אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » אימון אישי » שכנוע, מחוייב או אפשרי, מכירות, שיווק, איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך, שכנוע רעיוני, ניהול משא ומתן עסקי

שכנוע, מחוייב או אפשרי, מכירות, שיווק, איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך, שכנוע רעיוני, ניהול משא ומתן עסקי

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: אימון אישי
המאמר נקרא 727 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



מכירות, איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך, מחוייב או אפשרי, שיווק, שכנוע, שיטה לשכנוע, איך לשכנע ילדים

כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של שכנוע לקוחות. ויתבאר, כיצד באפשרותך כמוכר, להגדיל מכירות, באמצעות העברת מסר לתת המודע של הלקוח.

ומי שיתבונן יראה, כי בחיים שלנו, יש 2 נקודות מבט אפשריות על כל דבר. ונקודת מבט אחת, היא נקודת מבט של "רק" משהו מסוים. ונקודת מבט אחרת, היא נקודת מבט של "גם" משהו מסוים. לדוגמא: יש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו "גם" מוצר מסוים, בנוסף על המוצרים שכבר יש לו. ויש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו "רק" את אותו המוצר המסוים.

ונשאל: איזה לקוח יש סיכוי גדול יותר, שהוא ירכוש את אותו המוצר? תשובה: כמובן שהלקוח שחושב שהוא צריך "רק" את אותו המוצר, יש סיכוי גדול יותר, לכך שהוא ירכוש את אותו המוצר.

הרעיון הזה מבוסס על רעיון אחר עמוק יותר, והוא הרעיון של המחוייב מול האפשרי. כל דבר בעולם שלנו, אפשר להתייחס אליו כאל דבר מחוייב, שמחוייב שצריך אותו ושמחוייב שהוא נכון, ושמחוייב שהוא אמת, ושמחוייב שהוא יהיה קיים. ובו זמנית, כל דבר ניתן גם להתייחס אליו, כאל דבר שהוא אפשרי בלבד. שרק אפשרי שהוא יהיה, ושרק אפשרי שאולי הוא נכון, ושרק אפשרי שצריך אותו וכולי.

וכך גם בעולם המכירות והשיווק. שהלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, כאל דבר מחוייב עבורו או כאל דבר שהוא רק אפשרי עבורו. הלקוח שמתייחס אל המוצר שלך, כאל דבר שהוא חייב להשיג אותו, אצל הלקוח הזה, המוצר שלך נכנס להגדרה של "רק". שהלקוח מרגיש ומבין, שרק המוצר שלך יכול לספק לו את מה שהוא רוצה. לקוח כזה, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר שלך, אם יש לו את היכולת לעשות זאת. מאחר שהוא חושב, שרק המוצר שלך הוא הטוב ביותר עבורו.

ולעומת זאת, הלקוח יכול גם להתייחס למוצר שלך, כאל דבר שהוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, הלקוח חושב, שזה רק אפשרי בלבד שהוא ירכוש את המוצר שלך, אבל הוא לא מרגיש שהוא חייב לרכוש את המוצר שלך. במקרה כזה, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל דבר שמוגדר כ"גם". דהיינו, הוא מוכן לרכוש "גם" את המוצר שלך, והוא לא יסרב שיהיה לו גם את המוצר שלך. אבל הוא לא חושב שהוא חייב להשיג רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך יכול לעזור לו.

ולכן, במקרה כזה לדוגמא, יש פחות סיכוי שהלקוח ירכוש את המוצר. מאחר שהוא חושב שזאת רק אפשרות בלבד שהוא ירכוש את המוצר, ושהוא לא חייב לרכוש את רק את המוצר שלך.

והמשמעות של זה היא, שכאשר אתה מדבר עם הלקוח, עליך כמוכר, להשתדל להעביר לו את המסר, שהמוצר שלך, הוא מחוייב עבורו, ושהוא לא רק אפשרי בלבד עבורו. ושהוא צריך "רק" את המוצר שלך, ולא "גם" את המוצר שלך. וככל שהלקוח יהיה יותר משוכנע, שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושהוא חייב להשיג את המוצר שלך, כך יש סיכוי גדול יותר, לכך שהעסקה תתבצע...

המאמר מאת שכנוע, NLP, שיווק ומכירות, לשכנע, רטוריקה - Convincing.EIP.co.il | אימון אישי, היכולת לשכנע אנשים לשכנע לקוח, למכור ללקוחות, להצליח למכור, שיווק ומכירות

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי, בעזרת שכנוע, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, טיפול nlp, להשפיע, טיפול בהתנגדויות לקוח, שיפור מכירות, איך לשכנע..., כושר שכנוע ושינוי עמדות ועוד ...



דירוג המאמר: 0.0

תגובות למאמר שכנוע, מחוייב או אפשרי, מכירות, שיווק, איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך, שכנוע רעיוני, ניהול משא ומתן עסקי תגובות למאמר שכנוע, מחוייב או אפשרי, מכירות, שיווק, איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך, שכנוע רעיוני, ניהול משא ומתן עסקי

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר שכנוע, מחוייב או אפשרי, מכירות, שיווק, איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך, שכנוע רעיוני, ניהול משא ומתן עסקי. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

ארבעת הצבעים בתקשורת בין אישית
רשת החנויות הגדולה בישראל המשווקת מותגים מובילים של אופניים חשמליים
ספרי לי איך את בוחרת מקרר ואומר לך מי את
לתת BOOST לקריירה שלך
כיצד להתמודד עם שינוי ארגוני בהצלחה?
מה היתרונות ברכיבה טיפולית
מודעות – כח הריפוי וטיפול בטראומות
טיפול רוחני במערכות יחסים ואימון אישי
שימוש ב- NLP בעסקים
כיצד מצליחים ביזמות עסקית
האם יש הבדל בין סוגי יועצים עסקיים
מהו NLP?
מה זה NLP ?
דימוי עצמי
אימון אישי לרווחת המשפחה

הנך נמצא כאן: שכנוע, מחוייב או אפשרי, מכירות, שיווק, איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך, שכנוע רעיוני, ניהול משא ומתן עסקי.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.