אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » קידום אתרים » קידום אתרים בגוגל חלק 2 המסע במדבר - סטטיסטיקות אינן עוד גרף למצגת

קידום אתרים בגוגל חלק 2 המסע במדבר - סטטיסטיקות אינן עוד גרף למצגת

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: קידום אתרים
המאמר נקרא 880 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



בתהליך קידום אתרים בגוגל אנחנו מוצאים את עצמינו לפעמים בוהים רבות בגרפים של דוחו"ת הסטטיסטיקות של גוגל ומנסים לפענח את הניתוחים שלו לאתרים שלנו, אין מה לנסות לפענח אלו הם לא קודים כל שהם – אלו הם בסך הכל נתונים מאוד פשוטים ומופשטים (החשובים בכל אופן),

  • כמה גולשים היו באתרינו (האם הייתה ירידה / עלייה?)
  • כמה מהם יצרו סוג כל שהוא של קשר עם בעלי האתר? (טפסים / מיילים)
  • כמה מהם נטשו את האתר
  • (והאחרון והחביב עלי) מהו אחוז הנטישה באתר? כמה מתוך כלל הגולשים שלנו עזב מהר מידי את האתר שלנו? 

שלא תטעו, עמוד הראשון ו/או המקום הראשון בגוגל אינו מקום בטוח לתעבורה שוטפת, ישנם פרמטרים וגורמים נוספים מעבר לתהליך הקידום שיש לבחון ולדעת, האם חלקו של אותו מעצב גרפי נעשה בצורה מקצועית? כלומר האם העיצוב של האתר נוח בעיניי הגולש באתר או שמא האתר הינו לא ברור לניווט או לא ידידותי כלל לגולש (User Interface)

אתרים רבים מוצאים את עצמם במיקומים הראשונים בגוגל אך ללא תעבורה כלל ו/או יותר מזה ללא יחס המרה אמיתי וגבוה משפיע – מעיין בריחה מהאתר כנטישה מוקדמת, ככל שאנחנו נעקוב אחרי שינויים רציניים בסטטיסטיקה נדע לפענח או להבין מה נכון לנו ומה נכון לגולשים שלנו! אם יש משהו שלמדתי בתחום קידום אתרים בגוגל זה שהתהליך שלנו אינו פיצוח אלגוריתמים מסווג של גוגל בשביל השגת העמוד הראשון במילו המפתח שלנו אלא הצבת רלוונטיות בצורה הטובה והמותאמת ביותר שניתן אל מול הגולש הרלוונטי שחיפש את אותו ביטוי / מילת מפתח, גוגל אמנם רובוט אך בסך הכל מתנהג כגולש ממוצע.

פניות נכונות במדבר ופניות שגויות (קידום אתרים בגוגל / מדבר)

חזרנו למדבר, כמו כל אדם אשר רוצה תוצאות מהירות – מנסה הבעל האתר / המקדם קיצורי דרך, אני אשקר אם אומר שלפעמים זה נראה כאפשרויות טובות אך התוצאה זהה לכל המקרים – אלכסון גורם לאסון! אין טעם בשבילנו או בשביל המקדם לנסות לקצר את הדרך של התהליך רק בגלל שאין לו זמן לחכות לתוצאות הנכונות ואתם רוצים לקוחות חדשים או באשר לכל אותם מקדמים אשר רוצים לתת תוצאות טובות ומהירות להשיג אמינות כל שהיא אצל הלקוח שלו. קיצורי דרך מעולם לא יובילו לאותן תוצאות טובות ובגלל זה כל מקדמי האתרים שחשבו בצורה אחרת היום מובטלים ו/או נקראים Black Hats SEO.

Are We There Yet?

כמו בכל מסע אין טעם לנסות לזרז את התהליכים ולבחון את טיב התהליך של קידום האתר בצורת הזמן המתקתק, אם יש לכם נקודות דרך שמראות על סוג טוב כל שהוא של התקדמות – אל תנסו להפוך זאת למטרד למענכם, קידום אתרים בגוגל לוקח זמן (לפעמים המון זמן) בגלל שהתאמת האתר למצב אופטימאלי לגולשים ולגוגל לא קורה בין יום וטוב שכך! ככל שנעמיד בפני גוגל תהליכים טבעיים (תהליך קידום אתרים אורגני) כך ייטיב איתנו המנוע החיפוש המתוחכם.

הגענו – אני יכול לזרוק את המצפן?

ברגע שניצחנו את אותו העמוד הראשון ויותר מזה – את המקום הראשון אין מה לעצור, זה שהגענו לאדמה הבטוחה של אותו עמוד אינו אומר שהמתחרים שלנו או אם תרצו – הנוסעים הנוספים במדבר לא ינסו להגיע לאותה חלקה בטוחה, לדעתי תהליך השימור הוא אחד החלקים החשובים ביותר בעולם הקידום, לקדם מותג זה מקצועיות, לשמר מותג זה מקצוענות!

לסיכום משפט מחבר יקר לי שאמר לי לגבי קידום אתרים ולגבי הסעיף האחרון הנ"ל:

"קידום אתרים זה כמו דיאטה, אם נפסיק את התזונה הנכונה ברגע שניצחנו את המשקל אנחנו נעלה את כל הקילוגרמים באותה מהירות שחשבנו על זה"


אודות מחבר המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי מרשת אתרי אינדקס אתרים של 2LAZY2TYPE



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר קידום אתרים בגוגל חלק 2 המסע במדבר - סטטיסטיקות אינן עוד גרף למצגת תגובות למאמר קידום אתרים בגוגל חלק 2 המסע במדבר - סטטיסטיקות אינן עוד גרף למצגת

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר קידום אתרים בגוגל חלק 2 המסע במדבר - סטטיסטיקות אינן עוד גרף למצגת. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

אוסמוזה הפוכה
איך לטפל בתלונות של לקוחות בדרך הטובה ביותר?
כל בעל אתר אינטרנט רוצה צריך קידום אתרים בגוגל?
איך אפשר לדעת שהתוכן שכתבתם הוא איכותי ומספיק מתאים לאתר
התוספים שכל אתר וורדפרס חייב
5 טיפים לקידום אתרים אורגני בגוגל
קידום אתרים ב-2020 על מה כדאי לתת את הדגש?
קידום אורגני בגוגל
פרסום, שיווק ומכירה און ליין- מה מתקדם?
בחירת חברה לקידום אתרים
קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה
מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל
כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים
קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח
כללי הברזל לקידום אתרים

הנך נמצא כאן: קידום אתרים בגוגל חלק 2 המסע במדבר - סטטיסטיקות אינן עוד גרף למצגת.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.