|
התקנת אפליקציית AIR מבוצעת ע"י הורדת הקובץ ולחיצה כפולה עליו (כמו התקנת קובץ exe רגיל) או ע"י התקנה ישירה מדף באתר אינטרנט.
הסיבה שאדובי לא הטמיעו את הקוד של הקובץ air.swf בתוך נגן הפלאש היא מכיוון שקובץ זה עובר שינויים. אם הקוד היה מוטמע בנגן הפלאש אז כל שינוי בקוד היה מצריך הורדת גירסא חדשה של נגן הפלאש, בצורה הנוכחית אדובי יכולים לשנות את הקוד בקובץ air.swf בתדירות גבוהה, כל עוד הקובץ מייצא מתודות קבועות (כמו installApplication).
ע"י בדיקת הקוד ב-air.swf אפשר לזהות שההתקנות, הן של אפליקציית AIR והן של AIR Runtime מבוצעות באמצעות המחלקה ProductManager שנמצאת בתוך: adobe.utils package בדקתי ב API Reference של אקשן-סקריפט 3 כדי למצוא עוד נתונים על המחלקה: http://help.adobe.com/en_US/AS3LCR/Flash_10.0/adobe/utils/package-detail.html
אבל המחלקה לא מתועדת.
ע"י שימוש ב-describeType אפשר לקבל פרטים על המחלקה כגון: המתודות, הפרמטרים, מחלקות הבסיס והמשתנים.
בהמשך מופיע קישור לאפליקציית הדוגמא (בפורמט Flash CS5) המציגה פרטים על המחלקה ProductManager באמצעות describeType וגם התקנת AIR Runtime ואפליקציית AIR באמצעות שימוש ישיר במחלקה ProductManager: http://www.gamedevstudio.co.il/airproductmanager/airproductmanager.rar
הנך נמצא כאן: בדיקת תהליך ההתקנה של אפליקציית AIR.
![]() |
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4853 20333 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |