מחבר המאמר: חן אלה |
איך תדעו אם התוכן שכתבתם הוא איכותי ומתאים לאתר?
כתיבת תוכן, עבור אנשים לא מנוסים, יכולה להיות מטלה לא פשוטה בפני עצמה, אך חשוב לזכור שהכתיבה עצמה היא רק חלק מתהליך. גם לאחר ביצוע הכתיבה יש צורך לוודא שהתוצר הוא אכן ראוי לפרסום, גם מבחינת דקדוק וניקוד, גם מבחינת סגנון הכתיבה, וגם מבחינת האיכות והערך שהמאמר נותן.
לבעלי עסקים וגם לאנשי שיווק או מקדמי אתרים שאינם התנסו בעבר בכתיבת תוכן לאתר יהיה קשה לבצע הערכה נכונה למאמר שכתבו מיד לאחר סיום הכתיבה. ועל כן, הטיפ הבא יוכל לחסוך את הקושי בביצוע.
הטיפ: קריאה על ידי מישהו חיצוני
אם יש לכם אפשרות תנו למישהו לקרוא את המאמר לאחר שכתבתם וערכתם אותו כדי שיצביע על שגיאות כתיב או שגיאות תחביר. טיפ זה הוא חשוב מאוד בייחוד אם אתם כותבים מתחילים. זהו טיפ שאני לא יישמתי בעצמי מאחר ולא הייתי מודע אליו, אבל הבנתי את החשיבות שלו כאשר דפדפתי אחורה אל מאמרים ישנים שכתבתי על קידום אורגני והבנתי כמה גרועה הייתה הכתיבה אז. את הטעויות שאיתרתי תיקנתי באותו הרגע כי ממש היה לי קשה שתוכן כל כך לא מובן מופיע באתר שלי. אך אני בטוח שלא הצלחתי לעבור על כל המאמרים כי פשוט היו יותר מידי כאלה. לכן השתדלו למנוע את זה מההתחלה עד כמה שניתן. אם אינכם בטוחים בטיב התוכן גם אחרי שסיימתם לערוך את המאמר, תנו לעין נוספת להסתכל עליה (גם אם זו לא עין מקצועית) ותנו לה לעזור לכם לתקן את המאמר. אם אין לכם את האפשרות לתת למישהו לקרוא מאמרים אחרי שאתם כותבים אותם, תוכלו לנסות לקרוא בעצמכם את המאמר יום אחרי שכתבתם אותו. אתם תופתעו מאוד מכמות התיקונים שתתחילו לבצע. זה אולי יתסכל מעט בהתחלה, אבל זה יהיה שווה הרבה מאוד לאורך הדרך ככותבי תוכן לאתר שלכם.
נכתב ונערך ע"י חן אלה- מקדמת אתרים
הנך נמצא כאן: איך תדעו אם התוכן שכתבתם הוא איכותי?.
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4817 20198 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |