אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » קידום אתרים » קידום בגוגל והפחד משינוי

קידום בגוגל והפחד משינוי

מחבר המאמר: AvivY
פורסם בקטגוריה: קידום אתרים
המאמר נקרא 349 פעמים
תאריך פרסום: 23.08.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


מה מאפיין היום את העידן של קידום אתרים בגוגל? אין ספק שהתקופה של  קידום אתרים בגוגל מתאפיינת בהרבה מאוד רגשות של היסוס ופחד מביצוע שינויים באתר. אתם בוודאי שואלים, איך קשורים הרגשות ההססניים האלו אל קידום אתרים בגוגל?

קידום אתרים בגוגל הוא עניין עדין. אחרי שהאתר כבר מקודם והוא הגיע לראש התוצאות בעמוד הראשון של גוגל, לפעמים אנו מפחדים לעשות בו שינויים. אותו קידום נעשה בעבודה שחורה, ידע וניסיון רב וכמובן סבלנות.

הרבה אנשים בתעשייה של אתרי אינטרנט חושבים על קידום אתרים בגוגל כמו על מגדל קלפים. הזזת בטעות קלף אחד, והכול עלול להתנדנד ולקרוס ברוח, כמו עלה נידף...קידום בגוגל הוא נושא רגיש במיוחד כשמדובר בשינוי של תכנים. התכנים הם אלה שדחפו את האתר למקומו המכובד, כל שינוי שלהם יכול להיות מהותי. אפשר להפליג במחשבות ולחשוב, אולי קידום בגוגל מעכב את הצמיחה של אתרי אינטרנט. אין ספק שתעשיית בנייה ועיצוב אתרים כל הזמן משתנה, כל הזמן מתפתחת, אבל אולי קידום בגוגל הוא כמו מקל בגלגלים? כל ההיסוס, כל המחשבות האלו, כל שינוי קטן שמצריך התייעצות עם ראש מחלקת קידום, אולי קידום בגוגל הוא מה שעוצר את עולם האינטרנט ומקבע אותו מבחינה וויזואלית וטקסטואלית? מבחינה ויזואלית, האתר כמובן כפוף להרבה מאוד חוקים, והוא למעשה נועד לשרת את הקידום. העיצוב הוא כבר לא ישות אוטונומית שמתקיימת בזכות עצמה. היום, לקוחות שרוצים לבנות אתר צריכים לשלם לא רק עבור תכנות האתר, עיצוב, כתיבת תכנים שיווקיים, אחסון, דומיין ואתר פייסבוק, הם צריכים גם לשלם סכום רב עבור קידום. ואם לא יטרחו לשלם עבור קידום? מי בכלל ייכנס לאתר שלהם, איך הם יקבלו חשיפה? החשיפה היא הרי כל הרעיון שעומד מאחורי ה"טרחה" וההשקעה של בניית אתר מושקע ומרשים.

מצד שני, עם כל הקיבעון הזה, הפחד לדרוך על ביצים, ההיסוס וההתלבטות - אסור לשכוח, קידום בגוגל הוא תעשייה שמעסיקה המוני אנשים. מקדמי אתרים, כתבי תכנים, מחליפי קישורים, מכל הסוגים והמינים, כל הגילאים, ברמות שונות ומגוונות של ידע. יש את ה"נמלים הפועלות", שכל עבודתן שחורה ומונוטונית, עובדים שבמשך ימים שלמים עושים "העתק הדבק" אל פורומים ואתרי מאמרים. עובדי קידום אחרים אחראיים על מלאכת השכתוב המתישה והמעייפת ועל הימנעות מוחלטת מכפל תכנים, שכידוע לא חביבה בכלל על גוגל. עובדים אחרים ניחנו בידע מעמיק יותר ובהבנה רחבה ואסטרטגית של נושא הקידום, ראייה שנבנתה בזכות לא מעט ניסיון ועבודה שחורה. כן, תעשיית הקידום מחזיקה על כתפייה המון אנשים, חלקם מפרנסים משפחות. זו אחריות גדולה, ואולי היא מצדיקה את הקיבעון. 



אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר קידום בגוגל והפחד משינוי תגובות למאמר קידום בגוגל והפחד משינוי

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר קידום בגוגל והפחד משינוי. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

בחירת חברה לקידום אתרים
קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה
מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל
כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים
קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח
כללי הברזל לקידום אתרים
אופטימיזציה לתוכן האתר
סודות האינטרנט - לדוג בהנאה
יתרונותיו של קידום אתרים באינטרנט
כיצד לבחור קורס קידום אתרים ?
פורטל TOSTUDY - קידום אתרים בשפות זרות
הזרמת תנועה לאתר באמצעות הדלת האחורית לקידום אתרים – SEO
אם בעלי אתרים היו יודעים...
קידום בגוגל באמצעות ניהול נכון של בלוג
כתיבת מאמרים- מהם מאמרים איכותיים ואפקטיביים

הנך נמצא כאן: קידום בגוגל והפחד משינוי.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.