אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » CRM » CRM : פונקציות חשובות

CRM : פונקציות חשובות

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: CRM
המאמר נקרא 814 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



במידה ואתם שוקלים לרכוש ממשק CRM עבור העסק, אתם בוודאי שואלים: אילו פונקציות צריכות להיות בתוכנה? מה חייב להיות כלול בה? קבלו כמה תכונות עיקריות אשר אי אפשר לוותר עליהן: נוחות השימוש: אין טעם לרכוש ממשק CRM אם העובדים שלך יסרבו להשתמש בו. אין דבר מאכזב יותר, מאשר תוכנה שקשה להשתמש בה. התוכנה צריכה להשתלב בטבעיות במטלות השוטפות מידי יום. אם תרכשו תוכנת CRM מורכבת מידי, תגלו שהעובדים שלכם פשוט חסרי מוטיבציה להשתמש בה. המשוואה היא כזו - ככל שהמערכת מציעה יותר פונקציות ופעולות, ככל שהיא מורכבת יותר - כך המשתמש יותר מתקשה לעבוד עליה. זכרו כי המטרה של CRM היא לשמש כמה שיותר עובדים בחברה. חפשו תוכנה פשוטה וידידותית. שילוב עם תוכנות אחרות - התוכנה צריכה לעבוד בשלמות עם יישומים אשר העובדים משתמשים בהן מידי יום ביומו - GMAIL, OUTLOOK וכו'.  

נגישות מכל מקום ומכל זמן - מערכת אשר אפשר להשתמש בה רק בשטח המשרד עשויה להגביל אתכם ואת עובדיכם. כדאי לבחור בתוכנה אשר אפשר לגשת אליה מכל מקום ומכל מחשב, גם תוך כדי פגישה עם הלקוחות, עם הספקים ועוד. גם העובדים אשר מעסיקים כפרילאנסים ייהנו מאפשרות זו. נגישות באמצעות הסלולר - מערכת CRM צריכה להיות נגישה לא רק דרך מסך המחשב אלא גם דרך מכשירי הסלולר. מדובר באופציה חשובה מאוד במיוחד לאנשי המכירות העובדים בשטח, אשר צריכים כניסה למאגר המידע של הלקוחות, ניהול היומן ולוח הזמנים ועוד גישה למטלות אחרות. היום מכשירי הסלולר צריכים לשרת את העסק שלכם, ולא להפך. חשבו כיצד למזג אותם באופן יעיל עם העסק. כלים אנליטיים - מערכת CRM אוספת מידע ונתונים, אך זה לא מספיק. היא צריכה לספק כלים אנליטיים עבור המשתמשים - הן ממחלקת המכירות והן ממחלקת השיווק. מערכת CRM  כזו תאפשר למשתמשים לנהל קמפיינים, לייעד אותם לקבוצות לקוחות מסוימות, להחליט ולנקוט באסטרטגיות שיווקיות שונות, לבדוק את השפעת הקמפיינים בערוצי הפרסום השונים, להחליט מה הכי יעיל וליישם את כל ההחלטות האלו על הקמפיינים העתידיים של החברה. התאמה אישית- מערכת CRM צריכה להיות גמישה וניתנת להתאמה אישית. אין מערכת שאפשר ליישם על כל החברות. חשוב שהפתרון שתבחרו בו יהיה גמיש וניתן לשינוי. נקודה. אין אפשרות להתפשר על העניין.

דאגו כי המערכת תכלול אופציה של תזכורות - האם אתם סומכים בלב שלם על מחלקת המכירות בעסק שלכם? דאגו כי מערכת CRM  תשלח תזכורות לאנשי המכירות. עקבו אחרי הפעולות שלהם ואחרי התוצאות. עסקאות גדולות יכולות ללכת בגלל זיכרון רופף של איש מכירות. תגלו כי הרבה הזדמנויות עסקיות נאבדות פשוט בגלל רפיון של אנשי מכירות. 


אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר CRM : פונקציות חשובות תגובות למאמר CRM : פונקציות חשובות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר CRM : פונקציות חשובות. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא CRM

הסיפור המופלא על עולם שירות הלקוחות
מידע על מערכת CRM
תוכנת ניהול מלאי למחסנים ולמפעלים
להקפיץ את הניהול שלך קדימה !
מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק?
CRM: זה לא "סטוץ", זו חתונה
CRM בענן: מדוע עסקים קטנים מפחדים מזה?
CRM: 8 טיפים למנהל שמחפש שינוי
CRM לפרילנסרים
CRM: כיצד לעודד את העובדים להשתמש במערכת
CRM: השלב המקדים להתקנת התוכנה
ניהול משימות, פחות דיבורים יותר מעשים.
Frontask CRM - ניהול קבוצות של לקוחות
CRM למוסדות השכלה גבוהה
CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה

הנך נמצא כאן: CRM : פונקציות חשובות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.