אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » CRM » CRM ויתרונות הטכנולוגיה

CRM ויתרונות הטכנולוגיה

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: CRM
המאמר נקרא 917 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



CRM היא יותר מאשר תוכנה המצריכה הטמעה ולימוד העובדים. זוהי אסטרטגיה עסקית המשפיעה על כל העסק כולו. היא מצריכה שינוי מהותי בדרך בה העובדים מתנהלים ומתקשרים עם הלקוחות שלהם - הן הקיימים והן הפוטנציאליים. בעבר כתבנו על היתרונות שמציעה התוכנה, והפעם נרחיב על כמה מהם וכיצד הם מתבטאים: CRM מסייע לתדמית חיובית של עסק בעיני לקוחותיו. היום הרבה עסקים מצליחים משתמשים בממשק  CRM. כל העסקים האלה שמים דגש על הלקוח ועל הצרכים שלו. הרעיון העומד מאחורי כל תוכנית עסקית מוצלחת הוא ששביעות רצונו של הלקוח עומדת בראש סדר העדיפויות.

התוכנה מסייעת לכם לנהל את קשריכם העסקיים עם הלקוחות. היא מסייעת לשמור על הלקוחות הקיימים שבעי רצון וגם למשוך חדשים. מדובר באסטרטגיה שאמורה ללמד אתכם יותר אודות הלקוח שלך, ההתנהגות שלו. כל זאת כדי לפתח יחסים חזקים, טובים ומוצלחים שיועילו גם לכם וגם ללקוחות. CRM  תסייע לכם להגשים את התוכנית העסקית שלכם - הצעד החיוני בהצלחתה של CRM הוא ליצור תוכנית אסטרטגית. התוכנית צריכה להגדיר בבירור את המטרות של העסק - וכיצד אפשר להשיגם. אפשר להיעזר בפידבק מצד לקוחות או מצד העובדים כדי להגדיר מה השירותים הכי חשובים שצריכים לשפר. התוכנה תסייע לחלום ולתוכנית לקרום עור וגידים. CRM מאפשרת לכם להגיב במהירות ובקלות כאשר לקוח מתקשר להתלונן - מערכת זו מאפשרת לכם לראות את כל התקשורת עם הלקוחות במקום אחד. היא תאפשר לכם להגיב במהירות כשאתם משוחחים עם הלקוח, מה שיועיל לתחושת בטחון מצדכם. כבר אין צורך להרים טלפונים בהולים למזכירות או להנהלת חשבונות ולבקש מסמך חיוני להמשך השיחה.

CRM מאפשרת לכם להגיב במהירות ללידים - ישנן מערכות המגיעות עם ממשק ניהול לידים. מערכת CRM מסייעת לכם לטפל ביעילות בלידים. מערכת CRM מאפשרת לכם לקבל פניות מלקוחות במקום אחד ממגוון ערוצים ולשלוח את הפנייה לאדם המתאים. CRM  תחסוך לכם זמן, תשכחו מסרבול הכרוך בעבודה עם כמה יישומים - מערכת CRM צריכה למזג בין התוכנות השונות אשר נמצאות בשימוש במחלקת חשבונות, מכירות, שיווק, טלמרקטינג, שרות לקוחות ועוד. המערכת צריכה לשלב בהצלחה בין כל היישומים האלו. כל תהליך העבודה עם הלקוח צריך להתבצע בשלמות וללא הפרעה. CRM  תסייע לכם לעקוב אחרי תקציב - התוכנה מאפשרת לכם לעקוב אחרי התקציב. מדובר בפקטור חיוני, במיוחד באקלים העסקי ההפכפך של היום. 


אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר CRM ויתרונות הטכנולוגיה תגובות למאמר CRM ויתרונות הטכנולוגיה

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר CRM ויתרונות הטכנולוגיה. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא CRM

הסיפור המופלא על עולם שירות הלקוחות
מידע על מערכת CRM
תוכנת ניהול מלאי למחסנים ולמפעלים
להקפיץ את הניהול שלך קדימה !
מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק?
CRM: זה לא "סטוץ", זו חתונה
CRM בענן: מדוע עסקים קטנים מפחדים מזה?
CRM: 8 טיפים למנהל שמחפש שינוי
CRM לפרילנסרים
CRM: כיצד לעודד את העובדים להשתמש במערכת
CRM: השלב המקדים להתקנת התוכנה
ניהול משימות, פחות דיבורים יותר מעשים.
Frontask CRM - ניהול קבוצות של לקוחות
CRM למוסדות השכלה גבוהה
CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה

הנך נמצא כאן: CRM ויתרונות הטכנולוגיה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.