מחבר המאמר: adialon |
SEO בשנת 2020 לא שינה יותר מדי, ובכל זאת היו כמה עדכונים משמעותיים שיש להדגיש יותר מתמיד.
כמקדם אתרים פרילנסר, אתה תמיד צריך להיות בעסק, לא להפסיק לקרוא וללמוד על כל המתרחש בעולם הקידום.
רק השבוע שמעתי על ראיון עם ג'ון מולר - אחד האנליסטים הבכירים של גוגל, לאחר שנשאל על הנושא ב- Hangout של גוגל וובמאסטרס וגם על התמודדות עם גלילה אין סופית.
אלה שאלות חשובות שעולות לא מעט פעמים כששקלים להשתמש בסוג זה של טעינה או גלילה, ולבסוף יש לנו תשובה ברורה.
הבהרה בנושא טעינת לחצנים נוספים
אלה אינם כפתורים עם קישור href רגיל המקשרים לדף אחר, אלא כפתורים שטוענים יותר תוכן שלא נמצא ב- HTML הראשוני. כמו טקסט אחר או הכתבה הבאה בתור.
בעבר גוגל ניסתה לעבוד על כפתורי "טען עוד" אך נטשה גישה זו. זה תקף גם לכל כפתור לטעינה או JS באשר הוא.
אם אתה משתמש בכפתורים אלה וטוען את התוכן הנוסף רק על ידי לחיצה על הכפתור, Googlebot לא יראה אותו.
ההמלצות ב- 2020 לטעינת לחצנים נוספים:
הנקודות העיקריות בנושא גלילה אינסופית
העמוד מעוגל בתצפית ארוכה למדי, ממש כמו דפדפן המותח את אורכו, אך רק עד לנקודה מסוימת.
הם לא מסירים את האורך אבל לדעתי הם לא יגדלו בגובה של יותר מ- 10,000 פיקסלים, שכן זה היה בערך גבול ברנדור דרך הסרץ קונסול.
מה שנטען בהרחבה הראשונית של התצוגה - זה מה שהם מוסיפים לאינדקס.
מאוד חשוב להבין שגוגלבוט לא מנסה לגלול מעבר לזה, מה שנלכד נתפס.
כשמדובר בטעינת דפים נוספים - אל תשתמש בהם בלי להפוך כל דף לזמין עבור Google. כלומר - אם אתה כבר טוען יותר דפים, מוצרים או תוכן דרך JS, וודא שלכל עמוד יש עדיין כתובת שגוגל יכולה לסרוק ולגשת לדפים אלו דרך קישורים מהקוד.
פריסת עמוד - מה שאנחנו אוהבים לעשות זה ליצור פריסות עמודים קלאסיות (עמוד 1, 2 וכו ') ולקשר לדפים האלה כמו עמוד קלאסי, אך להסתיר את הקישורים ב- CSS. כך גוגלבוט מגיע לדפים, זה לא קידום אתרים שלילי, וזה עובד.
טעינת תוכן (לא עמוד) -לא מומלץ לעשות את זה.
במקרה של כפתורים הטוענים ליותר טקסט - גוגל לא תראה את התוכן.
עד כאן לחידוש משמעותי שיכול לחסוך לנו כמה עשרות שעות של עבודה שוטפת.
הנך נמצא כאן: קידום אתרים ב-2020 על מה כדאי לתת את הדגש?.
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4817 20198 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |