מחבר המאמר: vodplace |
בעולם קידום האתרים כולם טוענים שהתוכן הוא המלך. וזו נוסחא דיי ברורה : אם יש תוכן לדף מסויים מין הסתם גוגל יאהב אותו. אז זהו שזה לא נכון. אמנם התוכן הוא המלך אך מגוגל תמיד מוסרים וחוזרים - "השאלה היא איזה תוכן" האם סתם תוכן באמת יכול לקדם טוב ? מה פתאם! הפרמטר הכי חשוב ומה שבאמת גוגל רוצים להשיג - זה תוכן טוב לגולש ! זאת אומרת שהגולש עצמו יקרא את המאמר מההתחלה ועד הסוף - וזו אינדיקציה הכי טובה ומה שגוגל בעצם שואפים להגיע - של איכות תוכן.
כתיבת תוכן שיווקי מצריכה מחקר מעט יותר מסתם כתיבת תוכן, כי על מנת שנוכל לשווק מוצר כשלהו חיים קודם ללמוד איזה מוצר זה , את התחרות סביבו, מה המתחרים עושים ומי הדרך הכי טובה לשווק אותו. חברה רצינית תאסוף חומרים ודרכי שיווק קריאטיביים על מנת שהתוכן יניע לפעולה וימכור את המוצר או השירות.
ישנם לא מעט דרכים לשווק מוצר או שירות. תוכן שיווקי בסגנון הומוריסטי. תוכן בסגנון הפחדה , תוכן בסגנון התחברות ועוד.. אין סגנון מקובל או סגנון פופולארי כי זה הכל תלוי בקהל היעד או במוצר שרוצים לשווק. לדוגמא שיווק של מוצר לתינוק יודגש בו נושא הבטיחות והנזקקות למוצר להתפתחות הילד וכו'. או שיווק של שירות טכנאי מכונת כביסה יודגש בו נושא האמינות והחשיבות לטכנאי מורשה ומקצוען על מנת להימנע מתקלות לא רצויות.
לסיכום
לכתיבת תוכן סיגנונות רבים ובאתרי אינטרנט במיוחד עדיף תוכן שיווקי על הרבה דברים אחרים. אם התוכן קצר קולע ולעניין ניתן להביא את הגולשים לביצוע הפעולה אותה אנו רוצים, כמובן שיש מכלול שלם שקשורים זה בזה : עיצוב האתר, נוחות גלישה ותוכן שיווקי - על מנת להגיע לתוצאה המושלמת. רק טיפ אחד לסיום : כאשר אתם לוקחים חברה חיצונית לכתיבת התוכן של האתר שלכם - בחרו בחרה בעלת מוניטין ובקשו לראות דוגמאות למאמרים שנכתבו. מסתובבים בשוק המון חברות קטנות שאלו בעצם ילדים שעובדים מהבית ועושים בעצם שם רע לכותבי התוכן המקצועיים באמת.
הנך נמצא כאן: כתיבת תוכן - השיווק האמיתי.
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4817 20198 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |