אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » הודעות לעיתונות » אריאל בונוס הטמיעה מערכת טלפוניה ומוקד שירות מבוסס IP בשווי 200,000 ₪

אריאל בונוס הטמיעה מערכת טלפוניה ומוקד שירות מבוסס IP בשווי 200,000 ₪

מחבר המאמר: אריאל
פורסם בקטגוריה: הודעות לעיתונות
המאמר נקרא 513 פעמים
תאריך פרסום: 17.02.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


לראשונה בשיווק הישיר:

 

אריאל בונוס הטמיעה מערכת טלפוניה ומוקד שירות מבוסס IP בשווי 200,000 ₪

 

בנוסף, משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, יציאת משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הלקוח

 

המהלך, במסגרת תהליך שיפור שירות כולל שעוברת החברה בשנה האחרונה והרחבת מגוון המוצרים

 

חברת השיווק הישיר אריאל בונוס בע"מ, המובילה מבין חברות השיווק הישיר בישראל, הטמיעה לאחרונה מערכת טלפוניה ומוקד שירות לקוחות מבוסס IP בהיקף של 200,000 ₪. בנוסף, משיקה שירות הודעות טקסט (מסרונים) חדשני לראשונה בענף השיווק הישיר.

 

המערכת החדשה נרכשה מחברת  Tikal Networks (טיקל נטווקס) והיא תאפשר לנהל בצורה מיטבית עומסים ותורים, ביצוע הקלטות בזמן אמת ותשפר את זמני המענה. המערכת נמנית עם הדור הבא של מרכזיות IP ומאפשרת העברת שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט ורשתות פנים ארגוניות ובכך הופכת את חברת אריאל בונוס לחברת השיווק הישיר בעלת מרכז השירות המשוכלל היעיל והמתקדם ביותר.

 

הטמעת המערכת החדשה מצטרפת לשורה של מהלכים לשיפור וייעול השירות ללקוחות החברה, ביניהם שירות הודעות טקסט ללקוחות בזמן אמת המדווח ללקוחות החברה סיכום עסקאות רכישה ומחירים, הודעה על תאריך יציאת משלוח ומיקומו, ויעדכן על כל שיחה או פניה למוקד שירות הלקוחות – ישירות לטלפון הנייד של הלקוח.

 

איתי וייס מנהל מוקד המכירות: "ענף השיווק הישיר סובל מתדמית רעה הנובעת לא אחת מסיכום העסקאות הטלפוניות עם הלקוחות. כחברה המובילה בענף השיווק הישיר ובמטרה למנוע חוסר בהירות, לקוחותינו נהנים משירות הודעות כתובות ישירות לטלפונים הניידים, בהן מפורט סכום העסקה ושם המוצר שרכשו".

 

בחברה מציינים כי השירות החדש עבר פיילוט במהלך החודשים האחרונים והוגדר כהצלחה לאחר שהחלו להתקבל תגובות חיוביות בקרב לקוחות החברה ובעיקר בקרב לקוחות חדשים.

 

וייס מוסיף כי השימוש בטכנולוגיית הודעות הטקסט משפרת פלאים את השירות ללקוח ומגדילה את שביעות הרצון בעיקר עקב הצורך הגובר של הלקוחות להיות מעורבים יותר.

 

 

אודות חברת אריאל בונוס

"אריאל בונוס" בע"מ הנה חברת הדיוור והשיווק הישיר, מהגדולות בישראל. לחברה מספר רב של קטלוגים המופצים לקהל הלקוחות בהתאם להעדפותיהם ולהרגלי הקניות שלהם. החברה פעילה יותר מ-7 שנים ומספקת מוצרי צריכה שונים ליותר מ - 850,000 לקוחות ברחבי הארץ. המוצרים מיובאים ונמכרים ישירות לצרכן ללא פערי תיווך ממרכז הזמנות דינאמי מהמשוכללים והחדישים ביותר בארץ.

בתקופה האחרונה עברה אריאל בונוס בע"מ תהליכי התייעלות ושירות במטרה  לשמור על מעמדה כמובילה בתחומה. החברה מעמידה לרשות הלקוחות צוות מוקדנים מקצועי ומוצרים ברמה גבוהה, ללא פשרות.

לחברה שיתוף פעולה עם חברות אשראי וכן חברות מובילות בתחום מוצרי הצריכה.

טלפון לשירות לקוחות והזמנות: 03-9539969.

http://www.arielbonus.co.il/

 

אריאל בונוס Ariel Bonus



אודות מחבר המאמר:

אודות חברת אריאל בונוס

"אריאל בונוס" בע"מ הנה חברת הדיוור והשיווק הישיר, מהגדולות בישראל. לחברה מספר רב של קטלוגים המופצים לקהל הלקוחות בהתאם להעדפותיהם ולהרגלי הקניות שלהם. החברה פעילה יותר מ-7 שנים ומספקת מוצרי צריכה שונים ליותר מ - 850,000 לקוחות ברחבי הארץ. המוצרים מיובאים ונמכרים ישירות לצרכן ללא פערי תיווך ממרכז הזמנות דינאמי מהמשוכללים והחדישים ביותר בארץ.

בתקופה האחרונה עברה אריאל בונוס בע"מ תהליכי התייעלות ושירות במטרה  לשמור על מעמדה כמובילה בתחומה. החברה מעמידה לרשות הלקוחות צוות מוקדנים מקצועי ומוצרים ברמה גבוהה, ללא פשרות.

לחברה שיתוף פעולה עם חברות אשראי וכן חברות מובילות בתחום מוצרי הצריכה.

טלפון לשירות לקוחות והזמנות: 03-9539969.

http://www.arielbonus.co.il/

 

אריאל בונוס Ariel Bonus



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר אריאל בונוס הטמיעה מערכת טלפוניה ומוקד שירות מבוסס IP בשווי 200,000 ₪ תגובות למאמר אריאל בונוס הטמיעה מערכת טלפוניה ומוקד שירות מבוסס IP בשווי 200,000 ₪

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר אריאל בונוס הטמיעה מערכת טלפוניה ומוקד שירות מבוסס IP בשווי 200,000 ₪. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות

חידוש עולמי-פורטל מתגרשים - meetgarshim
היבטים של בריאות ברילוקיישן
סנגורים- ביטול תלונה במשטרה
קניית אופציות על פייסבוק באיטריידר
סערה בהדסה
NLP PLUS, הודיע על קורס נוסף בשיטת 'תרפיית קו-הזמן' בהנחיית המומחים מאנגליה פול וג'וזף קלאף
אריאל בונוס משיקה מגוון מוצרים מעוצבים למטבח מהמותגים המובילים בעולם
אריאל בונוס הטמיעה מערכת טלפוניה ומוקד שירות מבוסס IP בשווי 200,000 ₪
פתרונות גזית לניהול רשת חנויות יוטמעו בחנויות בזק סטור
ERN: ירידה של 10% בכמות צ'קים מאובטחים החוזרים בלי כיסוי
הודעות לעיתונות באתרי מאמרים מובילים

הנך נמצא כאן: אריאל בונוס הטמיעה מערכת טלפוניה ומוקד שירות מבוסס IP בשווי 200,000 ₪.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.