אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » מכירות » 3 טכניקות צעד אחר צעד שמלמדים בלימודי דמיון מודרך לשיחת מכירה מושלמת שתוביל לסגירה.

3 טכניקות צעד אחר צעד שמלמדים בלימודי דמיון מודרך לשיחת מכירה מושלמת שתוביל לסגירה.

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: מכירות
המאמר נקרא 464 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



רוב אנשי המכירות עושים טעות ומשתמשים בשיטות המכירה של פעם, שבהרבה מקרים לא באמת עובדות, מפני שלאנשים יש מחסום אוטומטי.

מיותר לציין שברוב המקרים, שיטות המכירה האגרסיביות הקלאסיות, בגלל מנגנוני ההגנה של הלקוח, רוב השיחות מסתיימות במשפט "אני רוצה לחשוב על זה..."

אז אם המשפט הזה עושה לך צמרמורת בקטע לא טוב, ואתה מעוניין לשפר את יכולות המכירה שלך, כדאי מאוד שתתחיל ליישם את שלושת הצעדים לשיחת מכירה מושלמת בשיטת לימודי דמיון מודרך

צעד ראשון- פתיח, או  בשם המקצועי, ראפור:

ישנה הנחת יסוד מאוד חשובה בתחום הnlp  שנקראת ראפור.

כמו שאמרנו בהתחלה, יש מנגנון הגנה ללקוח והוא ישר יגיד לא. לכן חשוב להתחבר ללקוח בלי למכור לו!

צעד שני, מברר, או "המפה אינה שטח":

רוב אנשי המכירות הפחות מנוסים מדברים ישירות לאיך המוצר יכול לעזור ללקוח מנקודת המבט שלהם.

המפה היא אינה השטח, הכוונה היא למפה רגילה, וכל אחד מסתכל על המפה לפי נקודת המבט שלו והשטח שלו.

לכן כאשר אתה מדבר עם הלקוח ומסביר לו על המוצר עצמו ולמה הוא יכול לפתור לו את הבעיה שבשבילה התעניין במוצר, חשוב שתכנס למפה שלו, ותבין באמת מה הוא צריך. אם עשית את הצעד הראשון של הראפור, שלב המברר אמור להיות קל, מפני שהלקוח ייפתח הרבה יותר מהר ויתן לך את הגישה למפה שלו.

צעד שלישי, הובלה:

ברגע שנכנסנו למפה של הלקוח, אנחנו כבר יכולים בקלות יותר להוביל אותו מתוך המפה שלו, למפה שלנו ולהוביל לסגירת העסקה.

אנשי מכירות הרבה פעמים נתקעים בשלב הזה לא בגלל שלא יודעים לסגור, אלא בגלל שהצעד הראשון והשני לא היו טובים, אז השאיר סיכוי נמוך מאוד לשלב ההובלה והסגירה.

כאשר אנחנו עושים את השלבים כמו שצריך, בהרבה מהמקרים, שלב ההובלה מוביל את הלקוח לסגור בעצמו את העסקה כי כבר מבין איפה זה שווה מבחינתו.

לסיכום:

בשביל שנוכל להגדיל את המכירות, חשוב להתחיל לתרגל את שלושת השלבים, על מנת שתהליך המכירה יהיה קל יותר ואפקטיבי הרבה יותר ללא העבודה הקשה של השכנוע בשיחת המכירה.

שלושת הטיפים האלה יכולים להגדיל לך את השכר או את העסק בצורה דרסטית, ואלו הם כלים שלמדתי בקורס לימודי דמיון מודרך וNLP, וכדאי מאוד ליישמם!

אם המאמר עזר לך, ותרצה לקבל טיפים נוספים, מומלץ להיכנס עכשיו לאתר לימודי דמיון מודרך ו NLP, ולהתחיל ליישם.   


אודות מחבר המאמר:

נדב אונגר

מאמן מכירות ומקדם אתרים ועסקים באינטרנט

ומייסד אתר האינטרנט לימודי דמיון מודרך וNLP



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר 3 טכניקות צעד אחר צעד שמלמדים בלימודי דמיון מודרך לשיחת מכירה מושלמת שתוביל לסגירה. תגובות למאמר 3 טכניקות צעד אחר צעד שמלמדים בלימודי דמיון מודרך לשיחת מכירה מושלמת שתוביל לסגירה.

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר 3 טכניקות צעד אחר צעד שמלמדים בלימודי דמיון מודרך לשיחת מכירה מושלמת שתוביל לסגירה.. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא מכירות

מה עלינו לדעת על אינקובטור
3 טכניקות צעד אחר צעד שמלמדים בלימודי דמיון מודרך לשיחת מכירה מושלמת שתוביל לסגירה.
איך לגבות נכון?
הדפסת כרטיסי ביקור - למה איזה איך כמה ואיפה.
מגנט חזק: מתי זקוקים לכזה?
מדבקות זמזם נגד גניבות ספרים
מחממי גז לחימום שטחים חיצוניים
מחמם המבוסס על גז פרופן עשוי להיות אמצעי חימום זול
תנור אוויר חם - תעשייתיים CONFORT BM2 Arcothermסדרת נוחות - התקן והפעל
ייעוץ שיווקי: האם אתם באמת צריכים את זה
זה הזמן לבעלי המקצוע החופשי לבדל את עצמו
טיפים להתמודדות עם שברי מאמץ שיווקיים
איפה כדאי להציב דלפקי מכירה?
מהי מערכת סולארית ומה תרומתה לעתיד של העולם בכלל וישראל בפרט?
מהי הדרך הכי טובה למכור?

הנך נמצא כאן: 3 טכניקות צעד אחר צעד שמלמדים בלימודי דמיון מודרך לשיחת מכירה מושלמת שתוביל לסגירה..

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.