אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » קידום אתרים » אודות הקורס

אודות הקורס

מחבר המאמר: מפתחלרשת
פורסם בקטגוריה: קידום אתרים
המאמר נקרא 364 פעמים
תאריך פרסום: 08.09.10
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


עם התקדמות הטכנולוגיה ואיתה כניסת מנועי החיפוש כאמצעי איתור המידע הנפוץ ביותר בעולם, עולה בצורה קריטית משמעותית חשיבות יכולתו של ארגון מסחרי להציב את אתר האינטרנט שלו בקדמת תוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים. המצב בשוק היום בימים אלה הוא שארגונים אשר לא יידעו לקדם את אתר האינטרנט שלהם בתוך תוצאות מנועי החיפוש יישארו מאחור ברמה השיווק והחשיפה. בוגרי מצטייני הקורס של ווב-קי יוכשרו להקמה וניהול תוכניות שיווק וקידום אתרי אינטרנט במנועי החיפוש הגדולים באופן יעיל ומקצועי. הבוגרים יחשפו לשיטות קידום אתרים מתקדמות ויכירו את הכלים המובילים כיום בתחום תוך ניצול האפשרויות לחיסכון כלכלי ומינוף אתר האינטרנט כמקור הכנסות וידע לארגון, בנוסף ילמדו כיצד  לנהל קמפיין פרסומי בגוגל Adwords באופן יעיל מצליח.

משתתפי הקורס יוכלו להצטרף להשלמה ייחודית אשר תאפשר להם ליישם את הנלמד בקורס בצורה מעשית עם ליווי מקצועי צמוד של מדריך מרצה הקורס.

למי הקורס מיועד?

מנהלי מכירות, מנהלי שיווק, מנהלי אתרי אינטרנט (וובמאסטר), מנהלים טכנולוגיים בארגונים אשר מעוניינים לקדם את ידיעותיהם בתחום, בעלי אתרי אינטרנט עצמאיים, גופים או פרטיים אשר מעוניינים להתמקצע בתחום ולהפוך לנותן שירות בתחום.

נושאי הלימוד בקורס

סקירה כללית על HTML, CSS & Java Script HTMLמבוא לשפת HTML, מבנה דף HTML, התגיות: HTML, HEAD, TITLE, BODY, TABLE, TR, TD, TH, H1, B, A, IMG .CSS: מה הם דפי עיצוב מדורגים? התגית Style, שימושים ויישומים, מאפייני Style.

Java Scriptמבוא ל java script, היכן למקם את ה- Script, טיפול באירועים. חלק זה יובא כסקירה כללית בלבד.קורס קידום אתרים - בסקירה כלליתקידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן, מנועי החיפוש השונים והיחסים ביניהם, שימוש במנועי החיפוש בארץ ובעולם, העכבישים של גוגל ויאהו, מבנה דף תוצאות החיפוש, האינדקס של גוגל וזכרון המטמון, זמינות, וותק, שמות מתחם, קידום בעולם וקידום אתרים בארץ, רשתות חברתיות, בלוגים, פורומים, אינדקסים ,אתרי מאמרים.מחקר מילות מפתחמציאת הביטויים היעילים ביותר בעבור האתר, ניתוח שווקים (נפחי חיפוש, מגמות, זנב ארוך) והמשמעויות של מיקוד האתר במילות המפתח תוך שימוש בכלים מקצועיים שונים.כתיבת תוכןכתיבת וניהול תכנים, הכפלה, מיקוד, רלוונטיות, איכות, מקוריות, צפיפות, מבנה, נפח, כתיבת תוכן איכותי לגולשים והצורך ב "שפה"  תואמת למנועי החיפוש, איתור מקורות תוכן והפצה.קישוריםתיעול, משקל ועומק קישורים, מפות אתר HTML ו- XML , קישורים יוצאים ונכנסים, חסמי קישורים, קישורי רוחב (פוטר), שיטות ודרכים להקמה וניהול פרופיל קישורים איכותי, מדדי גוגל/אופטימיזציההגדרת דרישות SEO לאתר חדש, שינויים של שם המתחם ו/או טכנולוגיה ו/או מבנה האתר, תצורת כתובות ה- URL , כתובות ידידותיות, האלמנטים המרכיבים את הדף וחשיבותם בקידום האתר, חסימת מנועי החיפוש והסרת מידע מהם, קידום אתרים דינאמיים לעומת אתרים סטטיים, אתרי פלאש, מנגנונים ושיטות מתקדמות לקידום פורטלים ואתרי אינדקס.הקמה, שדרוג ואחסון אתרפלטפורמות להקמת אתרים ובלוגים, מערכות ניהול תוכן, שפות פיתוח, ליווי לקוחות בהקמת אתר, בחירת שם מתחם, הפניות 301 ו- 302, מעבר בין שמות מתחם תוך שימור מצב קיים,  אחסון אתר בארץ ובעולם, כתובות IP וקלאסים, קידודGoogle Webmaster toolsהוספת אתר, מפת אתר, דיווחים לגוגל ומגוגל, כלים למעקב, הסרת דפים וחלקים מהאתר, קובץ Robots.txt , מעקב קישורים ותוכן, שליטה על תכיפות ביקור העכביש באתר ועוד.Web Analyticsניתוח תנועת גולשים באתר, גולשים ייחודיים, גולשים חוזרים, מקורות מפנים, מעקב המרות ויעדים, Funnel Report, A/B Split , Time Split, Google Website Optimizer, Google Analytics ועודקידום אתרים אפורניצול שרתי Proxy , אופטימיזציית יתר, הימנעות ממחדלים העלולים לפגוע באתר, אתרי מראה, ניתוב כתובות, רישום כפול, הכפלת תכנים, החלפת קישורים מוגזמת, קניית קישורים, זיבול והסתרת מלל, התחפשות אתרים, חוות קישורים ודיווח ספאםהקמת אתר לעסק וניהול האתר כלים בשולחנו של מקדם האתרים, מקורות, זיהוי לקוחות פוטנציאלים ופנייה אליהם, שרות, דיווח, תמחור, הצעות מחיר, אמינות ואמנות השירות.רשתות חברתיותסקירה על רשתות חברתיות והפוטנציאל לקידום אתר האינטרנט שלכם. עידן ה – Web 2.0 והרשתות החברתיות בארץ ובעולם, מקורות תנועה מהרשתות החברתיות לאתרי אינטרנט, סוגי רשתות חברתיות, עקיפת "ארגז החול", כלים וטיפים.קידום ממומןסקירה כללית , המבנה של Adwords: חשבונות, מסעות פרסום, קבוצות מודעות, מודעות, מילות מפתח, פתיחת חשבון למתחילים וחשבון רגיל, הגדרת מסע פרסום, הגדרת קבוצת מודעות, ניהול מודעות ומילות מפתח, מעקב ביצועים ואופטימיזציה של מסע פרסום, רשת תוכן כן/לא, מיקוד מיקום גיאוגרפי, מיקוד תזמון, תקציב יומי, יחס המרה, Adwords Editor, Google Analytics

לפרטים נוספים, פגישת הכרות וייעוץ לימודי – התקשרו עכשיו עוד היום!

מכללת Web-Key

03-6071133



אודות מחבר המאמר:

http://web-key.co.il/



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר אודות הקורס תגובות למאמר אודות הקורס

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר אודות הקורס. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

בחירת חברה לקידום אתרים
קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה
מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל
כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים
קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח
כללי הברזל לקידום אתרים
אופטימיזציה לתוכן האתר
סודות האינטרנט - לדוג בהנאה
יתרונותיו של קידום אתרים באינטרנט
כיצד לבחור קורס קידום אתרים ?
פורטל TOSTUDY - קידום אתרים בשפות זרות
הזרמת תנועה לאתר באמצעות הדלת האחורית לקידום אתרים – SEO
אם בעלי אתרים היו יודעים...
קידום בגוגל באמצעות ניהול נכון של בלוג
כתיבת מאמרים- מהם מאמרים איכותיים ואפקטיביים

הנך נמצא כאן: אודות הקורס.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.