אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » ניהול וכתיבת תוכן » פרופיל חברה לקהל הנכון

פרופיל חברה לקהל הנכון

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: ניהול וכתיבת תוכן
המאמר נקרא 1073 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



קריאה מומלצת בנושא ניהול וכתיבת תוכן

כתיבת מאמרים כחלק מקידום אתר כחלק מאסטרטגיית תוכן המובילה לתוצאות.

פרופיל חברה מקצועי הינו פרופיל אשר מטרתו להציג את העסק שלנו בצורה שיווקית ולהוות כלי מכירתי אפקטיבי למול לקוחות פוטנצאלים. כאשר אנו דואגים להתאים את השפה, הפנייה והתכנים אל האדם הנכון, אנחנו למעשה מבטיחים ייצוג שיווקי נכון שבסופו של הליך יתורגם לעוד לקוחות.

הגדירו והבינו מה הקהל הנכון שלכם בראש ובראשונה אנו חייבים להבין מיהו הקהל שלנו, כלומר מיהו הלקוח הנכון ביותר לעסק שלי. הבנה זו נשענת על אופי המוצר ובעיקר על ניסיון ותוצאות מהשטח. במידה ומדובר בפרופיל הנכתב לעסק חדש לגמרי, עלינו להבין את מי אנו מנסים לעורר ומי לדעתנו יהווה חתך נכון מבחינת קהל יעד. האם אילו עסקים, אימהות, רווקים וכדומה. גם בתוך הקבוצות השונות ניתן לחלק את הקהל לתת קטגוריות כדוגמת עסקים קטנים, ולהתייחס בפרופיל חברה באופן ספציפי אל אותם לקוחות נכונים.

לימדו את השפה בה הוא מדבר  לכל קהל יעד שפה נכונה המדברת אליו. אם אתם מבקשים ליצור פרופיל חברה אפקטיבי, אתם חייבים להבין כיצד לפנות אל הקהל שלכם ולנסח את הפרופיל בצורה כזו שתתאים לו. מהו המשלב הלשוני הנכון, בגובה העיניים, שפה מקצועית מאוד, שפה גבוהה  האם יש ביטויים מקובלים מתוך עולם המושגים של הלקוח שחייבים להופיע בפרופיל ? כל אחת מהדרכים מייצגת אתכם בדרך כלשהי למול לקוחות פוטנציאלים, כל אחת מהדרכים יכולה לעשות הבדל מהותי בשיווק שלכם למול הלקוח הבא.

תנו פתרון לבעיה פרופיל חברה נכון הוא פרופיל שפונה אל הלקוח במטרה לענות לו על צורך מסוים ולכן כאשר אנו כותבים פרופיל חברה, עלינו לכתוב מתוך ראייה של פיתרון. הלקוח הבא שלכם מחפש מענה לבעיה, צורך או חשק שיש לו, באם תוכלו לתת לו את מבוקשו, תהפכו אותו ללקוח.

הדגישו ייחודיות ובידול כל עסק עושה את הדברים קצת אחרת, פרופיל חברה זה המקום שלכם להציג את הייחודיות שלכם, כך שהלקוח ירגיש שיש תמורה לכספו. יחודיות יכולה להיות בשיטת העבודה, בזמנים, ברמת הגימור ,במקצועיות, בשירות. ככל שתציינו בפרופיל העסק יותר תועלות, כך תגרמו לעסק שלכם להיראות נחשק בעיני הלקוח הנכון.

הדגישו מקצועיות פרופיל חברה זה המקום להדגיש את הניסיון, המוניטין וההצלחות שצברתם במהלך השנים. אם אתם בעלי השכלה רלוונטית בתחום או שאתם פועלים בתחום זמן רב, ציינו זאת ותנו ללקוח להתרשם מהמקצועיות ההופכת אתכם למומחים. ייצוג נכון של המקצועיות שלכם בפרופיל, יבטיח שיווק נכון למול הלקוח ויהפוך אתכם לאופציה הרצינית ביותר.

פרופיל חברה הינו מסמך אשר מייצג אותנו בעיקר למול לקוחות פוטנציאלים ולכן על מנת לראות תוצאות, עלינו להתאים אותו לקהל הנכון לעסק. זכרו תמיד כי למרות שפרופיל חברה מייצג אתכם, הוא נכתב בעבור הלקוחות וחייב להיכתב תוך מחשבה מה נכון עבורם.

 


אודות מחבר המאמר:

פרופיל און ליין הפקה וכתיבה של פרופיל חברה מקצועי לכל עסק.

 



דירוג המאמר: 0.0

תגובות למאמר פרופיל חברה לקהל הנכון תגובות למאמר פרופיל חברה לקהל הנכון

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר פרופיל חברה לקהל הנכון. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא ניהול וכתיבת תוכן

איך תדעו אם התוכן שכתבתם הוא איכותי?
11 סיבות מדוע בלוג וורדפרס שלך לא מרוויח כסף
מהו תרגום מקצועי?
העלאת תמונות - לאיזה אתר לעלות את תמונותיכם.
באנרס ברוקר - הכנסה פאסיבית מהאינטרנט
קהילת פורומים - מהתחלה ועד הסוף
פורטל tostudy - ניהול אתר
תוכנה להנהלת חשבונות
מה אתם יודעים על ניהול תוכן
כתיבת תוכן - השיווק האמיתי
כתיבת תוכן באתר הבית
כתיבת תוכן - יש כבוד לכתיבה
כתיבת תוכן לאתר שיווקי - מי באמת עושה את זה?
כתיבת תוכן שיווקי
כתיבת תוכן לכל אתר

הנך נמצא כאן: פרופיל חברה לקהל הנכון.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.