|
מרכזייה בענן, הידועה גם כ- Cloud PBX (Private Branch Exchange),היא מערכת תקשורת מודרנית המאפשרת לעסקים לנהל את שיחות הטלפון ושאר שירותי התקשורת שלהם באמצעות פלטפורמה וירטואלית המתארחת בענן.המרכזייה בענן מאפשרת מענה בכל שעות היממה ומסלול שיחה ידוע מראש בו יעבור הלקוח עד למענה הנדרש.במידה והלקוח מתקשר למשרד במהלך שעות העבודה, הוא יגיע לנציג הרלוונטי, ללא תלות במיקומו הגיאוגרפי, ישירות אל הנייד המחובר אל המרכזייה.במקרה שבו לקוח יוצר קשר מחוץ לשעות העבודה, הוא מנותב לתא קולי עם אפשרות להשאיר הודעה, לשמוע הודעה מוקלטת או להשארת הודעה במוקד אנושי.מרכזייה בענן מציעה מגוון תכונות גדול ומתקדם. לדוגמא, חיוג בקליק – באמצעות טלפון IP חכם ניתן לנתב את השיחות שמגיעות אל העסק בצורה אופטימלית, לנהל באופן יעיל את לוח הזמנים והתורים ולהעביר את השיחות בצורה פשוטה ממקום אחד לאחר בתוך העסק.
מרכזייה בענן מספקת שרות המאפשר מתן כל שרותי המרכזייה שהלקוח היה רגיל אליהם, בתוספת תכונות רבות ללא צורך ברכישה והתקנת מרכזייה באתר הלקוח.מרכזיה בענן הפתרון המושלם לעסק – בעסקים רבים מעוניין המנהל או בעל העסק בהתקנת מרכזייה, על מנת לייעל ולשפר את הפתרונות שהעסק יכול להציע בתחום התקשורת. המרכזייה מאפשרת לכל אחד בעסק לקבל שלוחה משלו, כך שאנשים במקומות שונים יכולים לתקשר בקלות ויעילות ביניהם, ובו בזמן שומרת על האופציה של מקור חיצוני להתקשר אל העסק.
מרכזייה בענן, הופכת לנפוצה יותר ויותר, גם בעסקים וגם במשקי הבית הפרטיים. התקשורת יעילה, מהירה ומותאמת לעסק אישית. המרכזייה תורמת לשיפור הארגון והעלאת יעילותו.
מרכזייה בענן פועלות על גבי פס הרחב. כלומר מרכזיה בענן פועלת בעזרת תשתית האינטרנט.
בעזרת מרכזיה בענן אתם יכולים לקבל שירותי טלפוניה מתקדמים במיוחד, חיבור לתשתית סלולרית, הפקת דו"חות על שיחות, הקלטת שיחות, חיבור למערכות בקרה ודוא"ל, העברה מהירה יותר לשלוחות שונות במקום העבודה ללא תלות במיקום גאוגרפי, וכיו"ב. המרכזיות הללו חשוב לציין, מתאימות לעסקים מגוונים מאד, והן גם נוחות מאד להרחבה ולשינוי, בניגוד למרכזיות הדיגיטליות.
הפתרון המושלם לעסק – בעסקים רבים מעוניין המנהל או בעל העסק בהתקנת מרכזייה, על מנת לייעל ולשפר את הפתרונות שהעסק יכול להציע בתחום התקשורת. המרכזייה מאפשרת לכל אחד בעסק לקבל שלוחה משלו, כך שאנשים במקומות שונים יכולים לתקשר בקלות ויעילות ביניהם, ובו בזמן שומרת על האופציה של מקור חיצוני להתקשר אל העסק.
מרכזייה בענן , הופכת לנפוצה יותר ויותר, גם בעסקים וגם במשקי הבית הפרטיים. התקשורת יעילה, מהירה ומותאמת לעסק אישית.
בעזרת מרכזיות ה- IP אתם יכולים לקבל שירותי טלפוניה מתקדמים במיוחד, חיבור לתשתית סלולרית, הפקת דו"חות על שיחות, הקלטת שיחות, חיבור למערכות בקרה ודוא"ל, העברה מהירה יותר לשלוחות שונות במקום העבודה ללא תלות במיקום גאוגרפי, וכיו"ב. המרכזיות הללו חשוב לציין, מתאימות לעסקים מגוונים מאד, והן גם נוחות מאד להרחבה ולשינוי, בניגוד למרכזיות הדיגיטליות.
רכזייה בענן, הידועה גם כ- Cloud PBX (Private Branch Exchange),היא מערכת תקשורת מודרנית המאפשרת לעסקים לנהל את שיחות הטלפון ושאר שירותי התקשורת שלהם באמצעות פלטפורמה וירטואלית המתארחת בענן.המרכזייה בענן מאפשרת מענה בכל שעות היממה ומסלול שיחה ידוע מראש בו יעבור הלקוח עד למענה הנדרש.במידה והלקוח מתקשר למשרד במהלך שעות העבודה, הוא יגיע לנציג הרלוונטי, ללא תלות במיקומו הגיאוגרפי, ישירות אל הנייד המחובר אל המרכזייה.במקרה שבו לקוח יוצר קשר מחוץ לשעות העבודה, הוא מנותב לתא קולי עם אפשרות להשאיר הודעה, לשמוע הודעה מוקלטת או להשארת הודעה במוקד אנושי.מרכזייה בענן מציעה מגוון תכונות גדול ומתקדם. לדוגמא, חיוג בקליק – באמצעות טלפון IP חכם ניתן לנתב את השיחות שמגיעות אל העסק בצורה אופטימלית, לנהל באופן יעיל את לוח הזמנים והתורים ולהעביר את השיחות בצורה פשוטה ממקום אחד לאחר בתוך העסק.
מרכזייה בענן מספקת שרות המאפשר מתן כל שרותי המרכזייה שהלקוח היה רגיל אליהם, בתוספת תכונות רבות ללא צורך ברכישה והתקנת מרכזייה באתר הלקוח.מרכזיה בענן הפתרון המושלם לעסק – בעסקים רבים מעוניין המנהל או בעל העסק בהתקנת מרכזייה, על מנת לייעל ולשפר את הפתרונות שהעסק יכול להציע בתחום התקשורת. המרכזייה מאפשרת לכל אחד בעסק לקבל שלוחה משלו, כך שאנשים במקומות שונים יכולים לתקשר בקלות ויעילות ביניהם, ובו בזמן שומרת על האופציה של מקור חיצוני להתקשר אל העסק.
מרכזייה בענן, הופכת לנפוצה יותר ויותר, גם בעסקים וגם במשקי הבית הפרטיים. התקשורת יעילה, מהירה ומותאמת לעסק אישית. המרכזייה תורמת לשיפור הארגון והעלאת יעילותו.
מרכזייה בענן פועלות על גבי פס הרחב. כלומר מרכזיה בענן פועלת בעזרת תשתית האינטרנט.
בעזרת מרכזיה בענן אתם יכולים לקבל שירותי טלפוניה מתקדמים במיוחד, חיבור לתשתית סלולרית, הפקת דו"חות על שיחות, הקלטת שיחות, חיבור למערכות בקרה ודוא"ל, העברה מהירה יותר לשלוחות שונות במקום העבודה ללא תלות במיקום גאוגרפי, וכיו"ב. המרכזיות הללו חשוב לציין, מתאימות לעסקים מגוונים מאד, והן גם נוחות מאד להרחבה ולשינוי, בניגוד למרכזיות הדיגיטליות.
הפתרון המושלם לעסק – בעסקים רבים מעוניין המנהל או בעל העסק בהתקנת מרכזייה, על מנת לייעל ולשפר את הפתרונות שהעסק יכול להציע בתחום התקשורת. המרכזייה מאפשרת לכל אחד בעסק לקבל שלוחה משלו, כך שאנשים במקומות שונים יכולים לתקשר בקלות ויעילות ביניהם, ובו בזמן שומרת על האופציה של מקור חיצוני להתקשר אל העסק.
מרכזייה בענן , הופכת לנפוצה יותר ויותר, גם בעסקים וגם במשקי הבית הפרטיים. התקשורת יעילה, מהירה ומותאמת לעסק אישית.
בעזרת מרכזיות ה- IP אתם יכולים לקבל שירותי טלפוניה מתקדמים במיוחד, חיבור לתשתית סלולרית, הפקת דו"חות על שיחות, הקלטת שיחות, חיבור למערכות בקרה ודוא"ל, העברה מהירה יותר לשלוחות שונות במקום העבודה ללא תלות במיקום גאוגרפי, וכיו"ב. המרכזיות הללו חשוב לציין, מתאימות לעסקים מגוונים מאד, והן גם נוחות מאד להרחבה ולשינוי, בניגוד למרכזיות הדיגיטליות.
הנך נמצא כאן: מרכזייה בענן.
![]() |
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4838 20270 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |