אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » קידום אתרים » פייסבוק כאופציה לפרסום

פייסבוק כאופציה לפרסום

מחבר המאמר: ben
פורסם בקטגוריה: קידום אתרים
המאמר נקרא 623 פעמים
תאריך פרסום: 13.06.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


פייסבוק כאופציה לפרסום

 

פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה ביותר, אשר ידוע כי הגולשים באינטרנט מבלים ברשת זו שעות רבות. כאשר משתמשים רבים בפייסבוק נכנסים לאתר על בסיס יומי בכדי להתעדכן בפעילות היומיומית, לספר על פעילותם, לשתף תמונות ועוד.כתוצאה מכך הגולשים באתר נמצאים בו על בסיס יומי ואף שוהים בו זמן רב. כך שלמעשה נתון זה הופך אותו לפלטפורמה בעלת אפשרות אדירה לשיווק בפייסבוק.

 

מדוע לעשות קידום בפייסבוק?

היתרון המשמעותי בפרסום בפייסבוק הוא האופציה של הכוונת המודעות לפרופילים ספציפים ובכך להגיע ללקוחות היותר פוטנציאלים וזאת מבלי להשקיע סכומים גדולים. אם לדוגמא המוצר שלי מיועד לגברים בתווך גילאים 30-45 אשר הם רווקים, ובעלי תואר אקדמי, פייסבוק מספקת אופציה לפרסם לקהל זה באופן ספציפי.

כיצד מתנהל המודל הממומן ב-קידום בפייסבוק?

השיווק בפייסבוק זהה לזה של גוגל. כאשר מקציבים סכום השקעה יומי, ומחיר מקסימלי לקליק. אין צורך לשלם על הופעתה של המודעה, התשלום בתבצע רק בעבור הקליק של גולשים על המודעה.  משמעות הדבר שבמקרה והמודעה מופיעה ולא לחצו עליה הגולשים לא ידרש תשלום. כמו כן, חשוב לדעת כי המודעות שלך מתחרות על פרסום עם שאר המודעות באתר המיועדות לקהל יעד זהה. ומכך שאלו שיקציבו סכום גדול יותר להקלקה על מודעתם יזכו להופיע. נתון נוסף הוא במקרה שאין הרבה קליקים על המודעה דבר זה ישפיע על עדיפותה והיא תופיע פחות.

איך כדאי לבצע קידום בפייסבוק ?

הדרך האולטימטיבית ל-שיווק בפייסבוק היא למעשה יצירתן של מודעות מקצועיות ואיכותיות ויעודן לקהל היעד הנכון. כאשר מומלץ שלחיצה על המודעה תוביל את הגולש ל"דף נחיתה" של אתרך, דף הנחיתה צריך להיות מאוד מדוייק וממוקד. כאשר המטרה היא השארת פרטי הלקוח, או יצירת עסקה מיידית. מומלץ שלא לכוון את הגולש פשוט לאתר הבית, דבר זה לרוב יוצר אצלו התברברות אשר לא מובילה לשום תוצאה.

המלצות

פרסום בפייסבוק בניגוד לכך שהוא פשוט מבחינה טכנית, הוא מאוד מורכב מבחינה שיווקית ותקציבית וגוזל זמן יקר. כך שלמעשה תשלום לבעל מקצוע המתמחה בשיווק בפייסבוק למעשה תהיה אפשרות זולה יותר מאשר לנהל זאת בעצמכם דבר שמוביל ברוב המקרים בשל חוסר התמצאות לטעויות, ובזבוז כספים וזמן יקר. כמו כן, כדאי להסתייע בבעל מקצוע אשר מתמצה גם בתחום בניית אתרים משום שיידע בתחום זה יכול להועיל לכם ביעול האתר עצמו.



אודות מחבר המאמר:

ה-שיווק בפייסבוק זהה לזה של גוגל. כאשר מקציבים סכום השקעה יומי, ומחיר מקסימלי לקליק.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר פייסבוק כאופציה לפרסום תגובות למאמר פייסבוק כאופציה לפרסום

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר פייסבוק כאופציה לפרסום. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

בחירת חברה לקידום אתרים
קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה
מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל
כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים
קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח
כללי הברזל לקידום אתרים
אופטימיזציה לתוכן האתר
סודות האינטרנט - לדוג בהנאה
יתרונותיו של קידום אתרים באינטרנט
כיצד לבחור קורס קידום אתרים ?
פורטל TOSTUDY - קידום אתרים בשפות זרות
הזרמת תנועה לאתר באמצעות הדלת האחורית לקידום אתרים – SEO
אם בעלי אתרים היו יודעים...
קידום בגוגל באמצעות ניהול נכון של בלוג
כתיבת מאמרים- מהם מאמרים איכותיים ואפקטיביים

הנך נמצא כאן: פייסבוק כאופציה לפרסום.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.