אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » קידום אתרים » קידום בעלי מקצוע

קידום בעלי מקצוע

מחבר המאמר: shooky
פורסם בקטגוריה: קידום אתרים
המאמר נקרא 376 פעמים
תאריך פרסום: 08.09.09
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


כל מקדם אתרים נתקל בסוג הזה של אנומליות: ביטוי בעל שכיחות חיפוש בינונית במקרה הטוב, שנהנה מפופולריות גדולה אצל מקדמים - כולם מנסים להתברג במיקומים גבוהים עבורו.

מכיוון שרק אתר אחד יגיע למקום הראשון, ומכיוון שככל שיורדים במיקומים אז תנועת החיפוש שניתן לקבל הולכת והופכת לזניחה, אז ברור שמקרה בו מקדמים רבים מנסים לטווח ביטוי כזה, מעיד לפני הכל על כך שאנשים לא עושים מחקרי מילים כמו שצריך.

האם יכול להיות שמחכה איזה זנב ארוך בהמשך הדרך? יכול להיות, אבל בדרך-כלל זה לא העניין. לזנב הארוך עבור ביטוי מסויים אמנם יש נטייה להיות בעל נפח גדול פי כמה מהביטוי שב"קודקוד", אבל קשה לדעת וקשה לצפות, בעיקר כשנפח הסטטיסטיקה הרלוונטית קטן מלכתחילה ולכן המידע שמתקבל ממנו לא מדוייק.

אני רוצה להדגים עם ביטוי שאני מכיר היטב: בעלי מקצוע. זהו ביטוי תחרותי מאד למרות שנפח החיפוש החודשי האופייני שלו הוא כמה אלפי חיפושים בלבד. מכיוון שעשרות מקדמים מטווחים אותו במהלך השנתיים האחרונות, ברור שנפח החיפוש האמיתי - של גולשים שמחפשים בעלי מקצוע - הוא קטן מאד. תריסר מקדמים יכולים לייצר בקלות אלפי חיפושים בחודש.

כאשר בודקים את ביטויי הלויין של הביטוי בעלי מקצוע, מגלים שאין שם הפתעות. גם ביטויים כמו בעל מקצוע, בעלי מקצוע מומלצים, אנשי מקצוע, חיפוש בעלי מקצוע וכו' אינם ביטויים פופולריים במיוחד. למעשה, ניתן לבצע אגרגציה של המידע על הביטויים מהזנב הארוך (בעיקר אם מתלווה אליהם סטטיסטיקה אמיתית על תנועת גולשים שהם מייצרים מהופעה במקומות ראשונים) ולחשב בקירוב מהי תנועת החיפוש ה"אמיתית".

מקדם אתרים מנוסה יניח שביטויים כאלה וביטויים גנריים שגוגל מקשר לביטוי בעלי מקצוע (כגון: יצאת צדיק, אנשי מקצוע, יצאת גדול, המקצוענים, שיפוצים וכו') הם יותר מדי כלליים ואפילו מגמתיים באופן שמרמז על כך שלא מדובר בחיפושים אמיתיים, או לחלופין - שמדובר בחיפושים מסוג Brand Search, שמי שמחפש אותם מעוניין באתר או נותן שירות ספציפי ולכן הסיכוי לגרום לו להקליק על תוצאה אחרת הוא קטן יחסית.

ככלל, אפשר לדבר היום על התבגרות של דפוסי החיפוש - רוב האנשים לא יחפשו היום ביטויים גנריים אלא ביטויים מורכבים. למשל, הרבה יותר אנשים מחפשים "בעלי מקצוע" מאשר "מדריך בעלי מקצוע", אבל הצורה השנייה היא רק דוגמא אחת מני רבות (ישנם גם: אינדקס בעלי מקצוע, לוח בעלי מקצוע, אתר בעלי מקצוע וכו'). בסך-הכל, הזנב הארוך הולך ומתארך עם ביטויי חיפוש ארוכים וספציפיים יותר.

הדבר הכי "בוגר" לעשות כשמחפשים בעל מקצוע ספציפי יהיה, כמובן, לחפש את שמו. אבל גם אם לא מחפשים מישהו ספציפי אלא בעל מקצוע כלשהו מסוג מסויים, נגיד אינסטלטור - רוב הגולשים יחפשו לא "אינסטלטורים" אלא "אינסטלטורים מומלצים" או "אינסטלטורים באזור המרכז" וכו'. שוב, נפח החיפוש האופייני של כל ביטוי מורכב הוא קטן יחסית, אבל הסה"כ המצטבר גבוה יותר.



אודות מחבר המאמר:

המאמר מוגש באדיבות אתר המקצוענים, מדריך מסווג לאיתור בעלי מקצוע מומלצים בכל תחומי העבודות לבית. חדש באתר: ריכוז טכנאים.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר קידום בעלי מקצוע תגובות למאמר קידום בעלי מקצוע

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר קידום בעלי מקצוע. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

בחירת חברה לקידום אתרים
קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה
מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל
כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים
קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח
כללי הברזל לקידום אתרים
אופטימיזציה לתוכן האתר
סודות האינטרנט - לדוג בהנאה
יתרונותיו של קידום אתרים באינטרנט
כיצד לבחור קורס קידום אתרים ?
פורטל TOSTUDY - קידום אתרים בשפות זרות
הזרמת תנועה לאתר באמצעות הדלת האחורית לקידום אתרים – SEO
אם בעלי אתרים היו יודעים...
קידום בגוגל באמצעות ניהול נכון של בלוג
כתיבת מאמרים- מהם מאמרים איכותיים ואפקטיביים

הנך נמצא כאן: קידום בעלי מקצוע.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.