אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » CRM » מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק?

מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק?

מחבר המאמר: slavikpromo
פורסם בקטגוריה: CRM
המאמר נקרא 651 פעמים
תאריך פרסום: 10.07.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


לכל בעל עסק ישנם לקוחות אשר מניבים לו הכנסה וכל חברה שומרת ומתפעלת את הלקוחות בדרך שלה. אז איך מערכת CRM קשורה פה? ובכן מערכת CRM נקראת גם "מערכת לניהול קשרי לקוחות" זוהי מערכת אשר מבצעת שילוב בין פעולות שיווק שמבצעת חברה על מנת להביא לקוחות חדשים לבין פעולות שימור לקוחות אשר מבצעת החברה.

המטרה העיקרית אשר לשמה פותחה המערכת היה לשמור ולעשות סדר בבלגן בחברות גדולות אשר קיימים אצלהם מאות ואף אלפי לקוחות. בין אם זה לקוחות חדשים שנכנסים לבין אם זה לקוחות שכבר קיימים. לקוחות חדשים ולקוחות קיימים זקוקים לתפעול שונה ולכן המערכת הזו עוזרת לשימור על קשרים.

כאשר קיימים לקוחות רבים וזקוקים לשמירה על הקשרים ביניהם זהו פתרון אידיאלי לתפעול של חברה גם אם היא קטנה או גדולה. המערכת שומרת ומארגנת את המידע הקיים על הלקוחות ועוזרת להוציא את הפרטים הרצויים בכל רגע נתון. לבצע תזכורות לאנשי מכירות לעשות טלפונים או להזכיר פגישות ושאר פעולות אשר נעשים על מנת לשמר לקוחות.

כמו כן המערכת יודעת לבצע אינטגרציה עם מיילים וקמפיינים פרסומים ברשת האינטרנט. היא יודעת להציג מידע מהיכן הגיע הלקוח מי האיש קשר המפנה אותו וכמובן פילוח דמוגרפי לפי גילאים, מין, מיקום, ועוד..

כל בעל עסק/חברה זקוק/ה למערכת אשר תעזור לו לשמור קשר הדוק עם הלקוחות שלו. מה שמייעל את שיטת המכירה ואת שיטת התפעול של העסק. מערכת CRM עוזרת לשמור ולבצע תהליכים יומיומיים בצורה פשוטה ונוחה.

יתרונות שימוש במערכת CRM

  1. שמירה על תקשורת אחידה ורצופה עם הלקוח וכך גורמת לו להביע שביעות רצון מה שנותן עומס קטן יותר על עובדי השירות ומקטין את יחס התלונות של הלקוחות
  2. יצירת קשר הדוק על הלקוח יוצר נאמנות ומביא לקוחות חדשים אשר עוזרים להגדיל את הרווחים של העסק.
  3. הגדלת רווחים על ידי הבנה של הלקוח, ברגע שאתה יודע מה הלקוח צריך ומבין את המניעים שלו בקלות תוכל להגדיל את הרווחים של החברה.
  4. יצירת סטטיסטיקה על קמפיינים פרסומיים והיכולת למדוד את החזר ההשקעה על התקציב שיצא.

חסרונות בשימוש מערכת CRM

  1. על מנת להטמיע מערכת CRM צריך בעל מקצוע וקשה מאוד להטמיע זאת לבד.
  2. קשה מאוד להעביר לקוחות מיחס אישי אשר נוצר עם אנשי שירות ליחס של מערכת.
  3. לוקח זמן להבין את המערכת ודורש לימוד שלה.
  4. קשה להגדיר את הלקוחות מכיוון שיש סוגים שונים.

למרות החסרונות היתרונות ממשיכים לבלוט ובעזרת אנשי מקצוע המוסמכים לכך תוכלו ליצור את המערכת המתאימה ביותר לצרכים של החברה. מערכת CRM תעזור לכם לגבש בצורה הברורה ביותר את צינור המכירה ואת שיטת העבודה.



אודות מחבר המאמר:

מערכת CRM | מערכת קשרי לקוחות



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מהי מערכת CRM  ואיך היא עוזר לעסק? תגובות למאמר מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא CRM

תוכנת ניהול מלאי למחסנים ולמפעלים
להקפיץ את הניהול שלך קדימה !
מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק?
CRM: זה לא "סטוץ", זו חתונה
CRM בענן: מדוע עסקים קטנים מפחדים מזה?
CRM: 8 טיפים למנהל שמחפש שינוי
CRM לפרילנסרים
CRM: כיצד לעודד את העובדים להשתמש במערכת
CRM: השלב המקדים להתקנת התוכנה
ניהול משימות, פחות דיבורים יותר מעשים.
Frontask CRM - ניהול קבוצות של לקוחות
CRM למוסדות השכלה גבוהה
CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה
CRM במכשיר הסלולארי: לסגור עסקאות
CRM במוקדי שירות טלפוניים עמוסים

הנך נמצא כאן: מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.