אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום ושיווק » קד"מ חוויתי- מה זה?

קד"מ חוויתי- מה זה?

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 1162 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



קד"מ חוויתי הוא תחום חדש יחסית בישראל. בשונה משיטות שיווק "מסורתיות", קד"מ חוויתי עובד על הצורך לערב את כלל חושיי הצרכן בהתקשרות עם המותג, כדי לעורר בלקוחות הפוטנציאלים גם תגובות רגשיות ולא רק רציונאליות למותג.

כיום מנהלי שיווק מבינים את חשיבותו של הקד"מ החוויתי להעלאת ערכו של המותג ובנייתו ככלי לקידום מכירות.

הרעיון: ליצור פעילות המחזקת את ערכי המותג תוך חשיפת הלקוחות לחוויה ייחודית, מפעימה ומרגשת.

המטרה: לרגש,להפתיע וליצור חוויה שיווקית אשר תלווה את קהל המטרה לאורך זמן ו"תחבר" אותו למותג.

החוכמה בקד"מ חוויתי היא להבין אילו חושים אנו רוצים להפעיל, כיצד בהפעלתם נגרום לחיבור עם המותג שלנו ולמעשה נענה על שאלה אחת מהותית: מה אנחנו רוצים שהלקוח ירגיש כאשר הוא חושב על המותג שלנו ואיך לגרום לו להרגיש כך...

בנוסף קד"מ חוויתי נותן ללקוחות הזדמנות ל"געת" ולחוות את מותג, מוצרים ושירותים בדרכים חושיות המספקות את הדובדבן שבקצפת של מתן המידע.

"קד"מ חוויתי" אם כך, מתייחס לחוויות של לקוחות בפועל עם המותג/ מוצר/ שירות.

זה ההבדל בין לספר לאנשים על תכונות של מוצר או שירות, לבין לתת להם לחוות את היתרונות המוצר בעצמם.

 

מספר דרכים ישנן בכדי להעצים את חושי הלקוחות הפוטנציאלים, מדיילים אשר לבושם מותאם למותג, פעילויות המשולבות עם מזיקה, הגברה ומנחה, פעילויות טעימה ועד פעילויות המגרות את חוש המישוש. הצרכן הישראלי אוהב שמפתים, מסקרנים ובעיקר שמכניסים אותו לעולם חוויתי כזה שלא ישכח לעולם.

 

כאשר נבחר היכן נרצה לקיים פעילות חוויתית, ראשית נתייחס למספר פרמטרים, מהו המותג? קהלי יעד? כמה אנשים יחשפו לפעילות? תקציב וכו'.

 

קניונים הנם מקומות קלאסיים לפעילויות קד"מ חוויתיות, בישראל הביקור בקניונים הפך למן מדורת שבט, כולנו פוקדים אותו לפחות פעם בשבוע, עם הבן זוג, עם הילדים עם החברים.

על כן, בקניון אנו פוגשים כמעט את כל קהלי היעד שלנו למעט אלו הספציפיים אשר אליהם נגיע בדרכים יצירתיות אחרות.

משום כך ומשום שבממוצע פוקדים כל יום אלפים את הקניונים זיהו בעלי המותגים את הפוטנציאל הגלום בו וכיום נראה שבהתחשב בכך שאפשר לקיים פעילות קד"מ חוויותית לכל אורך השנה שזהו מקום מוביל וללא סיכונים גדולים מדי לבעל המותג.

 

קד"מ חוויתי זו דרך יצירתית, אמיצה, שונה ובעיקר מתגמלת, ככל שתחום זה יגבר נראה יותר פעילויות, הפנינגים ואת המותג שאנו כל כך אוהבים מאתגר ובעיקר מפתיע אותנו בנקודות שאנו מרגישים בהם כמו בבית. 


אודות מחבר המאמר:

gili



דירוג המאמר: 0.0

תגובות למאמר קד תגובות למאמר קד"מ חוויתי- מה זה?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר קד"מ חוויתי- מה זה?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

שירותי תרגום מעברית לאנגלית - ברנע תרגומים
ישרכארט טלפון - הדרך המהירה ביותר להגיע אל שירות לקוחות [מעודכן 2023]
מקס שירות לקוחות - הדרך המהירה ביותר להגיע אל טלפון של MAX מעודכן 2023
עונשים בגוגל
שיווק באינסטגרם לעסקים איך משווקים ביעילות
איך כדאי לעצב ולתכנן שקיות למשלוח בדואר ושקיות נייר לבלדרות?
שלטים מוארים
המדריך לפרסום ברדיו – כך עושים זאת נכון
יש מי שמקדם את האתר שלך
המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי
שיווק חברתי יעיל
להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים

הנך נמצא כאן: קד"מ חוויתי- מה זה?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.