אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » ניהול וכתיבת תוכן » 11 סיבות מדוע בלוג וורדפרס שלך לא מרוויח כסף

11 סיבות מדוע בלוג וורדפרס שלך לא מרוויח כסף

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: ניהול וכתיבת תוכן
המאמר נקרא 191 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



קריאה מומלצת בנושא ניהול וכתיבת תוכן

כתיבת מאמרים כחלק מקידום אתר כחלק מאסטרטגיית תוכן המובילה לתוצאות.

בלוג וורדפרס יכולים להיות מקור הכנסה מצוין. אבל הם גם דורשים עבודה אם אתה רוצה שהם ירוויחו כסף. אתה צריך לשכלל את התוכן שלך, לבצע אופטימיזציה לאתר שלך ולשווק את המוצר שלך. אבל מה אם הבלוג שלך עדיין לא רווחי? ישנן סיבות רבות מדוע זה עשוי להיות המקרה.

1. קהל היעד שלך רחב מדי

הבלוגים הטובים ביותר פונים לקבוצת נישה צרה. אם אתה מכוון לרחבה, יהיה לך קשה יותר לשכנע מבקרים לחזור בשביל משהו שרק אתה יכול להציע. כדי לחדד, נסה ליצור פרופיל מפורט של הלקוח האידיאלי שלך (דאגותיו, גילו, עיר הולדתו, פרטי המשפחה, האתרים החברתיים המועדפים) והתאם את התוכן שלך כך שיתאים. הבלוג שלך יהיה ממוקד יותר וקל יותר להבנה במבט אחד.

2. התוכן שלך מרוכז בעצמו

בדומה לדייט גרוע, אם אתה מדבר רק על עצמך - העסק שלך, החדשות שלך, המוצרים שלך - לאף אחד לא יהיה אכפת מספיק כדי להירשם ליותר. אז תוריד את אור הזרקורים מעצמך! והתמקדו מדוע לקוראים שלכם צריך להיות אכפת. לדוגמה, אתה יכול לדון ביתרונות עבורם כאשר הם נרשמים לבלוג או לשירות שלך. הקוראים שלך ירגישו שהם קוראים משהו שבאמת נכתב עבורם.

3. אין שום דבר למכירה

אלא אם כן אתה מקבל זרם תנועה עצום או מושך מפרסמים בעלי שכר גבוה, אתה לא הולך להרוויח מספיק מהכנסות ממודעות בלבד. אז עדיף להתמקד במה שהבלוג שלך יכול לעשות. דמיין את בלוג הוורדפרס שלך כקרש קפיצה למכירת מוצרים ושירותים אחרים שלך: הדרכות, הופעות דיבור, ייעוץ, ספרים אלקטרוניים, קורסים ועוד. אתה רוצה לייצר רווח מהבלוג שלך בצורה הגיונית עבור הקהל והתוכן שלך. לדוגמה, אם אתה עשה זאת בעצמך, מכור אומנות או ערכות בעבודת יד. אם הבלוג שלך עוסק בתפירה, מכור דפוסים. אם אתה מפרסם על היותך מורה למוזיקה, מכור תוכניות לימודים או שיעורים.

4. הדחיפה לקנייה מגיעה מוקדם מדי

האם דף הנחיתה שלך הוא מודעת ענק אחת עבור המוצר שלך? אז אולי אתה מרתיע לקוחות פוטנציאליים. אחרי הכל, הם צריכים להיות משוכנעים שאתה מומחה עם מוצר או שירות מוצקים לפני שהם בכלל יחשבו על לשלוף את כרטיס האשראי. אז התמקדו קצת פחות בדחיפת הקוראים שלכם לקנות, ויותר ביצירת תוכן מקורי, חכם וראוי ללחיצה. אתה רוצה להציע ללקוחות הפוטנציאליים שלך הזדמנות לקרוא עוד על המומחיות שלך כמותג לפני שתפנה אותם בצורה מסודרת לדף המוצר שלך. 

5. אתה לא מבקש את הקנייה

רק הסברנו שאסור לדחוף את הלקוחות שלך לקנות את המוצר שלך, אלא ההפך יכול גם להזיק למכירות שלך! אם אתה רוצה שהמבקרים שלך יבצעו רכישה או ירשמו, עליך להקל עליהם. אל תסתובב. תנו לכל פוסט קריאה ברורה לפעולה (כפתור). ואל תפחד לעשות את זה קצת מפתה. אתה יכול לשכנע אותם עם מכירה שמסתיימת מחר, או עסקה ל-50 המנויים הראשונים, יחד עם תקופת ניסיון או ערבות מחזקת ביטחון. זה יפעיל מעט לחץ זמן על המבקרים שלך לא לחכות יותר מדי עד שהם ירכשו! 

6. התוכן שלך לא מושך

אתה צריך לוודא שהלקוחות שלך יחזרו לאתר ולבלוג שלך. אֵיך? על ידי יצירת תוכן שמושך אותם פנימה. ספר סיפורים, שתף חוויות ותן עצות מקוריות. צור פוסטים בבלוג שמציעים משהו חדש - אל תחדש מאמר מפוסט בבלוג של מישהו אחר. זה בסדר לכתוב תגובה לפוסט של מישהו אחר, אבל תוודא שאתה מציע זווית חדשה. משהו שרק אתה יכול להוסיף לשיחה! ולבסוף: לעולם אל תפסיק ללמוד. שמור על התוכן שלך טרי על ידי הגדלת המומחיות שלך ולאחר מכן שיתוף זה עם הקהל שלך.

7. הבלוג שלך לא מקבל מספיק תנועה

בבלוג שלך יש מודעות וקישורי שותפים, מוצר מוכן למכירה ותוכן קטלני. עכשיו אתה רק צריך שאנשים יראו את זה. ישנן מספר דרכים לבנות תנועה, מ- SEO ועד מדיה חברתית, אז חקור מה הכי מתאים לתוכנית העסקית שלך. ותמיד תעריך אחרי שיישמת טקטיקה חדשה! 

8. אתה סומך על הבטן שלך

למרות שאולי יש לך אינסטינקטים גדולים, זה טוב להתמקד בעובדות. לכן אתה תמיד צריך לבדוק לפני שאתה מנסה משהו חדש ומבצע שינויים קבועים. ומי טוב יותר לבדוק תכונה חדשה, מיקום או קריאה לפעולה מאשר הלקוחות שלך? אחרי הכל הם אלה שאתה כותב בבלוג. לדוגמה, אתה יכול להריץ מבחן A/B , אשר מייעל את הפוטנציאל של האתר שלך. אבל חשוב מכך: זה מוציא את הניחוש מהשירות ללקוחות שלך.

9. הבלוג שלך הוא פוני טריק אחד

ברגע שלקוח מבצע את הרכישה הראשונה, סיכוי גדול שהוא יקנה שוב. אבל אם אין לך משהו אחר להציע, אתה מפסיד. זה המפתח למשוך לקוחות בחזרה לאחר הקנייה הראשונה. אז סיעור מוחות (עם הצוות שלך) לגבי מוצרים או שירותים חדשים ומלהיבים שאתה יכול להציע ללקוחות שלך. לדוגמה, הדרכות מתקדמות יותר, ייעוץ אחד על אחד להשלמת הקורס המקוון שלך, או תוכן נוסף בפורמט חדש, כמו פודקאסט. 

10. אתה לא מפרסם ביקורות

בעוד שחלק מהאנשים הם מעצבי טרנדים, רובנו עוקבים. המשמעות: אנחנו לא רוצים להיות הראשונים שיעשו את הצעד. אז איך אתה משכנע את הקוראים שלך? על ידי פרסום ביקורות מוצרים! הבטח לקהל שלך ש"כולם עושים את זה" עם זרקורים על מי משתמש במוצר שלך וכיצד. סרטונים קצרים במיוחד עובדים טוב מאוד בשביל זה.

11. וויתרת מוקדם מדי

אנו יודעים שזאת עבודה קשה להפוך את הבלוג שלך מתחביב לפרה מזומן . וזה יכול להיות מייאש כשחלפה שנה ועדיין לא ראית התקדמות רבה. אבל אל תוותר. אתה צריך לתת לעצמך זמן ללמוד את הקהל שלך, לכוונן את הקול שלך ולשכלל את המוצר שלך. פשוט שימו עין על המספרים, וחשוב מכך, על תגובת הקהל שלכם לבלוג שלכם. ואם משהו לא עובד, אל תפחד לנסות משהו חדש!

מחשבות אחרונות

 

לסיכום: ישנן סיבות רבות לכך שהבלוג שלך לא יהיה רווחי כעת. לכן זה טוב להעריך מחדש את מה שאתה עושה, ואם יש דברים שאתה יכול לשנות או לנסות. וזכור לחשוב תמיד על הקוראים שלך קודם. אתה כותב עבורם תוכן. ואתה רוצה שהם יחזרו. אז אל תפחדו לבקש מהם משוב! ואל תוותר. אחרי הכל, ניהול בלוג מצליח דורש הרבה עבודה.


אודות מחבר המאמר:

קרית טק Kiryatech‎ ‎ קריית ים Internet Marketing Service.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר 11 סיבות מדוע בלוג וורדפרס שלך לא מרוויח כסף תגובות למאמר 11 סיבות מדוע בלוג וורדפרס שלך לא מרוויח כסף

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר 11 סיבות מדוע בלוג וורדפרס שלך לא מרוויח כסף. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא ניהול וכתיבת תוכן

איך תדעו אם התוכן שכתבתם הוא איכותי?
11 סיבות מדוע בלוג וורדפרס שלך לא מרוויח כסף
מהו תרגום מקצועי?
העלאת תמונות - לאיזה אתר לעלות את תמונותיכם.
באנרס ברוקר - הכנסה פאסיבית מהאינטרנט
קהילת פורומים - מהתחלה ועד הסוף
פורטל tostudy - ניהול אתר
תוכנה להנהלת חשבונות
מה אתם יודעים על ניהול תוכן
כתיבת תוכן - השיווק האמיתי
כתיבת תוכן באתר הבית
כתיבת תוכן - יש כבוד לכתיבה
כתיבת תוכן לאתר שיווקי - מי באמת עושה את זה?
כתיבת תוכן שיווקי
כתיבת תוכן לכל אתר

הנך נמצא כאן: 11 סיבות מדוע בלוג וורדפרס שלך לא מרוויח כסף.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.