|
אין הרבה חברות ספורט בעולם אשר נכנסו לתודעת הצרכן כמו המותג נייק. בשנים הראשונות הוא צבר תאוצה רבה וכל אחד רצה לנעול את הנעליים של החברה שהייתה פריצת דרך בשנות ה- 60 כאשר אחד מבעלי החברה נתן שם מסרי הפס הכחול ולאחר כמה שנים את השם נייקי.הדרך הייתה ארוכה אבל הגידול המשמעותי במכירות הגיע בשנות ה-70 כאשר כל ילד בבית ספר לבש נעלי ספורט של המותג. לחברה יש ליין אירופאי ואמריקאי וכל קולקציה עוברת השגחה רק של אבטחת איכות שמטפלת בכל נושא הטקסטיל לפני השיווק לרשתות וחנויות פרטיות.
סביר להניח כי מדובר בסמל שמאוד מושך את העין ויש בו ניצוץ של חדשנות וספורטיביות והוא תמיד באופנה וזו עובדה, הסמל המקורי מאז שנות השבעים עדיין לא השתנה. אומנם הוא עבר שינויים קלים אבל בסופו של דבר לא השתנה בהרבה ממה שהיה בתחילת הדרך.
יש לא מעט אנשים שאתם יכולים לשאול ותקבלו תשובה שהם לא יודעים בדיוק למה הם אוהבים חברת ספורט מסוימת. בסופו של דבר מדובר במערכת יחסים ארוכה עם לקוחות שצורכים מוצרים במשך השנים ולא תמיד מבינים למה הם כל כך אוהבים את אותם המותגים. הסיבות לכך רבות, יש מצבים שאנשים אהבו פרסומת מסוימת שראו לפני שנים רבות אבל היא כל כך התחברה אליהם לנפש שגם לאחר זמן רב הם עדיין מרגישים אהבה למוצרי החברה. מדובר כאן על שיווק נכון שפונה לרגש ומשאיר זיכרונות נעימים לאורך זמן ממשוך עד כדי כך שהלקוח לא מבין מאיפה יש לו תחושה כל כך חיובית לגבי המותגים שהוא אוהב. בסופו של דבר מה שמניע את כולנו לקנות מוצרים חדשים הוא הצורך והדחף לקניה.
חברת נייק מאחדת את כל העולם בסגנון ספורטיבי מיוחד שמתאים לכל התרבויות ואכן ניתן לראות על המפה מעריצים רבים מכל העולם שהולכים מדי חודש לחנויות הרשת על מנת לרכוש בגדים חדשים של המותג הבין לאומי.
מעריץ של חברת ספורט מספר אחת שהיא נייק
הנך נמצא כאן: הצלחתה של חברת נייק.
![]() |
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4853 20333 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |