מחבר המאמר: תם גפו |
כתיבת תוכן, עבור אנשים לא מנוסים, יכולה להיות מטלה מורכבת ולא פשוטה בפני עצמה, אך חשוב לזכור שהכתיבה עצמה היא רק חלק מהתהליך. גם לאחר ביצוע הכתיבה יש צורך לוודא שהתוכן הוא אכן ראוי לפרסום, גם מבחינת דקדוק וניקוד, גם מבחינת סגנון הכתיבה, וגם מבחינת האיכות והערך שהמאמר נותן.
לבעלי עסקים וגם לאנשי שיווק כמוני או מקדמי אתרים שאינם התנסו בעבר בכתיבת תוכן לאתר יהיה קשה לבצע הערכה נכונה למאמר שכתבו מיד לאחר סיום הכתיבה ועל כן, העצה הבאה תוכל לחסוך את הקושי בביצוע.
העצה שלי: תנו למישהו אחר לקרוא את המאמר, למה?
אם אתם יכולים תנו למישהו אחר לקרוא את המאמר לאחר שכתבתם וערכתם אותו כדי שיצביע על שגיאות כתיב או שגיאות תחביר. העצה שאני נותן היא חשובה מאוד במיוחד אם אתם כותבים בתחילת הדרך שלכם.
העצה שאני נותן היא בגלל טעויות שסיפרו לי קולגות שרק התחילו ולא היו מודעים לחשיבות הזו. כמובן שאחרי שראו את הטעויות אז הם תקנו מה שאפשר. אני חושב שאפשר להודות להם שהם שיתפו את המידע והחוויה שלהם כדאי שאנחנו וכל מי שמהתחום יכול לחסוך את אותה טעות מבאסת. לכן, השתדלו אתם למנוע את זה מההתחלה עד כמה שאפשר ואם אתם לא בטוחים באיכות התוכן גם אחרי שסיימתם לערוך את המאמר, תנו מישהו חיצוני להסתכל עליה (גם אם זה לא בעל מקצוע) ותנו לו לעזור לכם לשפר את המאמר. אם אין לכם את האפשרות לתת למישהו לקרוא מאמרים אחרי שאתם כותבים אותם תוכלו לנסות לקרוא בעצמכם את המאמר יום אחרי שכתבתם אותו. זו דרך יעילה לעשות "אתחול" ואז אתם תיראו את התיקונים שתרצו לעשות. זה נכון שזה קצת מעצבן בהתחלה ויהיו לא מעט תסכולים אבל בגדול זה יהיה שווה הרבה מאוד לטווח ארוך ככותבי תוכן לאתר שלכם.
חשוב לזכור שתוכן איכותי יש לו קשר ישיר לעזור לכם לקדם את האתר בצורה אורגנית. כל מי שחי את התחום והעיסוק של קידום אתרים אורגני יודע שאיכות התוכן הוא ערך חשוב בקידום האתר במנועי חיפוש. "גוגל" פחות אוהב שמכניסים תוכן ירוד וחסר ערך.
תם גפן
הנך נמצא כאן: איך אפשר לדעת שהתוכן שכתבתם הוא איכותי ומספיק מתאים לאתר.
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4817 20198 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |