|
"המיתון", המשבר הכלכלי, כל אותם שמות לאותה מרה שחורה אשר שוררת על העולם המערבי וגם הגיעה לארצינו הקטנטונת. אותם שמות גדולים יוצרים בציבור דאגה, לחץ ולעיתים אף פאניקה. אווירה אשר אינה יציבה ולעיתים גם גורמת לקפיאה במקום. הציבור המבוהל פונה לכלים אותם הם מקבלים במדיות השונות, בינם - מומחי הכלכלה השונים.
"הידוק חגורות" "צמצום" "חיסכון" "המנעות מסיכונים" וכן הלאה - כל אלו גורמים לשוק להכנס לספירלה מסוכנת של ירידת שערים, איבוד ערך וכן הלאה.כולנו מכירים את התסריטים האלו ואף יודעים לזהות אותם כאשר הם קורים. כאשר משרד, גוף או אפילו מוצר נוהגים לפי תנועת אותה תרבות ההיסטריה הם מסתכנים מאד. מאידך, גם ניסיון לשימור, צמצום והתייעלות יכולים להוות קושי.יחסי ציבור מהווים דווקא בתקופה קשה זו כלי יקר מפז.
משרד, גוף או מוצר אשר מעוניינים לשרוד את התקופה בה עסקים מתרסקים מימין ומשמאל, צריכים להיות קוהרנטיים, אחידים, בטוחים ובעלי מסר חד וישיר על אמינותם, יעילותם וכוחם הכלכלי. אותם בעלי אינטרסים צריכים לקחת בחשבון מספר כלים חשובים ביחסי ציבור בתקופת משבר, בה החזק שורד.
לכן היום, חשוב יותר מתמיד להתמיד במהלכי יחסי ציבור. דווקא בתקופה בה הציבור חסר אמון במערכות הכלכליות, חסר נאמנות לנותני השירות שלו, כדי להשקיע מאמצים נוספים ביחסי הציבור. מתוך הבנה כי מדובר בתחום אשר עליותיו לא גבוהות ועם זאת, זה כלי מינוף להכנסות רבות יותר.
הנך נמצא כאן: יחסי ציבור בתקופת משבר.
![]() |
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4853 20333 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |