אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » קידום אתרים » קידום אתרים -לעיתים אפשר להסתפק בטכנאי

קידום אתרים -לעיתים אפשר להסתפק בטכנאי

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: קידום אתרים
המאמר נקרא 792 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



בשנים האחרונות תחום קידום אתרים הפך לנפוץ כל כך עד שנדמה שכל ילד מניח על ראשו הכובע עליו הכותרת – אני יודע לקדם אתרים ומתחיל אף לחפש לקוחות בתחום ובעצם, מדוע לא?

על פניו נדמה כי תורת קידום האתרים אינה מסובכת במיוחד. צריך לדעת לשפר ולכתוב היטב את תגיות המפתח – כותרת, תיאור ומילות מפתח (שגוגל הודיעו לאחרונה באופן חצי רשמי שהם כבר לא מתייחסים אליהן), לארגן היטב את העמוד המקודם בכותרת, כותרת המשנה, לוודא פיזור מילים נכון ו... להביא כמה שיותר קישורים אם על ידי החלפת קישורים עם אתרים אחרים, אם על ידי פרסום מאמרים כמו באתר זה ואם על ידי כתיבת בלוגים ברחבי הרשת.

סביר להניח שמי שיעשה את הדברים הנ"ל בדרך המיטבית יצליח לבצע קידום אתרים באופן סביר לחלוטין, להגיע לשולי התחרות ואולי אף להביא את האתרים המקודמים במילים וביטויים לא תחרותיים במיוחד אל העמוד הראשון.

קידום אתרים, כמו בכל תחום, הוא לרוב 90% טכניקה ועוד 10% מיומנות. כאמור, ברוב המקרים הטכניקה עשויה להספיק, אולם כאשר מדובר במקרה "בעייתי" או בתחום קידום האתרים, במילים וביטויים תחרותיים במיוחד, כאן אמורים לבוא לידי ביטוי המקצועיות והניסיון של המומחה.

מקצועיות זו נרכשת בהרבה שעות של מחקר, קריאה מרובה, החלפת מידע עם אנשי מקצוע נוספים, ניטור השינויים שגוגל מכניסה באלגוריתמים שלה ואולי הכי חשוב, ביצוע מתמיד של ניסויים ורכישת ניסיון מצטבר.

כמו בכל מקצוע, כך גם בתחום קידום אתרים, הניואנסים הדקים הם אלו שעושים את ההבדל – הם אלו שמבדילים בין טכנאי למקצוען, בין זה שיודע לבצע את העבודה לבין המומחה.

כאשר לקוח מתעניין באשר לחברת קידום אתרים, הוא מפעיל מספר שיקולים: המלצות, התרשמות אישית ומקצועית מהחברה/איש מקצוע, מחיר וכן הלאה. מומלץ לו גם לבדוק עד כמה המילים והביטויים עמן הוא רוצה להופיע גבוה ככל הניתן עם האתר שלו הן תחרותיות ולנסות ולהתרשם האם אותו איש מקצוע, האם אותו מקדם אתרים אכן הוא טכנאי או מומחה. לפעמים לא צריך מומחה, אבל לפעמים כן.

 


אודות מחבר המאמר:

איציק בן מתמחה בקידום אתרים, ניהול מוניטין ברשת ודחיקת פרסומים ותוצאות שליליות ברשת



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר קידום אתרים -לעיתים אפשר להסתפק בטכנאי תגובות למאמר קידום אתרים -לעיתים אפשר להסתפק בטכנאי

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר קידום אתרים -לעיתים אפשר להסתפק בטכנאי. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

אוסמוזה הפוכה
איך לטפל בתלונות של לקוחות בדרך הטובה ביותר?
כל בעל אתר אינטרנט רוצה צריך קידום אתרים בגוגל?
איך אפשר לדעת שהתוכן שכתבתם הוא איכותי ומספיק מתאים לאתר
התוספים שכל אתר וורדפרס חייב
5 טיפים לקידום אתרים אורגני בגוגל
קידום אתרים ב-2020 על מה כדאי לתת את הדגש?
קידום אורגני בגוגל
פרסום, שיווק ומכירה און ליין- מה מתקדם?
בחירת חברה לקידום אתרים
קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה
מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל
כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים
קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח
כללי הברזל לקידום אתרים

הנך נמצא כאן: קידום אתרים -לעיתים אפשר להסתפק בטכנאי.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.