|
טיפים קטנטנים יכולים לשפר את "איכות" הרשימה, ולגרום לכך שתעבדו כמה שפחות.
לפניכם, 5 טיפים מעולים בדרך אל אירוע החתונה עם אולם אירועים במרכז:
בסופו של דבר אתם תאחדו את רשימות המוזמנים, אך תחילה כדאי בהחלט שכל אחד מכם יכין רשימה בנפרד. הסיבה? על מנת שכל אחד מכם ידע כמה אורחים עתידיים יש לו. במידה ותטרכו לצמצם את הרשימה, יהיה קל יותר לבחון את האפשרויות השונות כאשר לכל אחד מכם יש את הרשימה הספציפית שלו. מעבר לכך, ישנם זוגות שמחליטים לחלק את כמות המוזמנים לחצי-חצי. לדוגמא: באירוע של 400 אורחים, לכל אחד מהצדדים יש כ-200 מוזמנים. כך, פשוט יותר לשלוט בכל אלמנט ושינוי ברשימה החשובה.
את הרשימה שאתם מכינים כעת בקובץ האקסל, תצטרכו להעביר בהמשך לחברה שתבצע עבורכם אישורי הגעה. בכדי למנוע מצב שבו אתם עוברים על הרשימה כמה וכמה פעמים, צרו אותה על פי הכללים הנדרשים, כבר מעכשיו. ראשית, ציינו מספרי טלפון, גם אם זה אומר לעבוד כעת קצת יותר. שנית, ציינו רק מספרים ניידים – זאת מאחר וחברות אישורי ההגעה שולחות SMS.
לא מעט חבילות של חברות לאישורי הגעה מציעות גם משלוח דרך המייל. אמנם לאסוף את כתובות המייל של כל האורחים זו משימה לא פשוטה, אך כדאי להשקיע בה. שליחת ההזמנה לאירוע דרך מייל מאפשרת לאורחים להגיב אונליין באשר לסטטוס ההגעה שלהם, מה שמקל עליכם את המשך העבודה על האירוע.
חברות אישורי ההגעה שולחות SMS לכל רשומה בקובץ האקסל שלכם. המשמעות? אין לרשום זוגות ברשומות נפרדות. לדוגמא: אסי +מיכל = 2 אורחים. כך, אתם מציינים את מספר הטלפון של אחד מבני הזוג, ויכולים לרכוש חבילת אישורי הגעה קטנה יותר. המוטיבציה? חיסכון כספי.
ולבסוף, יהיה עליכם לאחד את הרשימות בכדי לבנות את סידורי השולחנות. כך, תוכלו להושיב יחד את החברים הטובים שלכם, ליצור שולחן של קולגות, שכנים וכיוצא בזה. העבודה על הרשימות הנפרדות יכולה להקל עליכם משמעותית – אך לבסוף, צרו את האיחוד המתבקש שגם ישקף בפניכם כמה אורחים עתידים להגיע אל החתונה.
הנך נמצא כאן: טיפים מעולים להכנת רשימת המוזמנים לחתונה.
![]() |
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4853 20333 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |