הגודל הרצוי של כרטיסי ביקור אמנם לא השתנה ולרוב הוא יהיה בגודל של בערך, ממוצע של שמונה על חמישה סנטימטר(למעט מקרים מיוחדים, בהם בעל הכרטיס רוצה משהו קצת שונה) ס"מ וזאת כדי שהלקוחות יהיו מסוגלים להכניס אותו לכיס ולהשתמש בו במקרה הצורך, אך בזמן ש מעוניינים להכניס כמות ענקית של תוכן רצוי להכין כרטיסי ביקור עם כיתוב בשני הצדדים ובדרך כלל המחיר אמור להיות די דומה.

 

זה אולי מצחיק לציין לאור תחזיות העבר, אבל עובדה היא, כרטיסי ביקור עדיין שומרים מקום גדול גם בעולם הטכנולוגי של היום שבו כמעט ואין עניין בנייר וכמעט כל תהליך של מכירה ופרסום נעשה באינטרנט ובאמצעי השיווק הקיימים, כנראה שהסיבה לדבר היא היותם של כרטיסי ביקור כל כך אחידים ואין אופציה להשיג להם תחליף. הוצאה של כרטיסי ביקור מסוגלת אפילו לעזור לנו במצבים מורכבים, למשל: אם קרה ונתקענו בצד של כביש בינעירוני עם תקלה מכאנית ברכב והיה צורך להזמין גרר, אחת האפשרויות הסבירות שקיימות לנו היא שליפה מהירה של כרטיס ביקור השייך ל נהג הגרר העובד במתן שירותי גרירה, מצבים כמו זה עלולים להיווצר בהרבה וריאציות שונות.



אודות מחבר המאמר:

מרטין בוקסדורף - קידום אתרים בגוגל



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר האם אנחנו עדיין צריכים כרטיסי ביקור ופליירים? תגובות למאמר האם אנחנו עדיין צריכים כרטיסי ביקור ופליירים?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר האם אנחנו עדיין צריכים כרטיסי ביקור ופליירים?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עולם הפרסום

כל מה שכדאי לדעת על פרסום בערוץ 2
עוגות ועוגיות בעולם הפרסום
סטנדים לנקודות מכירה להיות בולט
אילו מוצרי קידום מכירות כדאי לך לחלק בחינם בתערוכה שלך?
דיילות לאירועים שייגרמו לך למכור יותר
שקיות בד עם לוגו של החברה או העסק שלך
שלטים - כוח פירסומי אדיר!
איך תבחרו שם למותג שלכם - יורי גנקין
הדפסה על חולצות
שקיות בד - פרסום יעיל
תיקי בד מודפסים למיתוג עסקי
שקיות נייר למיתוג העיסוק
גרפיקאי בחיפה
מגנטים שימושיים ופרסום
מה זה בעצם דפוס?

הנך נמצא כאן: האם אנחנו עדיין צריכים כרטיסי ביקור ופליירים?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.