אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » קידום אתרים » קידום בגוגל: טעויות נפוצות ומיותרות

קידום בגוגל: טעויות נפוצות ומיותרות

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: קידום אתרים
המאמר נקרא 848 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



במידה ואתה מתעניין בנושא קידום בגוגל, אתה בוודאי נתקל בשפע של אינפורמציה המסבירה מה כן מומלץ לעשות באתר שלך ומה לא. מכיוון שלוקח קצת זמן עד שהאתר משיג תוצאות בשטח, יש הרבה טעויות בנושא הקידום, שאנשים יכולים להתפתות לבצען. במאמר זה נחלוק עימך כמה טעויות נפוצות אודות קידום בגוגל: בניית אתר פלאשי - לרווחתם של מתכנתים רבים, ימי אתרי הפלאש חלפו ועברו. גוגל אינו יכול לקרוא את הסקריפט של קבצי הפלאש, לכן קידום אתרים בגוגל הוא בעייתי באתרים אלו. זוהי הסיבה שפשוט לא מומלץ לעשות אתר שמורכב מפלאש.  תוכלו לעשות בפלאש מצגת תמונות או באנר, אך רק בתנאי שכל האתר נבנה ב-HTML. שימוש בתמונות בלבד - עוד הרגל רע שאתרים רבים משתמשים בו הוא שימוש בתפריט ניווט, שמורכב מתמונות במקום מטקסט. גם עמודי האתר שבנויים מתמונות בלבד במקום מטקסטים לא מועילים עבור קידום בגוגל. השתמש בטקסט חי. תוכל לעצב אותו באמצעותCSS  כרצונך. שימוש ביותר מידי מילות מפתח - דוגמה לשימוש יתר במילת מפתח: המילה מופיעה בשם העמוד, בכותרת, חוזרת על עצמה אינספור פעמים בתוכן, בתגית, עם קישור והבלטה. קידום בגוגל צריך להיות טבעי, זורם. גוגל יודע לזהות אתר, שמנסה לתמרן אותו כך שיקבל ניקוד גבוה יותר. שימוש בתוכן מועתק - נניח שאתה לא כותב טוב במיוחד והחלטת להעתיק מלל מאתר אחר. לא אכפת לך, מפני שאתה חושב שאף אחד לא ידע - הגיע הזמן להתעורר. תוכן מועתק הוא אחד החטאים הכבדים ביותר עבור קידום בגוגל. הוא פוגע בדירוג האתר שלך וגם משפיע על האתר ממנו העתקת את התוכן. עומדות בפניך שתי אפשרויות: או שתכתוב את כל התוכן בעצמך, או שתפנה למישהו מקצועי שיעשה זאת עבורך. שימוש במידע שגוי - המטרה של גוגל הוא לחשוף את המשתמשים לאתרים אמינים. לכן יש חשיבות רבה לתוכן איכותי ואינפורמטיבי. שים לב לפרטים הקטנים, בדוק כי העובדות אותן אתה כותב הן אכן נכונות. כך תיצור תוכן איכותי ואמין, שיתרום לדירוג האתר. שימוש באותו שם עמוד ("Title") ובאותן מילות בקוד ("Meta Description") בכל עמוד - כאשר אתה נותן אותו שם לכל עמוד ועמוד, אתה בעצם אומר לגוגל שכל העמודים שלך הם זהים. לכל עמוד צריך להיות שם אחר ומילות אחרות בקוד. כלול את מילות המפתח שלך בשם העמוד, אך אל תשתולל ותתפרע בשימוש בהן במילות הקוד.   תוכן מועט ודל מידי - היום יש אתרים רבים שהמלל בהם הוא קצר ומועט מידי. גם בלוגים סובלים מאותה הבעיה. תוכן קצרצר מידי עלול להיחשב במנוע החיפוש כחומר עם תוכן ירוד. תוכן עשיר ואיכותי משפיע לטובה על קידום בגוגל.


אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר קידום בגוגל: טעויות נפוצות ומיותרות תגובות למאמר קידום בגוגל: טעויות נפוצות ומיותרות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר קידום בגוגל: טעויות נפוצות ומיותרות. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

אוסמוזה הפוכה
איך לטפל בתלונות של לקוחות בדרך הטובה ביותר?
כל בעל אתר אינטרנט רוצה צריך קידום אתרים בגוגל?
איך אפשר לדעת שהתוכן שכתבתם הוא איכותי ומספיק מתאים לאתר
התוספים שכל אתר וורדפרס חייב
5 טיפים לקידום אתרים אורגני בגוגל
קידום אתרים ב-2020 על מה כדאי לתת את הדגש?
קידום אורגני בגוגל
פרסום, שיווק ומכירה און ליין- מה מתקדם?
בחירת חברה לקידום אתרים
קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה
מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל
כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים
קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח
כללי הברזל לקידום אתרים

הנך נמצא כאן: קידום בגוגל: טעויות נפוצות ומיותרות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.