אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » CRM » CRM: איך לשדרג את מערך השירות והמכירות

CRM: איך לשדרג את מערך השירות והמכירות

מחבר המאמר: AvivY
פורסם בקטגוריה: CRM
המאמר נקרא 416 פעמים
תאריך פרסום: 24.02.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


היום, CRM נחשבת לחלק בלתי נפרד ממחלקת קשרי הלקוחות של כל חברה. מדוע התוכנה נחשבת לחשובה כל כך בתחום זה? כיצד היא תסייע לעסק שלכם? תיעוד כל הנתונים של הלקוח - הממשק מציע לעסק להכניס את כל המידע אודות הלקוח. המידע הזה יכול להכיל מידע כגון שם, גיל, מקצוע, תחומי עניין, מיקום, טלפונים, תחומי העניין שלהם, מוצרים אשר מעניינים אותם ועוד. תוכנת CRM  טובה תסייע לך לאסוף ולנהל מידע אודות לקוחותייך, הרגלי הצריכה שלהם, מידע אישי ועוד וכל זאת בלחיצת עכבר. כל קשר עם הלקוח - בין אם התבצע בפקסים, מיילים, טלפונים ועוד - הכל מתועד במערכת. בעזרת המערכת אפשר לפנות ללקוח ולהציע לו מוצרים המותאמים שלו אישית - המערכת יכולה לספק לך מידע שימושי על הלקוחות. תוכנה טובה תסייע לעסק להבין את הלקוחות ולזהות את הצרכים שלהם. ההבנה הזו תסייע לעסק לרוץ בצורה חלקה וזורמת יותר.מדוע חשוב לפנות אישית אל הלקוח ולהציע לו מבצעים המיוחדים לו? היום כל חברה משתמשת במועדון לקוחות, בין אם מדובר בשליחת מעטפות בדואר, מבצעים בדוא"ל ועוד. שימו לב שמועדוני לקוחות רבים הם אישיים ומשתנים בהתאם ללקוח. למשל, רשת צרכנות תציע למשפחה עם תינוק בעיקר מוצרי חיתולים וטיטולים, בזמן שללקוח רווק היא תציע מוצרי חשמל, יינות ועוד. היום חשוב לפנות ללקוח באופן אישי ולהתאים לו מוצרים שהוא מתעניין בהם. האם לקוח רווק, שתשלחו לו מידע על טיטולים, באמת יטרח לקרוא את המבצעים שלכם? לא רק שהמבצעים ישעממו אותו, הוא עשוי להתעצבן על בזבוז זמנו היקר. שמירה על יחסים טובים עם הלקוח - CRM מתעדת ומשמרת יחסים עם לקוחות. המטרה היא לשמור על יחסים טובים עם הלקוח, העובדים והספקים. העיקרון עליו מבוססת התוכנה הוא למלא את שביעות רצונו של הלקוח ולשמור על יחסים עסקיים טובים איתו. הלקוח מרגיש שמקשיבים לו וזוכרים גם את הפניות שלו בעבר. איתור לקוחות חשובים יותר במאגר -  CRMמאפשרת לעסק לתייג את הלקוחות ע"י פונקציות בנויות ופשוטות. למשל, כאשר המנהל של המערכת מאתר לקוח פוטנציאלי חשוב, הוא יכול לפנות אליו בצורה מתאימה והולמת. לקוח כזה יצריך יחס מיוחד יותר מלקוחות אחרים.

מהפך ושינוי משמעותי במחלקת המכירות - פונקציה חשובה של מערכת CRM היא ייעול כל תהליך המכירות. מכיוון שתמיד חסר כוח אדם, עזרתה של התוכנה במטלות מעיקות ויומיומיות היא חיונית. התוכנה תסייע למנהלי מחלקת המכירות לתכנן אסטרטגיות, לבקר אחרי העובדים ולנתח את התוצאות.  



אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר CRM: איך לשדרג את מערך השירות והמכירות תגובות למאמר CRM: איך לשדרג את מערך השירות והמכירות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר CRM: איך לשדרג את מערך השירות והמכירות. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא CRM

תוכנת ניהול מלאי למחסנים ולמפעלים
להקפיץ את הניהול שלך קדימה !
מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק?
CRM: זה לא "סטוץ", זו חתונה
CRM בענן: מדוע עסקים קטנים מפחדים מזה?
CRM: 8 טיפים למנהל שמחפש שינוי
CRM לפרילנסרים
CRM: כיצד לעודד את העובדים להשתמש במערכת
CRM: השלב המקדים להתקנת התוכנה
ניהול משימות, פחות דיבורים יותר מעשים.
Frontask CRM - ניהול קבוצות של לקוחות
CRM למוסדות השכלה גבוהה
CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה
CRM במכשיר הסלולארי: לסגור עסקאות
CRM במוקדי שירות טלפוניים עמוסים

הנך נמצא כאן: CRM: איך לשדרג את מערך השירות והמכירות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.