אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » מכירות » טיפים להתמודדות עם שברי מאמץ שיווקיים

טיפים להתמודדות עם שברי מאמץ שיווקיים

מחבר המאמר: magnetmarket
פורסם בקטגוריה: מכירות
המאמר נקרא 335 פעמים
תאריך פרסום: 12.07.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


באימוני ריצה יש מדד מסוים שנקרא "סרגל מאמצים" והוא זה שקובע את קצב העליה במאמץ הפיזי והסיבולת הגופנית. במבט ראשון נראה כי סרגל המאמצים הזה תלוש מהמציאות – מעל ל-30 שבועות בהם אנחנו עולים לאט-לאט בעומס הגופני? על מה ולמה?! ובכן, לאחר שהתפרץ אצלי שבר מאמץ רציני במהלך הפעילות הגופנית שעשיתי בשבוע שעבר, פתאום נפל לי האסימון מדוע מקפידים על סרגל מאמצים. הסיבה פשוטה – דילוג על מספר שלבים יכול לקצר את הדרך למטרה, אבל גובה מחיר יקר של פציעה. התייעצות עם חברה שהיא אשת מקצוע בתחום הניבה המלצה –להפסיק להתאמן עד להחלמה.

שבר מאמץ בשיווק העסק?

לדאבוני, כיועצת שיווקית לא פעם אני נתקלת בעצמאיים ובבעלי חברות אשר מחליטים להקדיש את עצמם למטרת קידום העסק ושיווקו בצורה אגרסיבית רק בכדי להתייאש זמן קצר לאחר שהתחילו. ההשקעה העצומה והאימפולסיבית מתבטאת הן במשאבים כספיים והן במשאבים נפשיים רבים. מכיוון שלא ניתן לשמור על אותו הקצב ורמת המוטיבציה לאורך זמן, רבים מהם – מפסיקים!

חבל מאוד! החתירה למטרה היא תכונה חשובה, ובוודאי הכרחית גם בקידום העסק. ההחלטה על שיווק העסק וקידומו לראש סדר העדיפויות היא משמעותית ביותר, אך יש לזכור כי בכדי להשקיע ולקדם את העסק בצורה נכונה צריך לעשות זאת בהתאם לסרגל מאמצים בו תוכלו להתמיד לאורך זמן.

כיצד מונעים שבר מאמץ שיווקי?

ובכן, האסטרטגיה לבניית כושר גופני דומה מאוד לאסטרטגיה של בניית כושר שיווקי:

1.      ראשית, יהיה עליכם להציב לעסק שלכם את המטרות אותן תרצו להשיג – גידול בלקוחות, עליה בשורת רווח וכיו"ב. לאחר מכן יש לפנות לאיש מקצוע אשר יעזור לכם בבניית תוכנית מסודרת ("סרגל מאמצים").

2.      עליכם להקפיד על התקדמות הדרגתית לאורך התוכנית שערכתם על מנת שתוכלו לדבוק בה לאורך זמן ולרוץ איתה למרחקים ארוכים.

3.      עליכם להימנע מדחיסת מטלות שבועיות שאמורות להתבצע על פני מספר ימים ביום אחד ועמוס.

4.      את הפעילות השיווקית כדאי לבצע מוקדם ככל שאפשר במהלך הבוקר, כך שלפעילות שוטפת תתפנו לאחר שהשלמת את המטלות השיווקיות.

אתם כבר בעיצומו של משבר שיווקי?

גם כאן נפנה לאסטרטגיות מעולם הספורט וננקוט בפעולות דומות:

1.      במידה ועבדתם לבד עד כה – פנו לאיש מקצוע.

2.      עובדים עם איש מקצוע? פנו אליו לעזרה, הסבירו במה אתם מתקשים והתאימו את סרגל המאמצים.

3.      תוכנית עבודה הינה דינאמית מטבעה ולכן תוכלו לשנות ולהתאים אישית את תוכנית העבודה כך שיתאימו לאופי העבודה ולמשאבים שלכם.

יש לזכור – שברי מאמץ שלא מטופלים... מחמירים!

הטיפול בשברי מאמץ שיווקיים מתחיל בזיהוי הבעיה, פנייה לאיש מקצוע והיצמדות לתוכנית עבודה מסודרת!



אודות מחבר המאמר:

עירית שריר - מנכ"ל

ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי

מגנט - חשיבה שיווקית אחרת!

info@magnet-market.co.il

www.magnet-market.co.il

רוצה מתנה? http://ez.com/actioneb

הפעילות הקרובה שלי: http://ez.com/erua



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר טיפים להתמודדות עם שברי מאמץ שיווקיים תגובות למאמר טיפים להתמודדות עם שברי מאמץ שיווקיים

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר טיפים להתמודדות עם שברי מאמץ שיווקיים. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא מכירות

איך לגבות נכון?
הדפסת כרטיסי ביקור - למה איזה איך כמה ואיפה.
מגנט חזק: מתי זקוקים לכזה?
מדבקות זמזם נגד גניבות ספרים
מחממי גז לחימום שטחים חיצוניים
מחמם המבוסס על גז פרופן עשוי להיות אמצעי חימום זול
תנור אוויר חם - תעשייתיים CONFORT BM2 Arcothermסדרת נוחות - התקן והפעל
ייעוץ שיווקי: האם אתם באמת צריכים את זה
זה הזמן לבעלי המקצוע החופשי לבדל את עצמו
טיפים להתמודדות עם שברי מאמץ שיווקיים
איפה כדאי להציב דלפקי מכירה?
מהי מערכת סולארית ומה תרומתה לעתיד של העולם בכלל וישראל בפרט?
מהי הדרך הכי טובה למכור?
ייעוץ שיווקי: איך לשפר את מצב העסק
ניטרול ריחות שמקורן בבישול

הנך נמצא כאן: טיפים להתמודדות עם שברי מאמץ שיווקיים.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.