אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » קידום אתרים » כתיבת תוכן לאתר במהלך תהליך קידום אתרים

כתיבת תוכן לאתר במהלך תהליך קידום אתרים

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: קידום אתרים
המאמר נקרא 518 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



האם כדאי לכתוב תוכן לאתר האינטרנט שלי ?באתר שלי יש הרבה תוכן, למה שאוסיף עוד ?אתר שלי דל תוכן, האם חזרות רבות יתרמו לקידום שלו במנועי חיפוש ?מהו אחוז הנכון להופעת מילת מפתח בטקסט ?האם השאלות הנ"ל מוכרות לכם במסגרת עבודת קידום אורגני (או ממומן) כמקדמי אתרים או כבעלי אתרים, אשר מתלבטים האם לפנות למומחי קידום אתרים ולהתפנות לעסקכם העיקרי, במקום לחפש תשובות בפורומים רבים ברחבי רשת האינטרנט ?אני מניח שתשובה היא כן, כל זה ועוד הרבה מעבר לזה מעניין אתכם, אז בואו וננסה לענות על כל אלו ונוסיף טיפה מעבר לזה:זה ידוע, שמנועי חיפוש אוהבים טקסט וחוץ ממנו לא מסוגלים להבחין בשום מרכיב אחר באתר האינטרנט שלנו, כמו תמונות, פלאש, חלונות המיושמים באמצעות פקודה IFRAME ומושכים אומנם טקסט, אך מאתרים/דפים אחרים, לכן נמנע ככל הניתן מלהשתמש בכל המכשולים הנ"ל באתר שלנו ונתמקד בכתיבת תכנים עשירים, אשר מסבירים בצורה מפורטת ומדויקת על המוצר או השרות שלנו, אשר תתרום רבות לגושים שלנו וכאשר זה יקרה, אלגוריתמים של מנועי חיפוש, כבר יוכלו וישמחו לתרגם את הגולשים המרוצים מן התוכן שבאתר למיקומים גבוהים בתוצאות חיפוש.כן, מנועי חיפוש רוצים שתוכן האתרים ישמש קודם כל גולש, אנושי, עשוי בשר ודם ולא את העכבישים של מנוע חיפוש ומהתנהגות של הגולשים באתר ובדפיו השונים, יידע כבר האלגוריתם, לדרג את האתר ולהציגו במיקום מסוים בתוצאות חיפוש ויהיה זה מקום גבוה אם תוכן הוא עשיר ונכתב עבור גולש רגיל ורק עבורו.אך אין לשכוח מדי פעם לרענן את התוכן הקיים ע"י הוספת תכנים נוספים בנושא הנבחר ולהראות למנועי חיפוש דינאמיות של האתר וחידוש מתמיד מבחינת התכנים העשירים ואם אין מה לכתוב, אך חייבים לשמור על אותו הקו מבחינת תדירות עדכון תכני האתר, אז עדיף להימנע מלהוסיף סתם תוכן שיכלול בעיקר חזרות רבות על מילת מפתח העיקרית, מאשר להיענש ע"י מנועי חיפוש, כאשר יגלו רמאות מצדכם בכל הקשור לכתיבת תכנים.בנוגע לאחוזי הופעות של מילות מפתח בדפים – אם נחפש קצת ברשת, אז נראה, כי מדובר על טווח שנע בין 3 ל-6 אחוז, אך אין זה אומר, שבמידה ונתון זה, הוא נכון, נוכל אנחנו כבעלי אתרים להיתפס גבוה בתוצאות חיפוש במהלך תהליך קידום אתרים ואם נשאל שאלה "מדוע ?", התשובה היא בעצם חזרה אל תחילת כתבה זו – אם אנו נכתוב תכנים אך ורק למנועי חיפוש, תאמינו או לא, הם ורק הם יכירו את האתרים שלנו, אך כאשר יגיע רגע האמת, אתרים אחרים יוצגו בפני הגולש, שהוא בעצם לקוח שלנו וזה קרה, קורה ויקרה עוד הרבה פעמים, כי בעליו חשבו על הגולש ולא על עכביש במהלך הכנת תכנים לאתר.


אודות מחבר המאמר:

קידום אתרים במנועי חיפוש, פרסום בגוגל וקורס קידום אתרים בגוגל כולל פיתוח יכולת הסתכלות שונה יצירתית על אותם הדברים



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר כתיבת תוכן לאתר במהלך תהליך קידום אתרים תגובות למאמר כתיבת תוכן לאתר במהלך תהליך קידום אתרים

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר כתיבת תוכן לאתר במהלך תהליך קידום אתרים. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

קידום אורגני בגוגל
פרסום, שיווק ומכירה און ליין- מה מתקדם?
בחירת חברה לקידום אתרים
קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה
מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל
כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים
קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח
כללי הברזל לקידום אתרים
אופטימיזציה לתוכן האתר
סודות האינטרנט - לדוג בהנאה
יתרונותיו של קידום אתרים באינטרנט
כיצד לבחור קורס קידום אתרים ?
פורטל TOSTUDY - קידום אתרים בשפות זרות
הזרמת תנועה לאתר באמצעות הדלת האחורית לקידום אתרים – SEO
אם בעלי אתרים היו יודעים...

הנך נמצא כאן: כתיבת תוכן לאתר במהלך תהליך קידום אתרים.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.