|
תחום הריהוט המשרדי התפתח רבות בשנים האחרונות ואנו רואים כיום דגשים במקומות שלא נראו קודם כגון כסאות המתנה מעוצבים, שולחנות אירוח ומערכות המתנה מעניינות וייחודיות. המגוון הרב מאפשר לבעלי עסקים לשלב פינות המתנה בהצלחה רבה בעסק ולהפוך אותן למקום נעים לשהות עבור הלקוחות הממתינים.
התאמת מערכת ההמתנה לאופי העסק ולריהוט הכולל
ריהוט משרדי ככלל ומערכות המתנה בפרט חשוב שיתאימו לאופי העסק בו הם מונחים והאחד לשני. בבואנו לתכנן ולעצב פינת המתנה עלינו לוודא כי היא תתאים לרוח המשרד ולא תתנגש עם יתר הריהוט והעיצוב. חשוב לעשות זאת על מנת לשמור על אחידות עיצובית ורעיונית ולא ליצור פינת המתנה שלא מתאימה ומתנגשת עם יתר המשרד. מעבר לכך, חשוב לוודא כי שולחנות אירוח, כורסאות המתנה ומערכות המתנה שלמות ישקפו נאמנה את אופיו של העסק וישדרו ללקוח את המסר הרצוי מבחינתנו.
מה אנו משדרים ללקוח הממתין בפינת ההמתנה?
לרוב, פינת המתנה או חדר המתנה הוא האזור הראשון או השני אותו יראה הלקוח. כסאות המתנה משמשים לקוחות לדקות ארוכות לעיתים כמו במרכזי חברות תקשורת, בנקים וכדומה גם מעל לשעה. חשוב כי כסאות המתנה ישדרו נוחות ויעודדו ישיבה נעימה שכן אף לקוח לא אוהב להמתין ויש להנעים את זמנו ככל האפשר. מעבר לנוחות, על כסאות המתנה לשדר את המסר אותו אנו רוצים להעביר בהתאם לאופי העסק. אם מדובר במשרד עורכי דין, רואי חשבון או שמאים למשל נרצה לשדר מכובדות וביטחון ונבחר בכורסאות עור וריהוט עץ. מצד שני, בקליניקה של רופא או ספא למשל חשוב לשדר ניקיון, בריאות ושלווה ועל כן נבחר בגווני לבן, עץ קליל או פלסטיק ואפילו שילוב של במבוק או מתכת רכה.
מוצרים משלימים ומקדמי אווירה
מעבר לכסאות, כורסאות המתנה, שולחנות אירוח או מערכות ישיבה חשוב להוסיף לפינת המתנה גם תאורה מתאימה, וילונות אם מתאפשר, עציצים וכדומה בכדי להעניק ללקוח הממתין חווית המתנה נעימה ככל האפשר. נהוג להוסיף מגזינים ועיתונים יומיים לפינת המתנה על מנת לתת ללקוח דבר מה לעשות בזמן ההמתנה.
הנך נמצא כאן: כסאות המתנה – עיצוב פינת המתנה.
![]() |
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4853 20333 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |