אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » אסטרולוגיה » שירות לקוחות טוב ערובה לחיים ארוכים של העסק

שירות לקוחות טוב ערובה לחיים ארוכים של העסק

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: אסטרולוגיה
המאמר נקרא 437 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



מתן שירות לקוחות!

ואוו, כמה שזה לוקה בחסר אצלנו!

בכול השכבות בעסקים גדולים, בעסקים קטנים, ומה שכן משתפר, והרבה, זה השירות שנותנת הממשלה לאזרח. לא. אני לא מדבר על הביטוח הלאומי, גם שם השירות ברמה, רק שהשרות  מסתיר את ההתעללות באזרח. 

כמה שלא נלמד על שירות ונסביר כי למעלה מ-70% מהלקוחות הם לקוחות חוזרים, או לקוחות "מפה לאוזן" זה לא יעזור וזה לא יועיל "רמת השירות בישראל היא מתחת לכול בקורת" אז נכון שהקלטות נעימות מנעימות את זמננו בהמתנה לנציג שירות בחברות קטנות ובינוניות, ונכון שקריינים מוכרים מקריאים לנו את המגילות של המספרים שעלינו ללחוץ על מנת שסוף כול סוף נגיע אל הכתובת המיועדת. אבל בסופו של עניין אנו מגיעים אל מוקד השירות המאויש, ומתייאשים מרמת השירות או המענה. 

כמי שנותן ייעוץ עסקי זה נכון שנותני השירות כמו בחברות הסלולר או בחברות הכבלים או בחברות הגדולות "שיש להם תחרות עוקבת" כבר מורגלים ללקוחות שאומרים "אנו נעבור לחברה אחרת" והם ממש לא מתייחסים לזה ברצינות. (רק שתרצה להתנתק אולי מישהי מאיזה מחלקה אי שם במבוך מוקד השירות תנסה לברר למה אנו עוזבים) אבל בסופו של דבר אנו עוזבים. 

כ-יועץ עסקי אני נוטה לחשוב שבחברות האלה כבר הבינו שאין 100% שביעות רצון מהחברה שלהם וגם למתחרה אין 100% שביעות רצון מלקוחותיו והאיזון ניקר באלה שעוזבים ואלה שנקלטים ולכן זה לא כול כך משפיע עליהם או על נציגי השירות שלהם, שמעניקים את השירות הקלוקל ללקוח. 

אנחנו רוצים להיות כמו האמריקאים וכאדם שנתן ייעוץ עסקי למגוון רב של חברות גם בארצות הברית צר לי שאני צריך להכריז שיש לנו עוד הרבה מה ללמוד. 

השבוע התקשרתי דרך מנוע החיפוש של גוגל לספקים בתחום מוצר שהייתי זקוק לו באופן מסחרי,  פניתי לראשון שהופיע בתוצאות האורגניות וכאשר ענה לי מישהו מהצד השני והתחלתי להציג את בקשתי ענה זה בחופזה "אנו עסוקים בישיבת צוות תתקשר אחר כך" ברור שלא התקשרתי, או שהתקשרתי אל אחת מחברות הכבלים בעניין תקלה שנמשכה מספר ימים והודעתי כי, זהו, אני מתכוון לעזוב את חברתם ענה לי הנציג "לא נורא אני אדאג שתוך שלוש שעות תתקשר מנהלת" אליכם היא התקשרה? גם אלי לא. 

קלות הדעת הזאת שבישראל מאבדים לקוחות היא ממש בלתי נסבלת, אנו מדינה קטנה, עם ריבוי עסקים, תחרות בלתי מתפשרת, ועסקים מרשים לעצמם להתנהג כך בשירות הלקוחות. תבואו ותאמרו כי בוודאי הבעלים לא יודעים כי זו רמת השירות או כך עונים אנשי השירות. ואני אומר לכם שמנכ"ל שלא יושב או מאזין לנותני השירות שלו פעם ב? מבחינתי הוא מנכ"ל גרוע. 

חברות משקיעות הון עתק בפרסום, קחו את חברות הסלולר, חברות הכבלים, מיליונים של שקלים מושקעים בפרסום במדיה. ומענה אחד לא נכון של אנשי השירות מוריד את כול ההשקעה לטמיון. 

זה הוא אחד מתפקידו של מקצוען הנותן ייעוץ עסקי בעסק. תפקיד אשר מכניס כסף ומונע בריחה של כסף לעסקים באשר הם.


אודות מחבר המאמר:

ייעוץ עסקי זו לא רק הגדרה זה בראש ובראשונה מעשה!



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר שירות לקוחות טוב ערובה לחיים ארוכים של העסק תגובות למאמר שירות לקוחות טוב ערובה לחיים ארוכים של העסק

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר שירות לקוחות טוב ערובה לחיים ארוכים של העסק. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

כוח האסטרולוגיה וזוגיות
מעברים במפת לידה
שירות לקוחות טוב ערובה לחיים ארוכים של העסק
אסטרולוגיה בשילוב עם גרפולוגיה
שנה טוב - שנת הדרקון הירוק
התעוררות
טו באב-חג האהבה - לא רק בלונים אדומים ולבבות שוקולד
זרים מתוקים מהם
אסטרולוגיה, תכשיטים ומה שביניהם

הנך נמצא כאן: שירות לקוחות טוב ערובה לחיים ארוכים של העסק.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.