אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » קידום אתרים » לעבוד בקידום אתרים

לעבוד בקידום אתרים

מחבר המאמר: servula
פורסם בקטגוריה: קידום אתרים
המאמר נקרא 315 פעמים
תאריך פרסום: 30.12.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


מקצוע קידום האתרים הוא מקצוע חדש יחסית ולכן העבודה בו שונה מאוד ממקצועות מחשוב אחרים והיא משתנה ומתפתחת ללא הרף. למשל, אם בעבר המטרה העיקרית של המקדם הייתה להביא את אתר האינטרנט עליו הוא אחראי למקום הראשון במנועי החיפוש בלבד, היום הוא צריך לדעת גם כיצד לשווק אותו ברשתות חברתיות כגון פייסבוק וטוויטר. כל זאת מבלי לפגוע באסתטיות וחווית הגלישה באתר.

מאפייני העבודה בקידום אתרים

ההבדל הראשון ואולי החשוב ביותר לעומת מקצועות מחשוב אחרים, נעוץ בעובדה שבקידום אתרים אין חוקים ברורים ויש מקום חשוב לניסוי וטעייה. מסיבה זו, מי שעובד כמקדם אתרים בחברה כדוגמת קונברטונט, צריך להיות יצירתי במיוחד ולהגדיל ראש. בגוגל ישנם רק עשרה מקומות בעמוד הראשון, ולכן המשימה לגרום לכך שאתרי הלקוח יהיו תמיד באחד מעשרת המקומות האלו, אינה פשוטה כל כך ודורשת אחריות כבדה.

מעבר לכך, חשוב שלזכור שבדרך כלל עובדים על מספר פרויקטים במקביל, ולמרות האחריות הכבדה יחסית כלפי כל לקוח ולקוח, עדיין נדרשת היכולת לתת לכולם מענה מהיר ואיכותי. כל לקוח שחווה תזוזה לרעה במיקומים , בדרך כלל דורש תשובה והסברים שלא תמיד קל לספק אותם, מכיוון שגם למקדם עצמו לא תמיד ברור מה בדיוק גרם לתזוזות הללו.

מאפיין שלישי של עבודה בקידום אתרים הוא הדרישה לעבוד לפי שיטות עבודה מסודרות ומדויקות : אי אפשר לקדם אתר בלי לעשות מחקר מקדים ובדיקת מתחרים על מנת לגלות את נקודות החוזק והחולשה שלהם. לאחר מכך בונים תוכנית עבודה מסודרת הכוללת את השלבים השונים בקידום האתר : החל מבניית קישורים ועד להוספת מאמרים ועיבוי תכני האתר. לפיכך, ממקדם האתרים נדרשת גם יכולת סדר וארגון גבוהה במיוחד.

דרישות מקדימות לעבודה בקידום אתרים

כל חברה העוסקת בקידום אתרים או מעסיקה מקדמי אתרים, דורשת בדרך כלל "תיק פרויקטים" של אתרים שקודמו בעבר או לכל  הפחות הכרה מעמיקה עם עולם האינטרנט (במידה וההכשרה נעשית על חשבון החברה). בנוסף לכך, אופי ריאיון העבודה ותהליך הקבלה עלול להשתנות ממשרה למשרה. לדוגמה, בחברת Convertonet, יש לעבור בדרך כלל ריאיון טלפוני, ריאיון אישי מקצועי ראשון, משימת הערכה וריאיון אישי מקצועי שני. לא ניתן להתחיל את השלב הבא בתהליך מבלי לעבור קודם כל בהצלחה את השלב הקודם. 



אודות מחבר המאמר:

המאמר הזה נכתב על ידי Servula – הפלטפורמה האולטימטיבית למקדמי אתרים. אנחנו כותבים עבורך תוכן איכותי וייחודי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד). הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו לעדכונים על שירותים חדשים.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר לעבוד בקידום אתרים תגובות למאמר לעבוד בקידום אתרים

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר לעבוד בקידום אתרים. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

בחירת חברה לקידום אתרים
קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה
מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל
כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים
קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח
כללי הברזל לקידום אתרים
אופטימיזציה לתוכן האתר
סודות האינטרנט - לדוג בהנאה
יתרונותיו של קידום אתרים באינטרנט
כיצד לבחור קורס קידום אתרים ?
פורטל TOSTUDY - קידום אתרים בשפות זרות
הזרמת תנועה לאתר באמצעות הדלת האחורית לקידום אתרים – SEO
אם בעלי אתרים היו יודעים...
קידום בגוגל באמצעות ניהול נכון של בלוג
כתיבת מאמרים- מהם מאמרים איכותיים ואפקטיביים

הנך נמצא כאן: לעבוד בקידום אתרים.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.