אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » קידום אתרים » כיצד עושים מחקר מילות חיפוש לאתר המכירות שלכם? חלק -א

כיצד עושים מחקר מילות חיפוש לאתר המכירות שלכם? חלק -א

מחבר המאמר: mayavision
פורסם בקטגוריה: קידום אתרים
המאמר נקרא 284 פעמים
תאריך פרסום: 21.02.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


כיצד עושים מחקר מילות חיפוש לאתר המכירות שלכם?  חלק -א

 

מחקר מילות מפתח הינו חיוני בשביל קידום אתרים. וזהו למעשה הדרך שבה גולשים מגיעים לאתר שלכם. הדרך הבסיסית עובדת על בסיס פשוט-  הכנסת תוכן לכל דף בנפרד על בסיס מילות חיפוש רלוונטיות. הרעיון הפשוט הזה הרבה פעמים לא מיושם כמו שצריך על ידי מומחי שיווק, רבים חושבים ש"לירות לכל הכיוונים" ועם שני מילות חיפוש בדף אחד זה טוב אז למה לא ארבע?

הצפה של מילות חיפוש שונות(באותו דף) לא תקדם אתכם במנועי חיפוש וגם שימוש חוזר של אותה מילת חיפוש בדפים שונים לא תשיג את המטרה. הרעיון בקידום דפים על פי תוכן זה להתמקד במילה אחת בצורה ממוקדת ושיטתית.

 

לבחור את מילות המפתח החשובות ביותר

לפני שבוחרים את מילות החיפוש או מילות המפתח לבניית אתר המכירות שלכם מקדם האתר צריך לדעת איזה מילים לבחור נתחיל אם רשימות של כל המילים שבהם נשתמש בדף, ננסה להכניס את כל הצורות וההברות השונות לכל מילה ונשמור בקובץ וורד או אקסל. חשוב לדעת אלו לא המילים שבהם נשתמש. תהליך סיעור מוחות הוא רק החלק הראשון בתהליך אם תעשו אופטימיזציה עם הרשימה שלכם אתם תקדמו את האתר על פי הדרך שלכם ולא איך שלקוחות חושבים

לדוגמא אם אתם חנות אונליין שמוכרת פרחים תרצו להשתמש במילת חיפוש כמו "משלוח פרחים לבית" ולא מילה כמו "משלוח של פרחים עד לבית".

כאשר הרשימה שלכם שלמה כאן מגיע הזמן להיכנס "לכלי מילות החיפוש" של גוגל על מנת להבין את הערך והנפח של כל מילה ומילה.  כלי זה של גוגל הוא חינמי והוא המומלץ ביותר כיוון שגוגל הם מנוע החיפוש המוביל ולכן יש להם את הכי הרבה מידע . בשלב זה נרצה לסמן כל מילת חיפש שיש לה ערך עבורנו ונרצה להתמקד בשני אספקטים – 1 נפח חיפוש 2- תחרות על מילת חיפוש (ככל שהיא יותר קטנה או שהמתחרים לא משתמשים בה באתר שלהם כך מוטב)

נתמקד בנוסף במילות חיפש שסומנו בירוק כיוון שלו הם מילים חדשות שלא חשבנו עליהם אך הם יכולים להיות יעלות ומענייניות בשבילנו לכם נסמן גם אותם בשלב הזה נוריד את הדף כקובץ טקסט או CSV

המשך במאמר הבא.



אודות מחבר המאמר:

מאיה ויז'ן היא חברה שמתמחה בבניה ועיצוב של אתרי אינטרנט לכל מטרה

http://www.mayavision.co.il



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר כיצד עושים מחקר מילות חיפוש לאתר המכירות שלכם?  חלק -א תגובות למאמר כיצד עושים מחקר מילות חיפוש לאתר המכירות שלכם? חלק -א

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר כיצד עושים מחקר מילות חיפוש לאתר המכירות שלכם? חלק -א. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

בחירת חברה לקידום אתרים
קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה
מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל
כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים
קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח
כללי הברזל לקידום אתרים
אופטימיזציה לתוכן האתר
סודות האינטרנט - לדוג בהנאה
יתרונותיו של קידום אתרים באינטרנט
כיצד לבחור קורס קידום אתרים ?
פורטל TOSTUDY - קידום אתרים בשפות זרות
הזרמת תנועה לאתר באמצעות הדלת האחורית לקידום אתרים – SEO
אם בעלי אתרים היו יודעים...
קידום בגוגל באמצעות ניהול נכון של בלוג
כתיבת מאמרים- מהם מאמרים איכותיים ואפקטיביים

הנך נמצא כאן: כיצד עושים מחקר מילות חיפוש לאתר המכירות שלכם? חלק -א.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.