מחבר המאמר: vickybar |
עם השנים והתפתחות רשת האינטרנט השתנה גם עולם הפרסום ועבר מפרסום על גבי נייר כמו עיתונים, שלטי חוצות, פרסום על אוטובוסים וכדומה, לפרסום על גבי הרשת האינטרנטית.
בעולם שבו אין אדם אחד בלי פייסבוק/אינסטגרם, או אדם אחד בעולם שלא מכיר את השם "גוגל", עסקים רבים רוצים לנצל המומנטום המטורף הזה לטובתם.
על מנת לעשות לכם סדר יש מספר ערוצי קידום שכדאי לכם לבדוק בכדי להגדיל את כמות הלקוחות של העסק שלכם.
קידום בפייסבוק מתחלק ל2:
* קידום אורגני על ידי פרסום בקבוצות גדולות.
* קידום ממומן על ידי טרגוט קהלי יעד.
קידום בקבוצות נעשה על ידי חיפוש קבוצות הרלוונטיות למוצר/ השירות שאתם מציעים ופרסום פוסט קוא לפעולה (להשאיר מייל/ להתקשר או לשלוח לאתר שלכם)
קידום ממומן מפלג את הקהלים שלכם על פי מאפיינים התנהגותיים, מגזרתיים, גאוגרפיים וכד', בשיטה זו גפייסבוק מציג את המודעה שלכם רק לאנשים הרלוונטיים ביותר באופן קבוע על פי תקציב קבוע/ משתנה.
קידום אורגני בגוגל מתייחס לתוצאות האורגניות בגוגל, כלומר תוצאות אשר גוגל קבעה כי הן הרלוונטיות ביותר עבור הגולשים, סוג הקידום הזה הוא האפקטיבי והיעיל ביותר מכל שיטות הקידום הקיימות ברשת, מסיבות שונות:חשיפה מרובה ללא הגבלת תקציב, כאשר האתר שלכם נמצא בין התוצאות הראשונות בצורה טבעית משמע גוגל המליצה על האתר, כלומר גם מבחינת הגולש האתר שהגיע לתוצאה זו באופן טבעי הוא אתר אמין ומוכר.למידע נוסף אודות קידום אורגני ניתן למצוא כאן: https://doitdigital.co.il/seo
קידום ממומן בגוגל בדומה לפרסום ממומן בפייסבוק מציג את המודעות שלכם על פי תקציב שהוגדר מראש, התוצאות הממומנות בגוגל מסומנות בסימון מודעה בצבע ירוק על מנת להבדיל בין התוצאות הממומנות לבין האורגניות.
ההבדל בין קידום ממומן בגוגל לפרסום ממומן בפייסבוק הוא שבגוגל אין אפשרות של טרגוט לקהל יעד ספציפי אלה פילוג על פי ביטויי מפתח ספציפיים רלוונטיים עבור בית העסק.
ריקי בר - כותבת תוכן
הנך נמצא כאן: קידום אורגני בגוגל.
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4817 20198 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |