מחבר המאמר: webkey |
כשאתם עושים אופטימיזציה לאתרכם מומלץ לבדוק את keywords. יש לבחור מילות מפתח מתאימות לתחום האתר ולא ללכת על מגוון רחב מדי של ביטויים. ככל שתהיינה יותר מילות מפתח לא מפוקסות הקידום יהיה ארוך יותר. ככל שמילות המפתח תהיינה מכווננות ומתאימות בצורה מדויקת לתחום האתר, הקידום יהיה טוב יותר.
בחירת מילות המפתח:1. בחירת המילה הנכונה:אתם מעוניינים שלקוחות שיגיעו לאתר שלכם עקב חיפוש מילה מסויימת באמת ימצאו את מבוקשם. לפיכך, אם האתר שלכם עוסק בקידום אתרים (מילת המפתח קידום אתרים), אז רכזו את המאמצים שלכם בביטוי זה, ואל תתעסקו במילים אחרות (בניית אתרים). 2. בחירת נושא לא רחבאם תנסו להיכנס לתחום גדול מדי, אתם יכולים לגלות שהתחרות בו בלתי אפשרית, ולמרות כל רצונכם לא תגיעו לתוצאות גבוהות. מצד שני, אם תתרכזו בנושא צר מדי, אתם עשויים להגיע לתוצאות טובות במנועי החיפוש, אך בנושא אותו אף אחד לא מחפש. זו הסיבה שעדיף להימנע מקיצוניות לשני הצדדים (בחירת הצירוף קידום אתרים ולא קידום שהוא רחב מדי או קידום אתרים בעפולה שהוא צר מדי).3. הטיות של ביטוייםכל מילת מפתח יכולה להופיע ביחיד, רבים, ועם אותיות קישור (ל, מ, ב, ה, כ). כתבו את המילים המרכזיות שלכם גם בעברית וגם באנגלית, כולל כתיבה בעברית של המילה הלועזית (קידום, קידום אתרים, SEO). מומלץ לכלול מילים נרדפות (לשם כך ניתן להשתמש במילון ברשת). 4. איתור אתר נחיתה טוב - העמוד אליו אתם מעוניינים להפנות חיפושים בנושא קידום אתרים בתוך האתר שלכם. על דף זה להיות במקום חשוב באתר (כלומר לא מתחבא באיזו פינה שקשה להגיע אליה), ולהכיל מידע רציני בנושא קידום אתרים. על דף זה גם לעבור אופטימיזציה עבור אותה מילת חיפוש. 5. הגדרת חשיבות של מילות החיפושהגדרת אילו ביטויים בעדיפות ראשונה (יקודמו בדף הבית של האתר), משנית (יקודמו בדפים אליהם יש קישור ישירות מדף הבית), או נמוכה (יקודמו בדפים המרוחקים יותר באתר האינטרנט).
דרכים לחיפוש keywordsישנן שיטות מרובות בהן אפשר לאתר מילות מפתח מתאימות לאתר.
להלן חלק מהשיטות:1. לרוב הבעלים של אתר האינטרנט או המפעילים שלו ידעו מהן מילות המפתח המוצלחות ביותר עבור האתר. 2. סקירת אתרים אינטרנט שונים בתחום שמתחרים בכם, ובדיקת מילות מפתח שמופיעות אצלם. כדאי לעשות גם בדיקה של התחרות בתחום באנגלית, במטרה לקבל רעיונות לתרגום.3. בדיקה יסודית של הלוגים תעלה לעתים תכופות מונחי חיפוש אותם הניחו גולשים שהגיעו לאתר, עליהן לא חשבתם קודם. לא מספיק לעיין בסטטיסטיקות באתר, מאחר ואלה מציגות רוב הפעמים את מילות החיפוש המוכרות ביותר בלבד.4.שימוש במילון, על מנת למצוא ביטויים בהם מופיעות מילות מפתח, ומציאת מילים נרדפות.
למידע נוסף בקרו באתרנו: מפתח לרשת | הקמת אתרי אינטרנט || עיצוב אתרי אינטרנט || בניית אתרי תדמית
הנך נמצא כאן: הגדלת רשימת מילות מפתח.
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4817 20198 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |