אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » מכירות » טלמרקטינג ב- 10 שלבים: 10 טיפים על טלמרקטינג לעסקים

טלמרקטינג ב- 10 שלבים: 10 טיפים על טלמרקטינג לעסקים

מחבר המאמר: טלפאן
פורסם בקטגוריה: מכירות
המאמר נקרא 632 פעמים
תאריך פרסום: 30.03.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


טלמרקטינג הינה שיטת שיווק טלפונית שהומצאה לראשונה בארצות הברית. בשיטת שיווק זאת נציגי חברה  מקבלים רשומות של לקוחות מיועדים ובשיחת טלפון יזומה יוצרים אינטראקציה  ראשונית עם הלקוח שאולי שומע על שירותי / מוצרי החברה בפעם הראשונה. טלמרקטינג נפוץ בעיקר בחברות המעוניינות לשווק ולמתג מוצר או שירות חדשים על מנת להביא למקסימום חשיפה של קהל היעד. שיטת השיווק טלמרקטינג - מתאימה מאוד לעולם המודרני והעסקי בפועל  מארבע סיבות עיקריות:

א.      שיטת הטלמרקטינג מאפשרת אינטראקציה אישית עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי.

ב.      שיטת הטלמרקטינג מהירה באופן יחסי.

ג.       שיטת הטלמרקטינג זולה (שיחת טלפון).

ד.      שיטת הטלמרקטינג מאפשרת היזון חוזר (משוב) ובכך מאפשרת לזהות התנגדויות חוזרות בקרב קהל היעד או יתרונות במוצר בנוסף, הטלמרקטינג מאפשר לזהות שאלות בקרב קהל היעד ובכך לנתב בצורה יעילה יותר קמפיין פרסומי.

10 טיפים אפקטיביים של יתרונות השימוש  בטלמרקטינג:

·     זמינות בטלמרקטינג: זמינות עבור הלקוחות היא דבר מכריע. חברות הטלמרקטינג שיכללו את דרכי עבודתן והמובילות שבהן יציעו זמינות גבוהה לאורך הפעילות היומית והשוטפת של העסק וגם בשעות בהן העסק לא עובד. חברות רבות גילו כי זהו זמן אידיאלי להתקשרות ללקוחות באמצעות טלמרקטינג.

·      זמן: השימוש בטלמרקטינג חוסך זמן רב לעסקים מתחילים שמעוניינים לקדם את העסק בדרך זו, כיום זו דרך מודרנית ויעילה לאנשי עסקים חדשים המעוניינים להגדיל את מאגר לקוחותיהם.

·      לא רק מכירה: שיטת הטלמיטינג הנה תוצר של הטלמרקטינג ומטרתה לקבוע פגישות פרונטאליות עם לקוחות על מנת לשווק את העסק. תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאלים הנו אקט מכריע לעסקים. לכן, יש להכין רשימה של חברות \ לקוחות אליהם העסק המבצע טלמרקטינג מעוניין לפנות. ליד כל שם לקוח יהיו פרטים  שם, דרכי התקשרות ומידע אודות הלקוח. חברות טלמרקטינג מנוסות, יציעו שירות פילוח משלהן ויחסכו לכם זמן וכסף רב.

·    עקרונות שיחת הטלמרקטינג: יש להכין מראש ועל פי הגדרות העסק, הצגת כללית של משפט עד שלושה משפטים אודות החברה בתחילת כל שיחה. יש להשתמש במילים ברורות ופשוטות, דבר זה משפר את הסיכויים לתיאום פגישה ומציג את העסק שלכם באור רציני. במהלך השיחה הנציג יזכיר ללקוח את הרצון להיפגש איתו בכדי לבחון את הרצון לשיתוף פעולה.

·    דרישת הלקוחות: זכרו: יש לבחון את דרישות הלקוח לעומק בכדי להגיע לתוצאות הרצויות, את נתחי השוק והעסקים המתחרים לו. חברות טלמרקטינג וטלמיטינג רציניות בעלות ניסיון בתחום, מכשירות את נציגיהן ומוודאות שהם בעלי אוריינטציה מכירתית. לצורך מקסום, בדקו האם קיימות המלצות והאם החברה מוכרת !

·     טלמרקטינג כמוודא מכירה: גם אם שלחתם או פרסמתם חומרים בדואר האלקטרוני או באתרי עסקים, אל תצפו לטלפונים, ואל תתפלאו אם לא מכירים אתכם. יש לזכור שכיום החוק אוסר על שליחת דואר זבל כולל מייל\פקס\sms ו/או הודעה טלפונית מוקלטת, לכן, ממולץ לשלוח חומר שהלקוח ביקש בעקבות שיחות הטלמרקטינג . כיום, קיימת אפשרות פרסום בטלפון: שיחות פרסומיות אישיות.

·         יחס אישי: נציגים צריכים לתת יחס אישי לכל לקוח ולהפגין התעניינות. בנוסף, יש לברר פרטים בסיסיים על מאגר הלקוחות הפוטנציאלי לפני ההתקשרות כדי לחסוך זמן יקר ולהימנע משאלות טריוויאליות במהלך השיחה.

·         דחיפה בשיחה – עקרון לזכירת העסק: בכל תשובה אל הלקוח הנציגים תמיד יעבירו מסרים על העסק שלכם ויתרונותיו ויקדמו את רצונכם בפגישה עימו מיד לאחר מכן. גם אם השיחה לא הסתיימה במכירה, הלקוח יזכור את העסק ואת שירותיו ואם השיחה התבצעה בצורה טובה, ייתכן מאוד שיפנה בעתיד.

·    תסריטי שיחה בטלמרקטינג: יש להכין מראש תסריטי שיחה !!! בין היתר, התסריטים יכללו: התנגדויות אפשריות מצד הלקוח ובהתאם יוכנו תשובות מותאמות באופן אישי ללקוח. יש לעדכן את התסריטים על פי ניסיון המתקבל בשיחות. ההתגברות על התנגדויות הינה קריטית להצלחת שיחת הטלמרקטינג ולהשגת מטרת הלקוח.

·    משוב: בסוף כל שיחה, צוות המנהלים של הטלמרקטינג נוהג לערוך משובים לנציגים להניע אותם להישגים והצלחות ולהסקת מסקנות.

 

 

טלמרקטינג הנו אמצעי נגיש לשיווק העסק שלך! במיוחד לעסקים בתחילת דרכם שהשימוש בטלמרקטינג סולל את דרכם. בעולם השיווק  והפרסום יש צורך בפנייה אישית, מהירה ויעילה. טלמרקטינג עונה על הצרכים הללו. יש לוודא שמוקדני החברה עוברים הכשרה מקצועית, מכירים את דרישות  הלקוחות ופועלים באופן ישיר לטובתם. יש לערוך סקר השוואות מחירים. שיטת הטלמרקטינג הוכחה כיעילה ומשתלמת מאוד בפעילויות השיווק של העסק והיא חוסכת לעסקים קטנים ומתחילים הרבה כסף וכאב ראש בשיווק.



אודות מחבר המאמר:

אודות חברת טלפאן

חברת telefan נמנית עם חברות השירות הטלפוני הגדולות בישראל ומעניקה שירותי טלמרקטינג, טלמיטינג ומענה אנושי בארבע שפות: עברית, אנגלית, רוסית וגרמנית. החברה פועלת משנת 2001 ולאחרונה השיקה מוצרי טלפוניה חדישים כגון שירות שיחות פרסומיות אישיות ועריכת סקרים.

לחברת telefan מוקד הפועל 24 שעות, 7 ימים בשבוע ללא הפסקה והיא מחזיקה במוקד טלפוניה מהמשוכללים והחדישים ביותר בארץ.

בחברה מועסקים כ- 300 מוקדנים, מנהלי פרויקטים, מנהלי הדרכה וצוות הנהלה.

 

טלפון להתקשרות: 072-275-42-22.

http://www.telefan.co.il/



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר טלמרקטינג ב- 10 שלבים: 10 טיפים על טלמרקטינג לעסקים תגובות למאמר טלמרקטינג ב- 10 שלבים: 10 טיפים על טלמרקטינג לעסקים

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר טלמרקטינג ב- 10 שלבים: 10 טיפים על טלמרקטינג לעסקים. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא מכירות

איך לגבות נכון?
הדפסת כרטיסי ביקור - למה איזה איך כמה ואיפה.
מגנט חזק: מתי זקוקים לכזה?
מדבקות זמזם נגד גניבות ספרים
מחממי גז לחימום שטחים חיצוניים
מחמם המבוסס על גז פרופן עשוי להיות אמצעי חימום זול
תנור אוויר חם - תעשייתיים CONFORT BM2 Arcothermסדרת נוחות - התקן והפעל
ייעוץ שיווקי: האם אתם באמת צריכים את זה
זה הזמן לבעלי המקצוע החופשי לבדל את עצמו
טיפים להתמודדות עם שברי מאמץ שיווקיים
איפה כדאי להציב דלפקי מכירה?
מהי מערכת סולארית ומה תרומתה לעתיד של העולם בכלל וישראל בפרט?
מהי הדרך הכי טובה למכור?
ייעוץ שיווקי: איך לשפר את מצב העסק
ניטרול ריחות שמקורן בבישול

הנך נמצא כאן: טלמרקטינג ב- 10 שלבים: 10 טיפים על טלמרקטינג לעסקים.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.