אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » קידום אתרים » קידום אתרים במנועי חיפוש - מהו התהליך ואיך זה עובד

קידום אתרים במנועי חיפוש - מהו התהליך ואיך זה עובד

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: קידום אתרים
המאמר נקרא 802 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



קידום אתרים במנועי חיפוש הינו תהליך הכולל שלבים רבים הפרוסים על פני ציר הזמן. לכל שלב חשיבות שונה, אך ביצוע של כל השלבים, מבטיח מיקומים מובילים בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש מובילים בשוק החיפוש בארץ ובחו"ל. תהליך קידום אתרים בתוצאות אורגניות של מנועי חיפוש שונה לגמרי מתהליך פרסום בגוגל באזור קישורים ממומנים, כאשר במקרה הזה, ניתן לקבל תוצאות רצויות תוך עשרים דקות עד חצי שעה, כמובן בהנחה ומכירים את תהליך הפרסום, הכולל מספר שלבים לפני קבלת תוצאות בפועל.

תהליך קידום אתרים נמשך לפחות שנה ואף יותר, תלוי מתחרותיות של התחום, בו עוסק האתר ויעדים אשר הוצבו בפני חברה לקידום אתרים, כאשר במהלך תקופה זו, חברת קידום אתרים מבצעת שינויים טכניים ותוכניים רבים באתר המקודם. מכיוון שגישות בתהליך הקידום משתנות מחברה לחברה, ייתכן ושינויים טכניים ותוכניים באתר המקודם יבוצעו ע"י חברת קידום אתרים ולעיתים תקופות חברות קידום אתרים משקיעות זמן רב בהכנת מסמכים עם פירוט מדויק של פעולות שיש לבצע באתר וכל השינויים בפועל יבוצעו ע"י חברת בניית אתרים, אשר בנתה את האתר.

מכיוון שאין אתרים דומים באינטרנט מבחינת תוכן של האתר, טכנולוגיה עליה האתר מתבסס, חברת אחסון אתרים , אשר מארחת את אתר המקודם ועוד פרמטרים רבים, נוספים (הכוונה לאתרים לגיטימיים וחוקיים מבחינת מנועי חיפוש) - כל אתר דורש גישה שונה ולכן בעת קבלת אתר ע"י חברת בניית אתרים תתבצע פעולת קבלת האתר, כאשר במהלכה, ייבדקו נקודות חלשות שלו, כגון בעיית תוכן כפול, בעיות היררכיה, קיום אתרי מראה, טיב התוכן של עמודי האתר ועוד בדיקות רבות, נוספות, כאשר בסוף התהליך, יופק דוח שיסכם את כל הבעיות ,אשר נמצאו במהלך הבדיקה. בנוסף לאמור, יוכן אוצר מילים מורחב במיוחד, אשר יכלול את רוב המכריע של מילות מפתח וביטויים המתארים את תחום פעילות האתר בצורה הכי מדויקת. כאשר שני פעולות הנ"ל בוצעו וקיימים תוצרים סופיים של כל תהליך המתואר מעלה, תוכן אסטרטגיית קידום אתר במנועי חיפוש תוך ציון נקודות על ציר הזמן, בהם ייבדקו הישגים של חברת קידום אתרים ועמידה בלוח זמנים.

אין לשכוח כי חברה המזמינה שרותי קידום אתרים במנועי חיפוש מהווה צד חשוב במיוחד בתהליך הקידום ומשפיעה מאוד על תוצאות התהליך, לכן חייבת לשתף פעולה עם חברת הקידום בכל הקשור לביצוע המלצותיה של חברת הקידום בכל הקשור לצד הטכני והתוכני של אתר החברה.


אודות מחבר המאמר:

קידום אתרים במנועי חיפוש



דירוג המאמר: 2.5

תגובות למאמר קידום אתרים במנועי חיפוש - מהו התהליך ואיך זה עובד תגובות למאמר קידום אתרים במנועי חיפוש - מהו התהליך ואיך זה עובד

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר קידום אתרים במנועי חיפוש - מהו התהליך ואיך זה עובד. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

אוסמוזה הפוכה
איך לטפל בתלונות של לקוחות בדרך הטובה ביותר?
כל בעל אתר אינטרנט רוצה צריך קידום אתרים בגוגל?
איך אפשר לדעת שהתוכן שכתבתם הוא איכותי ומספיק מתאים לאתר
התוספים שכל אתר וורדפרס חייב
5 טיפים לקידום אתרים אורגני בגוגל
קידום אתרים ב-2020 על מה כדאי לתת את הדגש?
קידום אורגני בגוגל
פרסום, שיווק ומכירה און ליין- מה מתקדם?
בחירת חברה לקידום אתרים
קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה
מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל
כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים
קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח
כללי הברזל לקידום אתרים

הנך נמצא כאן: קידום אתרים במנועי חיפוש - מהו התהליך ואיך זה עובד.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.