אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » תזונה ודיאטה » תפריט דיאטה של 1800 קלוריות למען ירידה במשקל של 1-2 קילו בשבוע

תפריט דיאטה של 1800 קלוריות למען ירידה במשקל של 1-2 קילו בשבוע

מחבר המאמר: טלישחר
פורסם בקטגוריה: תזונה ודיאטה
המאמר נקרא 1124 פעמים
תאריך פרסום: 10.09.10
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


תפריט דיאטה של 1800 קלוריות בשבוע היא, בעקרון, תוכנית דיאטה מתאימה ומאוזנת כדי לרזות מבלי לרדת מהפסים... אדם ממוצע צריך כ 2200 קלוריות ליום כדי לתפקד ולבצע פעולות יומיות סטנדרטיות מבלי לחוש תשוש סחוט, חסר כוח או חשק ואנרגיות. כיוון שהרעיון המרכזי העומד מאחורי דיאטה הוא מאזן קלוריות שלילי, כלומר שריפת יותר קלוריות מאשר צריכת קלוריות, מאזן קלוריות שלילי של כ 500 קלוריות יביא לתוצאה הרצויה של ירידה במשקל ברמה של בין 1 קילו ל 2 קילו בשבוע. יש להדגיש שירידה במשקל ברמה שכזאת היא גם המלצת רופאים ותזונאים באשר לדיאטה וירידה במשקל בצורה נכונה ומאוזנת.

דיאטה של 1800 קלוריות ביום מחייבת צריכה משמעותית של פירות וירקות. וזאת מאחר שפירות וירקות מכילים קלוריות שהגוף יכול לצרוך ולהשתמש בהן באופן יעיל. זאת להבדיל מקלוריות "ריקות" המגיעות מג'אנק פוד. דיאטה של 1800 קלוריות  צריכה לכלול פירות טריים, פירות משומרים, פירות קפואים וכמובן מיצי פירות (בעניין מיץ פירות- בל תטעו לחשוב שמיץ פירות זול יותר מפירות... כוס מיץ פירות שווה לכוס פרי!)

ירקות גם הם מרכיב משמעותי ביותר של דיאטת 1800 קלוריות. ירקות "ממלאים" והם דלים בקלוריות. אין כמו צריכת ירקות רבים ומגוונים מכל סוג שהוא להצלחה בדיאטה. מעבר לכך ההמלצה היא לצרוך לפחות  3 כוסות של ירקות מסוג ירוק כהה, קטניות ועמילנים בשבוע במהלך דיאטה. כמו כן, גם ירקות כתומים כגון גזר או דלעת מומלצים לצריכה של כ 2 כוסות במהלך השבוע של דיאטה.

דיאטה מאוזנת חייבת לכלול גם דגנים כגון שעורה, אורז, קוואקר,  חיטה, קמח תירס, לחם, פאסטה, דגני בוקר. יש לאכול בדיאטה 1 כוס של דגנים ליום. לדוגמא פרוסת לחם, חצי כוס פסטה, או לחילופין, 1 כוס של אורז.

חלבונים בשר ומוצרי חלב- 1 ביצה ליום או מנת בשר אחת ליום, עד 1 כוס חלב רזה וגבינות דלות שומן (עד 3% שומן) גם הם חיוניים לאיזון והצלחה של דיאטה. מאידך יש להימנע מאכילת גבינה צהובה, חמאה, שמנת וגבינות עתירות שומן.

בדיאטה של 1800 קלוריות אפשר להוסיף גם מעט שמן. צריכת שומן חיונית לתפקוד הגוף. יחד עם זאת יש לשים לב היטב לכמות השמן ולסוג השמן הנצרך. ההמלצה היא לצרוך שמן שאיננו הופך מוצק בטמפרטורת חדר. לדוגמא שמן קנולה, שמן זית, שמן חמניות.

אתם בהחלט יכולים לרזות, להשיל קילוגרמים מיותרים בקלות ובמהירות! ירידה במשקל לא צריכה להיות מסובכת, משעממת או אפילו קשה

ועכשיו-  קבלו גישה בחינם למקור המידע האמין והבטוח שיעזור לכם להצליח לרזות, במהירות ובקלות   http://www.dietah.co.il/85410/dietssignup      .



אודות מחבר המאמר:

טלי שחר היא מנהלת האתר מדריך הדיאטות והיא מומחית בנושאי דיאטה,קלוריות וכל השאר... טיפ: ממליצה בחום על התוכנית "תזונה נכונה בהתאמה אישית"- הדרך היעילה לשמירה והקפדה על מה וכמה אנחנו אוכלים



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר תפריט דיאטה של 1800 קלוריות למען ירידה במשקל של 1-2 קילו בשבוע תגובות למאמר תפריט דיאטה של 1800 קלוריות למען ירידה במשקל של 1-2 קילו בשבוע

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר תפריט דיאטה של 1800 קלוריות למען ירידה במשקל של 1-2 קילו בשבוע. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא תזונה ודיאטה

ד"ר סימונס מציע לישראלים דיאטה מושלמת
צבעי מאכל וממתיקים
צמחי מרפא מותאמים אישית לדיאטה מהירה
הרזיה טבעית
כיצד למדוד אחוז שרירים בגוף?
סינון מים
יוגורט דנונה bio
אקטימל יוגורט פרוביוטי
הפעם בטוח שאתם מרזים
תפריט תזונה נכונה לירידה במשקל
איך לאכול נכון כשעובדים מהבית?
טיפות הדיאטה של ד"ר סימונס
תרסיס לירידה במשקל - איך לרזות מהר ולהישאר בריא
דיאטת לייף פורטה
דיאטת איזי לוסט

הנך נמצא כאן: תפריט דיאטה של 1800 קלוריות למען ירידה במשקל של 1-2 קילו בשבוע.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.