אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » CRM » CRM: האם כדאי להתקין תוכנת CRM בחברה?

CRM: האם כדאי להתקין תוכנת CRM בחברה?

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: CRM
המאמר נקרא 806 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



כל חברה מצליחה בנויה על תשתית של יחסים טובים ומלאי אמון עם הלקוח – או לפחות היא שואפת לכך. האג'נדה שאמורה לעמוד בבסיס של כל חברה באשר היא הבנה מוחלטת של צרכי הלקוח. היום, מוצעת בשוק תוכנות CRM שמטרתה היא לקרב בין הלקוח אל החברה. יש שפע של משווקי תוכנות אלו בארץ ובעולם, שמטרתם לספק תוכנה האוספת מידע, מנהלת מרכזי שירות, מנתחת נתונים ומידע וכו'. תוכנת CRM משמשת למגוון סיבות שונות, אבל המטרה העיקרית של כולן היא לשמר את הלקוחות הקיימים וחשוב לא פחות – להרוויח כמה חדשים. כיצד התוכנה תורמת באופן מעשי למערך השירות והמכירות של עסק? התוכנה מציעה שיווק ממוקד: צורת שיווק זה משמעה לאסוף אינפורמציה אודות הלקוח, כגון הרגלי קנייה או נתונים דמוגרפיים שונים. הרעיון העומד מאחורי קו מחשבה זה הוא שהעסק מנתח את הרגלי הצריכה של הלקוח ולפיהם משווק לו צרכים ספציפיים שמתאימים להרגלים אלו. לדוגמא, אתר אמזון ממליץ ללקוחותיו על רכישות מתאימות. באמצעות מערכת CRM אפשר לשלוח מיילים המציעים מוצרים המתאימים ללקוח. הרעיון הוא לשווק את המוצרים הנכונים ללקוח הנכון, מה שיגדיל את נפח המכירות במינימום של הוצאות והשקעה. התוכנה תורמת לשיפור שירות הלקוחות: האם אי פעם התקשרת לחברה כלשהיא כדי להתלונן וזכית לשמוע מענה אוטומאטי – כגון – לחץ 1 לשרות לקוחות, 2 למכירות? מדובר בתוכנת קישרי לקוחות. מרכזי שירות טלפוניים לעיתים קרובות משתמשים בתוכנה. המטרה היא להפוך את מרכזי השירות ליעילים אך גם לידידותיים כל האפשר למתקשרים. לקוח שיכול לנווט בקלות את דרכו במערכת מענה אוטומאטי יקבל רושם חיובי יותר על החברה. לדוגמא, לקוח שהתקשר להתלונן על בעיה כלשהיא והבעיה נפטרה באופן מיידי ומהיר, עשוי לסלוח על שגיאות וכשלים מצד החברה. אין ספק, קישרי לקוחות הן אבן היסוד של כל חברה וכל אסטרטגיה מוצלחת.

משדרגת את הטכנולוגיה של החברה: ישנם סוגים רבים של תוכנות CRM. חלק מהיישומים ניתן לשימוש באמצעות הדפדפן בלבד. תוכנות אחרות משלבות שימוש במספר תוכנות. המטרה של משווק היא לא רק לשדרג את הטכנולוגיה של החברה במילה האחרונה של CRM, אלא גם לתכנן את הממשק בדרך כזו שגם החברה וגם הלקוח פשוט יפרחו! לסיכום – הכרת הלקוח היא הדרך הטובה ביותר לנהל עסק מוצלח. משווקים מעניקים תוכנות וייעוץ אודות התוכנה המתאימה ביותר לעסק שלך. לעסקים רבים, מערכתCRM  סוללת את הדרך להצלחה. הטכנולוגיה רק ממשיכה להתקדם ולהתקדם כך שעדיין לא ראינו את המילה האחרונה בתחום זה.... 


אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר CRM: האם כדאי להתקין תוכנת CRM בחברה? תגובות למאמר CRM: האם כדאי להתקין תוכנת CRM בחברה?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר CRM: האם כדאי להתקין תוכנת CRM בחברה?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא CRM

הסיפור המופלא על עולם שירות הלקוחות
מידע על מערכת CRM
תוכנת ניהול מלאי למחסנים ולמפעלים
להקפיץ את הניהול שלך קדימה !
מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק?
CRM: זה לא "סטוץ", זו חתונה
CRM בענן: מדוע עסקים קטנים מפחדים מזה?
CRM: 8 טיפים למנהל שמחפש שינוי
CRM לפרילנסרים
CRM: כיצד לעודד את העובדים להשתמש במערכת
CRM: השלב המקדים להתקנת התוכנה
ניהול משימות, פחות דיבורים יותר מעשים.
Frontask CRM - ניהול קבוצות של לקוחות
CRM למוסדות השכלה גבוהה
CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה

הנך נמצא כאן: CRM: האם כדאי להתקין תוכנת CRM בחברה?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.