אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » שיווק באינטרנט » על החשיבות של שימור לקוחות בעסקים

על החשיבות של שימור לקוחות בעסקים

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: שיווק באינטרנט
המאמר נקרא 11702 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



בעולם התחרותי שבו אנו חיים כיום, קיומם של לקוחות נאמנים ומרוצים הפך למרכזי ביותר עבור כל עסק. עם כמות האפשרויות הרבה של מוצרים ושירותים בשוק, הלקוחות יכולים (וכך הם גם עושים) לעבור למתחרים בתוך זמן קצר.

לכן, לקוחות מרוצים שמתמידים ברכישת המוצרים או השירותים של העסק הם הבסיס להצלחה שלו.

המשיכו לקרוא על:

הכנסה יציבה

אחד מהיתרונות המרכזיים שבשימור לקוחות הוא הכנסה יציבה ומתמדת לעסק. במקום להוציא מאמץ ומשאבים רבים במטרה למצוא לקוחות חדשים, שימור לקוחות מאפשר לחברה להתרכז בהפניה של משאבים לשיפור השירות והתמורה ללקוחות הקיימים.

לקוחות מרוצים, סביר שירכשו גם מוצרים או בשירותים נוספים שהעסק מציע. זאת אומרת ששימור לקוחות מסייע בצמיחה עסקית ארוכת טווח ומבטיחה יציבות כל כך, תוך שמירה על פעילות עסקית יציבה והקמת בסיס לכניסה לשווקים חדשים.

כמו שנראה עוד בהמשך: לשמור על לקוחות קיימים הוא פחות יקר ומאמץ מ"רכישה" של לקוחות חדשים.

בנושא זה, אתם מוזמנים לקרוא על:

נאמנות, פה לאוזן, משוב

בנוסף להכנסה היציבה, כאשר לקוחות מרגישים שהם חשובים לעסק, הם מרגישים בנוח יותר, ונשארים זמן רוב יותר "נאמנים" לאותו המקום. בטווח הארוך – זה מוביל לשיפור החוויה של הלקוח ולתחושת שביעות רצון.

כאשר לקוחות מרוצים, הם יוכלו להמליץ על העסק לאנשים אחרים ולהפוך לשגרירים שלו. מוניטין חיובי כזה מביא לגיוון של לקוחות חדשים דרך המלצות ושיווק פה לפה, מה שמוביל להגברת המודעות למותג ולהקניית לקוחות חדשים.

הרשמים של הלקוחות וחוות דעתם מאפשרים לעסק להבין את צרכיהם, מגבלותיהם והפרשנות שלהם לגבי העסק. תהליכים אלה מאפשרים לבעלי העסקים והחברות לשפר את התהליכים הפנימיים ולהתאים את המוצרים והשירותים שלהם לצרכים המשתנים של הלקוחות. כך לדוגמא במקס שירות לקוחות משתמשים בסקרים רבים כדי להבין את חווית המשתמשים. 

לקריאה נוספת:

חסכון

שימור לקוחות יכול לחסוך לעסק הוצאות כבדות בשיווק ופרסום. על פי מחקרים, לרוב עלות השימור של לקוחות קיימים נמוכה מאוד מאוד מהעלות של השגת לקוחות חדשים. כאשר הלקוחות מתמידים ומרוצים, הם רגילים לקנות מהעסק שוב ושוב, מה שמפחית את הצורך במאמצים שיווקיים נוספים כדי למשוך לקוחות חדשים. בכך, העסק יכול להוקיר יתרון כלכלי ולהגביר את הרווחיות שלו.

היום, יותר מתמיד

בעידן הרשתות החברתיות והפלטפורמות המקוונות, שימור לקוחות הפך לחשוב תמיד; דעתם וחוויתם של הלקוחות מופיעים בתוך מספר רגעים ברשת – לטוב ולרע. חווית לקוח מוצלחת יכולה לגרום ללקוחות לפרסם את חוויותיהם החיוביות ברשת, להמליץ על העסק ולשתף חברים ומשפחה במוצרים ושירותים המעניקים להם שביעות רצון. באופן הפוך, חוויה שלילית יכולה לגרום לפגיעה קשה במוניטין. אגב, מי עושה את זה מעולה? שירות לקוחות כאל

5 כללי אצבע לשימור לקוחות ברמה גבוהה

1.הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח: על מנת לספק שירות מצוין, צריך להבין את צרכי הלקוח ולהתחשב בהם. תיאום פגישות אישיות, שאלות ובדיקת מצב, או סקרים יכולים לעזור לך להבין את צרכי הלקוח ולהתאים את השירות בהתאם.

2.אמפתיה: אמפתיות ללקוח עשויה ליצור אצלו תחושה של הערכה ושימור. מסיבה זו כדאי להתייחס לבעיות ותלונות של הלקוח באופן יעיל ומקצועי, ותמיד לתת מענה מהיר ויעיל לכל שאלה ובעיה. מהניסיון שלנו, כשמתקשרים אל טלפון ישראכרט, מקבלים יחס נהדר.

3.שימוש בטכנולוגיה: טכנולוגיה מתקדמת יכולה לשפר את התהליכים שלך ולאפשר שירות טוב יותר ללקוחות. יכולות לעזור בניהול ומעקב אחרי הפעילות והתקשורת עם הלקוחות בצורה ממוחשבת וממוקדת. בנוסף כלי דיבור אוטומטי, תמיכה בזמן אמת ופלטפורמות דיגיטליות אחרות יכולים להקל על השימור והתקשורת עם הלקוחות.

4.תשומת לב לתקופות הפעילות החשובות: תקפות מכירות, חגים, ימי הולדת או אירועים מיוחדים אחרים הם הזדמנויות טובות לשמור על הקשר וליצור חוויות חיוביות עם הלקוחות. ניתן לשלוח ברכות, הצעות מיוחדות או הטבות בעניין כדי להראות ללקוחות שהם חשובים ושמוקדים עליהם.

5.שיפור תהליכים פנימיים: כדי לספק שירות איכותי ללקוחות, כדאי להקפיד על שיפור תהליכים פנימיים בעסק. תהליכי הזמנה, משלוח, תמיכה ואחזקה צריכים להיות יעילים ומסודרים.

לסיכום

לסיכום, שימור לקוחות הוא חשוב ביותר לעסקים בגלל התרומה המרובה שהוא עשוי להביא. הוא מספק לעסק הכנסה יציבה ומתמדת, מערך תמיכה ושירות משופר, פלטפורמה לשיפור ותפעול איכותי, חסכון במשאבים שיווקיים וקידום, ואפשרות למיזמים חדשים ופרסומפ בזכות הלקוחות המרוצים. עוד הבנו שבזכות שמירה על מספר כללים פשוטים, אפשר לייצר מערכת חזקה של שימור לקוחות. לכן, עסקים חכמים מבינים שהשקעה בשימור לקוחות היא חובה עבור הקיום שלהם בעתיד!

בתקופה בה האינטרנט מוצף במידע, וקשה לדעת על איזה אתר אפשר לסמוך – ספר טלפונים דיגיטלי מתחייב לאמינות ברמה הגבוהה ביותר בקשר למספרים ודרכי ההתקשרות עם שירותי הלקוחות של החברות הגדולות.


אודות מחבר המאמר:

ספר טלפונים דיגטלי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר על החשיבות של שימור לקוחות בעסקים תגובות למאמר על החשיבות של שימור לקוחות בעסקים

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר על החשיבות של שימור לקוחות בעסקים. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

אתר "עבודה מהבית" לוח דרושים מספר 1 למציאת עבודה
כל מה שצריך לדעת על קידום ושיווק בדיגיטל
על החשיבות של שימור לקוחות בעסקים
ויזה כאל טלפון - הדרך המהירה ביותר להגיע אל שירות לקוחות [מעודכן 2023]
למה שירות לקוחות טוב הוא מפתח להצלחת עסקים?
על ההבדל בין שירות לקוחות טוב לשירות לקוחות מעולה
מדוע כדאי לבצע קידום ממומן בגוגל וברשתות חברתיות
תיקי עור לנשים
האם כדאי לפרסם בפייסבוק לעסקים קטנים ?
דיגיטל בוסט DigitalBoost
טיפים לשיווק במדיה חברתית
מתי משתלם לעבוד בחינם בדיגיטל [אבל לא בלי תמורה]
שיווק באינטרנט- עשה ואל תעשה
שיווק באינטרנט - 10 טיפים שיעזרו לכם להצליח בגדול
קורסים בשיווק באינטרנט

הנך נמצא כאן: על החשיבות של שימור לקוחות בעסקים.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.