אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום באינטרנט » מהו מיתוג באינטרנט?

מהו מיתוג באינטרנט?

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 834 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



כבר תקופה ארוכה שיותר ויותר עסקים מבינים את כוחו של האינטרנט. עובדה זו נובעת מתוך השהות ההולכת וגדלה של המשתמשים ברשת.

אנשי עסקים שאינם מיוצגים ברשת האינטרנט מוצאים עצמם מסתרחים אחרי המתחרים שלהם, שלאו דווקא מתעלים עליהם ברמת המוצר או איכות השירות, אלא רק מנצלים יותר את החשיפה הניתנת להם ברשת.

העובדה כי לכל בעל עסק חייב להיות אתר אינטרנט היא ברורה. האתר הינו כרטיס הביקור המודרני שכל בית עסק חייב, אך האם ניתן לנצל את אותו האתר אף יותר?

התשובה היא ,בהחלט כן.

אתר אינטרנט יכול למתג את הויזואליות של העסק שלך, אך הוא גם יכול לעזור לעסק על ידי חשיפה מקסימאלית אשר תוביל אליו גולשים, שבפוטנציאל יהפכו ללקוחות. התובנה הבסיסית ביותר, אותה הבינו כבר העסקים בארץ ישראל, היא חשיבות המיקום בגוגל.

קידום אתרים אורגני, הוא שוק פעיל המגלגל מיליוני שקלים בשנה, וכל עוד גוגל יהיה מרכז המידע העולמי, שוק זה רק ימשיך לגדול. בארץ מספר לא מבוטל של חברות קידום אתרים, השונות בגודלן ובאיכותן.

לאחר שכבר התברר לחברות הנלחמות על שוק הצרכן הישראלי כי עליהן להופיע בראש רשימת התוצאות של גוגל, בכדי להשיג את תנועת הגולשים המרבית, צצה לה השאלה הבאה:

איך להפוך מקסימום גולשים ללקוחות?

ובכן זו שאלה שהתשובה אליה היא מורכבת לא פחות מההגעה לדף הראשון של גוגל. ברור כי לכל גולש ישנה יותר מאופציית בחירה אחת, כשמעבר אל האופציה השנייה תלוי בלחיצת כפתור אחת.

תורת הכתיבה השכנועית היא תורה אשר התפתחה באסכולת אנשי הפרסום והשיווק עוד הרבה לפני שהומצאה רשת האינטרנט. יחד עם זאת, תרבותו של הגולש שונה בהרבה מזו של קורא העיתון או של צופה הטלויזיה.

הגולש הינו דינאמי יותר וסובלני הרבה פחות, מחקרים מוכיחים שלכל אתר אינטרנט נדרשות בין 6-8 שניות בכדי לשכנע את הגולש אם להישאר או לעזוב את האתר. עיצוב האתר בצורה מכווינה, לצד הטקסט המשכנע תוך התחשבות סטטיסטית בהתנהלות הגולש, היא זו שתיצור את דף הבית הטוב ביותר.

מיתוג באינטרנט הינו שילוב של הטכניקות השונות תוך שמירה על מסר אחיד הן ברמה הטקסטואלית והן ברמה הויזואלית. השימוש הנכון בין האתר, ערוץ היוטיוב, דף המעריצים בפייסבוק, ובמודעת הקידום הממומן, היא זו שתמתג את המוצר או העסק בצורה האידיאלית.

לסיכום, חשוב להבין את כוחו של האינטרנט בימינו, וחשוב להבין דבר נוסף: להעלות לרשת קבצי תוכן שונים זה דבר פשוט מאוד, אך הדברים הללו נמצאים שם לתקופה ארוכה מאוד ועלולים להזיק לעסקים שלכם. שימוש באינטרנט צריך להיעשות אצל המומחים לדבר, מתוך הכרה בידע הנדרש לביצוע של משימות מסוג זה.


אודות מחבר המאמר:

מאמר זה פורסם על ידי קליק 4 ווב - בניית אתרי אינטרנט העוסקת באפיון, עיצוב אתרי אינטרנט, קידום אתרים ופיתוח מערכות אינטרנט.



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר מהו מיתוג באינטרנט? תגובות למאמר מהו מיתוג באינטרנט?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מהו מיתוג באינטרנט?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

בעלי עסקים, כך תפתחו צוות שירות לקוחות מצטיין
10 דרכים לשפר את שירות הלקוחות בעסק שלכם
כששירות לקוחות פוגש טכנולוגיה – נוצרים דברים נפלאים
ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק
מהו בכלל שירות לקוחות?
יונתן סופר מקדם אתרים
הלוואה חוץ בנקאית
ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?
משרדי פרסום דיגיטליים - כיצד הן מחוללות מהפכה בתחום השיווק
איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?
שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – ייזום בעולם ללא גבולות
שיווק דיגיטלי במהלך תקופת הקורונה באמצעות שיווק בוידאו
טיפים לעסקים- הסוד להצלחה ללמוד ליישם ולהתמיד
מסחר אלקטרוני היא הדרך ללכת
Gsuite

הנך נמצא כאן: מהו מיתוג באינטרנט?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.