כתיבת מאמרים :
היום כולם כבר יודעים, כי אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע קידום אתרים יעיל לאתר העסק הוא כתיבת מאמר; לא אחד, אלא כמה שיותר וכל כך למה? כי מאמרים מקדמים אתרים - את זאת כבר הצליחו להוכיח.
פרסום מאמרים באתר האינטרנט שרוצים לקדם וגם באתרים חיצוניים לו שמהם מקשרים לאתר עצמו, תורמת באופן משמעותי מאוד לקידום אתרים וכתוצאה מכך - כמובן, גם להשגת המטרה המרכזית של בעל העסק - יותר פניות מלקוחות. משום שהדרך הזאת כבר הוכחה, צריך לדאוג לכך שהיא תתבצע כמו שצריך.
אז איך כותבים מאמרים ?כדי לסייע לכם להצליח במשימה, הנה לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם בתחום של כתיבת מאמרים לקידום אתרים:
- כתבו מאמרים עם ערך מוסף לגולש
- חלקו את המאמר לפסקאות
- תנו כותרת מעניינת לכל פסקה
- כתבו בגובה העיניים
- כתבו תקציר בתחילת המאמר או בסופו
אם תדאגו שהמאמר יכלול את האינפורמציה המדויקת שהגולש מחפש, שהכותרות במאמר ינחו אותו למקום החשוב לו ושהכתיבה תהיה זורמת ומעניינת - רוב הסיכויים שהוא יוגדר כמאמר טוב, ויתרום מאוד לקידום האתר שלכם.
כתיבת מאמרים עם ערך מוסףהדבר הראשון שיש לדאוג לו כשכותבים מאמרים, גם אם הם מאמרים לקידום , הוא ערך מוסף לגולש. מאמרים המופקים על ידי תוכנות תרגום למיניהן או באמצעות תוכנות שהופכות מאמר אחד למאמר דומה אבל אחר הם מאמרים שנכתבים הרבה פעמים לצורך קידום אתרים. אולם, גם אם במקרה מאמרים אלה יביאו לקידום של האתר ברשימת תוצאות החיפוש, רוב הסיכויים שהם לא ישיגו את המטרה המרכזית של בעל העסק - יותר פניות מלקוחות. זאת משום שלקוחות שיגיעו למאמרים אלה יבינו שמדובר במאמרים שמטרתם קידום אתרים בלבד ושאין בהם כל פיסת מידע אינפורמטיבית, ורוב הסיכויים שלא יקליקו על הקישורים המצויים בהם ושיעברו די מהר למאמר אחר. זאת משום שהגולשים מחפשים מידע, ומאמר שלא תורם להם את המידע הזה הוא לא מאמר טוב בעיניהם, ולכן גם לא מאמר טוב להגדלת כמות הלקוחות ובסופו של דבר גם לא מאמר טוב לצורך קידום אתרים.
הכותרת שתופסת
כדי לכתוב מאמר נכון חשוב מאוד לחלק אותו לפסקאות, כשלכל פסקה יש כותרת משלה. הכותרת תכוון את הקורא שאין לו את היכולת או את הזמן לקרוא את המאמר כולו, ותאפשר לו לקבל את האינפורמציה המדויקת שהוא צריך. כדאי שהניסוח הכותרות יהיה אטרקטיבי, כמו למשל שימוש במשחקי מילים, קופירייטינג מסוים וכד'.
כתיבת מאמרים בגובה העיניים
מלבד אינפורמציה ומידע שיכול לסייע לגולש, חשוב מאוד לכתוב את המאמר בצורה כזאת שהוא יהיה מובן לכמה שיותר אנשים. אין צורך לכתוב גבוהה-גבוהה כי הדבר עלול לגרום לגולשים להירתע מהמאמר ולחפש מאמר אחר שגם יספק להם את המידע הדרוש וגם יהיה כתוב בצורה מובנת להם. כתבו כמו שרובה אנשים רוצים לקרוא: בפשטות או בקיצור: בגובה העיניים.
קיצור תולדות הזמןכמו שאתם בוודאי יודעים, לרוב האנשים אין היום הרבה זמן. התוצאה היא שהרגלי הקריאה השתנו, ובמקום לקרוא לעומק אנשים קוראים "שטוח", מרפרף. לכן, אם יש לכם אפשרות, נסו לתמצת את עיקרי המאמר בתחילתו או בסופו, ולתת לקורא הממהר אפשרות להבין תוך כמה שניות מה יש במאמר הזה בשבילו, ואם כדאי לו בכלל להיכנס לעובי הקורה ולקרוא יותר. אין ספק שבולטים ו/או משפטים קצרים יעשו את ההבדל בין קורא שנשאר לקורא שעוזב את העיר (או את המאמר, במקרה הזה) במהירות.
כתיבת מאמרים - עניין של זמן
אין ספק, שלכתוב מאמר שעונה על כל הפרמטרים שהוזכרו לעיל זה לא דבר של מה בכך. מדובר בפעולה שמצריכה השקעה של זמן ושל מחשבה, שלא תמיד מצויים בשפע אצל בעלי האתרים עצמם. במידה שיש בידיהם זמן ויכולת כתיבה זה מצוין, כי רק הם יוכלו להעביר בצורה מדויקת את המידע שהגולש מחפש. אבל, גם אם אין לכם, כבעלי אתרים (ובעצם - כבעלי עסקים) את הזמן, אתם בהחלט יכולים להגיע למצב של כתיבת מאמר טוב באמצעות פנייה לחברה המספקת שירותי תוכן מקצועיים. כל מה שיהיה עליהם לעשות (במידה שבחרתם בחברה רצינית ואמינה) הוא להעביר לכותב התוכן שלכם את האינפורמציה הדרושה, והוא כבר יעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר: הוא יבצע מחקר מילות מפתח על מנת לאתר את מילות החיפוש בהם משתמשים הגולשים שמחפשים אחר מידע בתחומי העיסוק של החברה ויבצע תחקיר מעמיק לגבי הנושא עליו אתם מעוניינים לכתוב. התוצאה תהיה מצוינת -
מאמרים שגם מספקים לגולש את כל האינפורמציה שהוא מחפש וגם תורם באופן ודאי וברור לקידום האתר שלכם.
עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים. רוצה להיות הראשון?
הנך נמצא כאן: כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים.