CRM
יש לי תוכנת ERP , למה אני צריך גם CRM ?
בעזרת שילוב נכון של ERP ו-CRM יוצרים יעילות גבוהה, מסייעים למנהלים בקבלת החלטות עסקיות טובות יותר ובסופו של דבר מובילים להגדלת ריווחיות. ב-BDA פרויקטים עוסקים מעל עשור בייעוץ ויישום מערכות CRM ו-ERP.
הסיפור המופלא על עולם שירות הלקוחות
הסיפור שלנו מתחיל בבחינת המושג "שירות לקוחות", נמשיך בלהבין כיצד חברות יכולות לתת שירות לקוחות טוב יותר, ונבחן את ההשפעה של שירות לקוחות על ההצלחה העסקית.
מידע על מערכת CRM
כל אחד שעובד בתפקיד ניהולי כזה או אחר או שהיה בעבר חלק מצוות ניהולי, יודע עד כמה שגרת יומו של צוות הניהול עמוסה לעייפה.
תוכנת ניהול מלאי למחסנים ולמפעלים
כל בעל מפעל או מחסן מודע לחשיבות, למורכבות ולרגישות הרבה הכרוכה בניהול נכון של מלאי העסק. לשם כך, נוצרו תוכנות לניהול מלאי למחסנים ולמפעלים. המאמר שלפניכם מציג את התכונות והיתרונות של יישומים ממוחשבים אלו.
להקפיץ את הניהול שלך קדימה !
ניהול לקוחות ראוי יאפשר לך להרים את העסק קדימה, זה ממש לא משנה אם זה עסק קטן או גדול לקוחות הם הלב של העסק הם אלו שמניעים אותו קדימה וגורמים לו להמשיך לעבוד ולתפקד כראוי.
מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק?
לכל בעל עסק ישנם לקוחות אשר מניבים לו הכנסה וכל חברה שומרת ומתפעלת את הלקוחות בדרך שלה. אז איך מערכת CRM קשורה פה?
CRM: זה לא "סטוץ", זו חתונה
זה היה נפלא אם היינו יכולים לרכוש תוכנת CRM, להתקין אותה, להפעיל אותה ולגלות, שכל מה שרצינו פשוט התגשם בקלות וללא שום מאמץ. במציאות, מדובר בתהליך יסודי ומעמיק. יש ללכת צעד אחר צעד, בזהירות, בלי לרוץ.
CRM בענן: מדוע עסקים קטנים מפחדים מזה?
תוכנת CRM בענן מאפשרת לעסקים קטנים ליהנות מטכנולוגיה רמת עוצמה, ללא השקעה גבוהה. מדוע אם כך, יש כל כך הרבה פחד לגביה? בואו ונבחן כמה מהסיבות, אשר מונעות מעסקים קטנים לבחור בה.
CRM: 8 טיפים למנהל שמחפש שינוי
חברות רבות נכשלו בהטמעת תוכנות CRM, בגלל שמיהרו לקפוץ למים העמוקים, במקום ללכת צעד צעד. כאשר מתכננים מראש ונוהגים בשיקול דעת, אין סיבה שדברים ישתבשו. הנה כמה טיפים שיסייעו להצלחה של התוכנה.
CRM לפרילנסרים
לעסקים קטנים ולפרילנסרים חשוב לבחור מערכת CRM אשר מתאימה לאדם אחד בלבד, ולא למערך מכירות ענק של אנשי מכירות. תוכנה זו בדרך כלל עולה פחות מתוכנות מפוארות ומתוחכמות.
CRM: כיצד לעודד את העובדים להשתמש במערכת
תוכנת CRM תסייע לכם למצוא לקוחות ולתקשר עימם בהמשך. כאשר אתם מתקינים תוכנות CRM במשרדכם, חשוב מאוד שתפנו לעובדים זמן עבור תרגול התוכנה החדשה.
CRM: השלב המקדים להתקנת התוכנה
כל חברה אשר רוצה לתקשר בהצלחה עם לקוחותיה, זקוקה לפתרון טכנולוגי מתאים. תוכנת CRM מהווה פתרון מצוין ואפקטיבי עבור ניהול קישרי לקוחות. אך כדי שהתוכנה אכן תצליח במשימה, ההתקנה שלה צריכה להתבצע בהצלחה.
ניהול משימות, פחות דיבורים יותר מעשים.
כל ארגון או חברה מתנהלת בזכות עובדים חרוצים שעושים את עבודתם נאמנה. עבודה מורכבת משלל משימות קטנות או גדולות המובילות כל אחת תהליך אחר בדרך להצלחת העסק.
Frontask CRM - ניהול קבוצות של לקוחות
באמצעות מערכת Frontask CRM ניתן בקלות לנהל קבוצות של לקוחות על פי תחומי ענין, רישום לקורסים, סיורים ועוד.
CRM למוסדות השכלה גבוהה
ניהול מוסד להשכלה גבוהה אינו פשוט. מדובר בהרבה מאוד תיאומים עם סטודנטים, מרצים וקורסים. המזכירות של המכללה לרוב עמוסה מאוד באדמיניסטרציה שוטפת. כאן מגיעה לעזרתה תוכנת CRM והופכת את החיים לקלים יותר.
CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה
היום יש שפע של תוכנות CRM בשוק, כך שזה לא פשוט לבחור את התוכנה המתאימה לעסק שלכם. ישנן שלוש טעויות נפוצות שחברות עושות, אשר מובילות אותן לרכישת מערכת CRM שכלל לא מתאימה לחברה.
CRM במכשיר הסלולארי: לסגור עסקאות
במכשירי הסלולארי החדישים כדוגמת האייפון אפשר להתחבר בנוחות לאינטרנט כמעט מכל מקום. CRM בסלולארי הוא שימושי במיוחד עבור אנשי מכירות שנמצאים רוב הזמן בדרכים ואין להם תמיד גישה לאינטרנט.
CRM במוקדי שירות טלפוניים עמוסים
מערכת CRM משחקת תפקיד ראשי בהשבעת רצונו של הלקוח. תוכנות CRM אוספות את כל המידע החיוני אודות הלקוח ומתעדות אותו. מדובר במערכת, שתרומתה לתפקוד היומיומי היא עצומה בחשיבותה.
CRM: איך משווים בין תוכנות?
בחיפוש אחר תוכנות CRM, ישנם כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם. הטיפים הבאים יסייעו לך לגבש הבנה אודות צרכיך ולהשוות בין התוכנות השונות.
CRM: איך לשדרג את מערך השירות והמכירות
היום, CRM נחשבת לחלק בלתי נפרד ממחלקת קשרי הלקוחות של כל חברה. מדוע התוכנה נחשבת לחשובה כל כך בתחום זה? כיצד היא תסייע לעסק שלכם?
CRM : פונקציות חשובות
במידה ואתם שוקלים לרכוש ממשק CRM עבור העסק, אתם בוודאי שואלים: אילו פונקציות צריכות להיות בתוכנה? מה חייב להיות כלול בה? להלן כמה תכונות עיקריות וחשובות.
CRM ויתרונות הטכנולוגיה
CRM היא יותר מאשר תוכנה המצריכה הטמעה ולימוד העובדים. זוהי אסטרטגיה עסקית המשפיעה על כל העסק כולו. היא מצריכה שינוי מהותי בדרך בה העובדים מתנהלים ומתקשרים עם הלקוחות שלהם - הן הקיימים והן הפוטנציאליים.
CRM: האם כדאי להתקין תוכנת CRM בחברה?
היום, מוצעת בשוק תוכנות CRM שמטרתה היא לקרב בין הלקוח אל החברה. יש שפע של משווקי תוכנות אלו בארץ ובעולם, שמטרתם לספק תוכנה האוספת מידע, מנהלת מרכזי שירות, מנתחת נתונים ומידע וכו'.
תוכנת CRM: איך לשמור על נאמנות לקוחותיכם?
כיום, תוכנות לניהול קשרי לקוחות נועדו לקשר בינינו (החברה) לבין הלקוחות. תוכנת CRM מכניסה מימד חדש ומעניין ליחסי החברה-לקוח ומהווה יתרון תחרותי, לדעתם של אנשים רבים.
דרכון פולני או דרכון אירופאי, מה עדיף?
אם אתם ממוצא פולני כנראה שמגיע לכם זכות הוצאת אזרחות פולנית וגם דרכון פולני, שהוא למעשה דרכון אירופאי . למי שעוד טרם שמע...
ניהול קשרי לקוחות: כיצד לשפר קשרי לקוחות
קשרי לקוחות הם מרכיב חשוב בכל חברה. התמהיל העסקי של החברה צריך לשים דגש רב על ניהול קשרי לקוחות כחלק מהתכנון העסקי. אבל כיצד לתכנן נכון את קשרי הלקוחות כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים?
ניהול קשרי לקוחות- קריירה מרתקת
ניהול קשרי לקוחות או עבודה בקשרי לקוחות יכולה להיות אפשרות קריירה מעניינת ומרתקת לכל מי שרוצה לעבוד עם קהל ומתעניין בשיווק, יחסי ציבור, פרסום ובעולם העסקים.
ארבעת התכונות הבסיסיות של תוכנת CRM
האתגרים אשר נגרמים עקב התנאים העכשויים בשוק העבודה התחרותי מאלצים חברות להעריך מוצרי CRM באור קריטי יותר מבעבר. מנהלי חברות רוצים יותר מה- CRM, אך הם רוצים את זה בצורה פשוטה וקלה יותר.
CRM: עקרונות ויתרונות
כדי להמחיש את ההבדל המשמעותי שבין טיפול רגיל בלקוחות לבין ניהול לקוחות על פי שיטת CRM, מובאים להלן עקרונות השיטה, בצירוף הסבר קצר על כל עיקרון.
כנס CRM וחווית הלקוח 2011 - תובנות ומסקנות מזווית אישית ..
השתתפתי השבוע בכנס , ורציתי לשתף בתובנות /חידושים / ואתגרים שזיהיתי כיועצת בכירה בתחום ניהול קשרי לקוחות, במגמה ללמוד במה להתמקד בתהליכי יעוץ /יישום של ניהול קשרי לקוחות לעסקים קטנים ובינוניים בפתחה של שנת 2011 ואתגריה .
עמוד 1 מתוך 1
[1]